تلویزیونخانه و آشپزخانه

خرید تلویزیون بر اساس اینچ + 10 مدل [ محاسبه با جدول سایز تلویزیون]

تلویزیون چند اینچ بخرم خوبه؟

هنگام خرید تلویزیون حتما شنیده اید که ابعاد و اندازه تلویزیون را به صورت 32، 37، 43، 50 اینچ…. سایزبندی تلویزیون را بیان می‌شود. قطعا بعد از انتخاب مارک تلویزیون برای شما هم این سوال پیش آمده که تلویزیون چند اینچ خوبه بخریم؟ یا هنگام مراجعه حضوری به فروشگاه می خواهید بدانید که اینچ تلویزیون کجا نوشته شده؟ بدون داشتن دفترچه تلویزیون از کجا بفهمیم تلویزیون چند اینچ است؟ برای اطلاع از ابعاد و اندازه تلویزیون برندهای مختلف و تبدیل ابعاد تلویزیون به سانتی متر تصمیم داریم به بررسی بیشتر ابعاد و اندازه تلویزیون بپردازیم. تا به طور دقیق با محاسبه اینچ تلویزیون بهترین مدل تلویزیون را با اندازه مناسب برای خانه و یا محل کار خود انتخاب کنید.

اینچ تلویزیون چیست؟

اینچ واحد اندازه گیری ابعاد تلویزیون در برخی از کشورهاست. که اگر روی بسته بندی تلویزیون را دقت کرده باشید اندازه و ابعاد صفحه نمایشگر تلویزیون به صورت اینچ درج شده است. هر اینچ برابر است با 2.54 سانتی متر که به طور مثال اندازه یک تلویزیون 55 اینچ برابر است با 140 سانتی متر البته اندازه کلی تلویزیون بستگی به حاشیه و قاب اطراف تلویزیون هم دارد، که قبل از خرید تلویزیون باید با دقت این موارد را بررسی کنید.

جدول تبدیل سانتی متر به اینچ تلویزیون

سایز تلویزیون ها بر حسب اینچارتفاع تلویزیون بر حسب سانتی مترعرض تلویزیون بر حسب سانتی متر
تلویزیون ۳۲ اینچ۳۹.۸ سانتی متر۷۰.۶۰ سانتی متر
تلویزیون ۴۰ اینچ۴۹.۷ سانتی متر۸۸.۳ سانتی متر
تلویزیون ۴۳ اینچ۵۳.۳ سانتی متر۹۴.۹ سانتی متر
تلویزیون ۴۹ اینچ۶۰.۹ سانتی متر۱۰۸.۲ سانتی متر
تلویزیون ۵۰ اینچ۶۲.۲ سانتی متر۱۱۰.۴ سانتی متر
تلویزیون ۵۵ اینچ۶۸.۳ سانتی متر۱۲۱.۴ سانتی متر
تلویزیون ۶۰ اینچ۷۴.۴ سانتی متر۱۳۲.۵ سانتی متر
تلویزیون ۶۵ اینچ۸۰.۷ سانتی متر۱۴۳.۵ سانتی متر
تلویزیون ۷۰ اینچ۸۷.۷ سانتی متر۱۵۷.۴ سانتی متر
تلویزیون ۷۵ اینچ۹۳.۲ سانتی متر۱۶۵.۶ سانتی متر
تلویزیون ۸۵ اینچ۱۰۵.۶ سانتی متر۱۸۷.۷ سانتی متر
ج

چگونه اینچ تلویزیون را بفهمیم؟

محاسبه اینچ تلویزیون، سایز، اندازه و ابعاد تلویزیون 32 / 43 / 50 / 55 / 65 تلویزیون ها در اندازه های مختلف، از 24 اینچ تا 98 اینچ، و برخی فراتر از آن نیز عرضه می شوند. چگونه اندازه تلویزیون را بررسی کنیم و چگونه بدانیم اندازه تلویزیون مناسب با فضای خانه شماست، برای اندازه گیری اندازه صفحه به کمک یک متر اندازه گیری از انتهای نوار را به سمت گوشه سمت راست پایین تلویزیون خود بکشید اندازه صفحه نمایش را بر حسب اینچ مشخص میشود ( البته دقت داشته باشید که این اندازه گیری بدون در نظر گرفتن حاشیه و قاب تلویزیون باشد چرا که حاشیه های اطراف هر تلویزیون به تناسب مدل ها و برندها می تواند متفاوت است.

محاسبه اینچ تلویزیون، ابعاد، اندازه و سایز تلویزیون
محاسبه اینچ تلویزیون، ابعاد، اندازه و سایز تلویزیون

تلویزیون چند اینچ بخریم

یکی از مواردی که انتخاب تلویزیون را ساده تر کرده، تنوع بالای تلویزیون با سایزبندی مختلف است. که شرکت های سازنده تلویزیون های ارائه شده برندشان را از 28 اینچ تا بزرگترین تلویزیون 95 اینچ و بیشتر را برای استفاده های خانگی و اداری طراحی کرده‌اند. این لیست تلویزیون از برندهای مختلفی عرضه شده که با در نظر گرفتن فضای مورد نظر و هزینه ای که دارید، موارد اندازه گیری که در این مطلب بیان شد، میتوانید تلویزیون مناسب را انتخاب کنید.

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا

پیشنهاد شده برای شما: بهترین تلویزیون 4k ایرانی

از کجا بفهمیم تلویزیون چند اینچ است

احتمالا برای شما هم هنگام خرید تلویزیون پیش آمده که میخواهید بدانید، که اینچ تلویزیون کجا نوشته شده، یا بدونه مراجعه به کاتالوگ از کجا بفهمیم تلویزیون چند اینچ است؟ این اطلاعات علاوه بر دفترچه راهنما و سایت سازنده تلویزیون در قسمت برچسب و در برخی مدل ها در قسمت گوشه سمت چپ تلویزیون همچنین روی بسته بندی درج می‌شود.

محاسبه اینچ تلویزیون، ابعاد، اندازه و سایز تلویزیون
محاسبه اینچ تلویزیون، ابعاد، اندازه و سایز تلویزیون

تلویزیون چند اینچ داریم

خوشبختانه یکی از مواردی که انتخاب و خرید تلوزیون را راحت تر کرده بلوع بالای تلویزیون با ابعاد و اندازه های مختلف است. که شرکت های سازنده تلویزیون هایی دا از کوچکترین تلویزیون 28 اینچ تا مدل بزرگترین تلویزیون 95 اینچ را برای استفاده خانگی طراحی و به بازار عرضه کرده اند. پیشنهاد میکنم برای مشاهده انواع مدل تلویزیون از برندهای ایرانی وخارجی به مقاله بهترین مارک تلویزیون ایرانی و خارجی مراجعه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا