خانه و آشپزخانه

بهترین تلویزیون جی پلاس + معرفی 10 مدل 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ

گلدایران بهترین مدل تلویزیون‌های جی پلاس را جایگزین تلویزیون ال جی کرده. تلویزیون‌های ال ای دی جی پلاس هم با کیفیت و عملکرد فوق العاده‌ای که در مدل‌های پیشرفته داشته‌اند، مورد استقبال مشتریان این برند قرار گرفته‌اند. اگر شما هم برای خرید تلویزیون سری به بازار زده باشید، حتما متوجه این شده‌اید، که تلویزیون برند جی پلاس از مدل‌های محبوب در بازار ایران هستند.

اما این که در بین مدل‌های متنوع این مارک، بهترین مدل تلویزیون جی پلاس کدام است؟ در ادامه برای پاسخ به این سوال به بررسی بیشتر مشخصات تلویزیون‌های‌ جی پلاس می پردازیم، و با کیفیت و معایب و مزایای آن آشنا می‌شویم.

تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست؟

جی پلاس برندی است که توسط گلدایران نماینده شرکت ال جی در ایران تولید می‌شود، جایگزین بسیار ایده ال برای برند ال جی در ایران معرفی شده. شرکت گلدایران با وجود شرایط تحریم قطعات اصلی تلویزیون جی پلاس را از برندهای بزرگ خارجی وارد و مونتاژ میکند. خوشبختانه کیفیت در کنار تنوع بالای این محصولات سبب شده جایگاه ویژه‌ای در بین خریداران پیدا کنند.

لوگو جی پلاس png

کیفیت تلویزیون جی پلاس خوبه؟

سری تلویزیون‌های جی پلاس  در مدل‌های مختلف هوشمند و ساده با فناوری کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ و صفحه نمایش LED و  QLED طیف رنگی تجربه‌های کلی بهبود یافته را پنل +A، Time Shift، ضبط بر روی حافظه خارجی، قابلیت کاهش نویز، تقویت سیگنال و…را ارائه کرده، به همین دلیل تلویزیون‌های برند جی پلاس در رده‌های برتر محصولات ساخت ایران قرار گرفته و از  برندهای محبوب و با کیفیت ساخت بالای کشور به شمار میروند.

انتخاب بهترین تلویزیون جی پلاس

شرکت گلدایران سازنده تلویزیون جی پلاس را با طراحی در اندازه های 32 تا 85 اینچ با کیفیت بالا و قیمت مناسب وارد بازار کرده است. مدل تلویزیون های جی پلاس مطابق با تکنولوؤی پیشرفته روز دنیا و بر اساس نیازهای مختلف خانواده ها با تنوع ظاهری و امکانات متفاوت طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین با وجود تنوع این محصولات در پاسخ به سوال بهترین تلویزیون جی پلاس کدام است؟ باید گفت برای انتخاب دقیقتر تلویزیون جی پلاس با در نظر گرفتن انتظارتان از قبیل سیستم عامل هوشمند، درگاه های ارتباطی، اسپیکرها…را در ابعاد مشخص شده تلویزیون را بررسی کرده تا در نهایت بهترین تلویزیون جی پلاس را انتخاب نمایید.

تلویزیون جی پلاس
تلویزیون جی پلاس

آخرین مدل تلویزیون جی پلاس

اگر از افرادی هستید که همیشه به دنبال جدیدترین مدل محصولات هستید، تا تا از قابلیت های جدید محصول برخوردار شوید، قطعا برای خرید تلویزیون هم به دنبال آخرین مدل تلویزیون جی پلاس هستید؟ نکته مهم در تولید تلویزیون‌های جی پلاس این است که برند جی پلاس چندان قدیمی نیست. این برند خوشنام با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز جهان محصولات این شرکت را طراحی و تولید می‌کند. که به راحتی میتوانید با نقد و بررسی تلویزیون های جی پلاس آخرین مدل را از این برند تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه: نظرات کاربران درمورد تلویزیون جی پلاس

مشخصات آخرین مدل تلویزیون جی پلاس

  • پنل QLED  تلویزیون‌های جی پلاس
  • رزولوشن تلویزیون‌های جدید جی پلاس HD، Full HD ، UHD 
  • آنالیز تصویری HDR تلویزیون‌های GPlus
  • کنترل لوازم صوتی جانبی از طریق کنترل تلویزیون (CEC)
  • طراحی متفاوت و قاب باریک تلویزیون‌های جی پلاس
  • پنل‌های A+ در تلویزیون‌های جی پلاس
  • سیستم عامل اندروید نسخه‌ی 9 تلویزیون‌های جدید جی پلاس
  • امکان اتصال موبایل اندروید و Apple به تلویزیون GPlus
  • انتقال صدا از طریق بلوتوث به دستگاه‌های صوتی
  • قابلیت جابجایی زمان یا Time Shift 
  • امکان ضبط بر روی حافظه‌ی خارجی در تلویزیون‌های GPlus
  • خروجی صدای دیجیتال 

تلویزیون ال ای دی جی پلاس

تلویزیون امروزه از لوازم سرگرمی و ضروری برای خانواده و خانه می‌باشد. تلویزیون های برند جی پلاس  میتواند تقریبا به همه نیاز‌های افراد یک خانه کاملا پاسخ دهد. ما در این مطلب تلویزیون‌های جی پلاس را بررسی کردیم. در ادامه هم 8 مدل بهترین تلویزیون جی پلاس را با مشخصات کامل هر مدل معرفی می‌کنیم. با بررسی مشخصات مدل‌های معرفی شده آنها انتخابی صحیح و هوشمندانه داشته باشید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا