خانه و آشپزخانه

یخچال امرسان خوبه یا هیمالیا + معرفی 12 مدل برتر هر دو برند

یخچال امرسان خوبه یا هیمالیا کدام؟

یخچال امرسان خوبه یا هیمالیا؟ اگر به دنبال خرید بخچال فریزر باشید، احتمالا از میان برندهای ایرانی بین دو برند امرسان و هیمالیا دچار تردید شده‌اید، که کدام یک از این دو برند امرسان خوبه یا هیمالیا ؟ با توجه به اهمیت خرید یخچال فریزر به عنوان یک کالای اساسی برای آشپزخانه قطعا آشنایی بیشتر با این دو برند میتواند کمک شایانی برای انتخاب دقیقتر باشد. ما قبلا در مقالات بهترین یخچال امرسان و بهترین مدل یخچال هیمالیا ویژگی‌های هر کدام از این دو برند را به طور مفصل بررسی کرده‌ایم.

و اما در این مطلب قصد داریم، از بین پرفروشترین یخچال فریزرهای مارک اسنوا و هیمالیا که در مقالات قبل هم معرفی شده‌اند، بهترین مدل‌ها را همراه با مشخصات کاربردی هر مدل معرفی کنیم. در نهایت بتوانید از بین این دو برند امرسان یا هیمالیا یخچال با کیفیت را با مشخصات کاربردی تهیه کنید.

یخچال امرسان بهتره یا هیمالیا؟

یخچال فریزرهای مارک امرسان و هیمالیا هر دو از برندهای پر آوازه ایرانی هستند. که با وجود تحریم‌ها سعی بر این داشته‌اند، که در بازار رقابتی ایران هر کدام محصولاتی با کیفیت و دوام بالاتری را برای طرفداران هر دو برند ارائه کنند.

در پاسخ به این سوال هم که یخچال امرسان خوبه یا هیمالیا؟ باید گفت هر دو برند از لحاظ کیفیت و پشتیبانی فروش در حد یکسانی قرار دارند. اما مدل‌های مختلف هر کدام از یخچال فریزرهای برند امرسان و هیمالیا دارای مشخصات خاص خود هستند، که یخچال های این دو برند را از هم متمایز کرده است. خریداران با در نظر گرفتن انتظاراتشان می‌توانند با بررسی بیشتر مشخصات هر کدام از مدل یخچال‌های امرسان و هیمالیا که در ادامه معرفی خواهیم کرد مدل مد نظر خود را انتخاب کنند.

یخچال فریزر امرسان

شرکت امرسان از سال 1360 یعنی نزدیک به سه دهه است که فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز کرده است. امرسان طی این سال ها به عنوان یکی از برندهای شناخته شده ایرانی یخچال فریزر مارک امرسان را با شعار زیبا، جادار و مطمئن به طرفداران این برند معرفی کرده. متخصصین طراحی و تولید یخچال امرسان همچنان سعی دارند که در بازار رقابتی ایران محصولات با توجه به انتظار مشتری را ارائه کنند. تنوع بالای مدل یخچال های امرسان از مزیت‌های این برند است.

مزایا و معایب یخچال های امرسان

مزایا یخچال های امرسان معایب یخچال های امرسان
یخساز اتوماتیک در مدل های جدید یخچال امرساننشتی آب
سیستم تهویه و رفع کننده یوی بد یخچالنامرتب بودن درب‌ها
قابلیت انجماد سریع در یخچال های امرسانصداهای بلند در برخی از مدل‌ها
تقسیم بندی مناسب قسمت های مختبف یخچال

یخچال فریزر هیمالیا

هیمالیا برند ایرانی با نیم قرن تجربه ساخت لوازم خانگی از جمله یخچال فریزرهای هیمالیا شناخته شده. این برند با اسنفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته در رده بهترین برندهای ایرانی قرار بگیرد. و رقیبی جدی برای دیگر برندهای بازار باشد. استفاده از بهترین متریال ساخت و طراحی منحصر بفرد یخچال فریزرهای هیمالیا را به یک کالای با طراحی خوب با شعار هیمالیا بر قله زیبا یی‌ها تبدیل کرده است.

مزایا و معایب یخچال های هیمالیا

مزایا یخچال های هیمالیا معایب یخچال های هیمالیا
لاستیک دور درب بایوشیلد ضد باکتریاشغال زیاد فضای آشپزخانه
سرمایش دوگانه در یخچال فریزرهای هیمالیا میزان مصرف برق و انرژی بالاییدر برخی از مدل یخچال هیمالیا
عمبکرد هوشمند اتوماتیک یخچال برای صرفه جوی انرژی
هشدار دهنده باز ماندن درب یخچال

موتور یخچال های امرسان و هیمالیا ساخت کجاست؟

از قطعات اصلی یخچال موتور دستگاه است. که اغلب خریدارن هنگام خرید یخچال ساخت موتور و کمپرسور یخچال را مورد بررسی قرار میدهند. و اما اینکه موتور یخچال های امرسان و هیمالیا ساخت کجاست؟ برای ساخت و مونتاژ یخچال‌های ایرانی اوایل از موتور یخچال آلمانی و ژاپن استفاده می‌شد. که پس از تحریم های ایران موتور هر دو برند امرسان و هیمالیا از بهترین نوع موتور یخچال چینی مونتاژ می گردد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

یخچال فریزر هیمالیا

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا