خانه و آشپزخانه

بهترین مارک کولر آبی‌ سلولزی + 9 مدل پرفروش ارزان

با گرم شدن هوا و تابستان یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها خرید بهترین کولر آبی است. اکثر افراد با توجه به مارک‌های متنوع کولر آبی دچار تردید می‌شوند. و تمایل دارند که کولر با کیفیت، قیمت مناسب را تهیه کنند. در پروسه خرید سوالاتی پیش می‌آید: بهترین مارک کولر آبی چیست؟ کولر آبی سلولزی بهتره یا پوشالی ؟ قصد داریم به بررسی و عملکرد کولر آبی سلولزی جدید بپردازیم تا بتوان بین کولر آبی سلولزی و پوشالی مناسب‌ترین را انتخاب کنید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کولر آبی سلولزی چیست؟

‌برای فصل تابستان انواع سیستم‌های خنک کننده در بازار هستند. که هر کدام به روش های مختلف هوای خنک و مطبوعی را فراهم می‌کند. در این بین کولرهای آبی به دو نوع کولرآبی سلولزی و کولر آبی پوشالی تقسیم میشوند.

کولرهای آبی سلولزی نسل جدید کولرهای آبی هستند. که یکی از خنک کننده‌های منحصر به فرد می باشد. که به جای پوشال های طبیعی از پد سلولزی کولر استفاده می‌کنند. و دارای قدرت خنک کنندگی بیشتری نسبت به کولرهای معمولی هستند.

کولر آبی سلولزی

ویژگی های کولر آبی سلولزی

از ویژگی‌های کولر آبی سلولزی جذب بالای آب توسط پدهای طعبیه شده برای کولر است. که هر چقدر هم هوای گرم و خشک وارد این کولر شود، با عبور از پدهای سلولزی و طی فرایند تبخیر با وجود پدهای مرطوب هوایی کاملا خنک را در محیط منتشر می کند.

عملکرد و مشخصات کولرهای آبی سلولزی تبخیری

کولرهای آبی سلولزی عملکردی همانند کولرهای آبی پوشالی دارند. با این تفاوت که به جای ورقه‌های طبیعی پوشال از پدهای سلولزی با ورقه های نازک منظم که از جنس سلولز تهیه شده‌اند. و دارای قابلیت جذب کنندگی بالایی هستند. به این صورت که دستگاه هوای محیط را از پدهای اشباع شده با آب عبور میدهد. در این فرایند آب تبخیر میشود و هوا را با کاهش دمای 9 تا 4 درجه سانتی گراد مجددا به فضا هدایت میکند.

اگر قصد آشنایی با دیگر مدل کولرهای بازار را دارید میتوانید مقاله های دیگر سایت فراهم کده را با عنوان های بهترین مدل کولر آبی آبسال و خرید بهترین کولر آبی پرتابل و بهترین کولر گازی ایرانی و خارجی برتر را بررسی کنید.

مزایای استفاده از کولرهای آبی سلولزی چیست؟

  • قدرت بالاتر خنک کنندگی بیشتر نسبت به کولرهای معمولی را دارند.
  • پدهای سلولزی دارای پیوستگی سطحی هستند. که مانع از ورود آلودگی و ذرات معلق به خانه و محیط نصب شده کولر میگردد.
  • این مدل کولر آبی با پدهای سلولزی سطح تماس بیشتری با جریان هوا دارند. که سبب ورود هوای بیشتر به داخل کولر و انتقال جریان هوای خنک‌تر به محیط می‌شود.
  • پدهای سلولزی از خاصیت و کیفیت سلولز بهره میبرند که باعث دوام بیشتر ازمدل‌های پوشالی در مقابل جریان هوا هستند.
  • یکی دیگر از مزایای این مدل پدهای سلولزی با خاصیت ضد قارچ که مانع از ورود باکتری و قارچ به داخل خانه می‌شوند.
  • کولرهای سلولزی باعملکرد خنک کنندگی بسیار بیشتر نسبت به مدل‌های معمولی از طریق نگهداری رطوبت بیشتر توسط پدهای سلولزی مصرف آب و انرژی بهینه تری نیز دارند.

بهترین مارک کولر سلولزی کدام است؟

شرکت های تولید کننده کولرهای آبی اکثرا کولرهای آبی سلولزی را هم تولید می کنند.و توانسته اند کولرهای بدونه تسمه را نیز طراحی کنند که با صدای خیلی کمتر از دیگر مدل کولرهای بازار هستند. برندهایی نظیر کولر آبی انرژی، سپهر الکتریک، لورچ، آزمایش، آبسال از برندهای معتبر تولید کننده کولر آبی سلولزی فایبرگلاس هستند.

قیمت کولرآبی سلولزی

کولرهای آبی سلولزی از لحاظ کیفیت و کارایی بسیار حرفه ای هستند. و تنها قیمت بالاتر نسبت به مدل کولرهای آبی پوشالی را دارند. اما خوب با متریال ساخت با کیفیت و عملکرد بسیار خوب این مدل قطعا ارزش خرید را دارند.

در این مقاله به عملکرد و کیفیت کولر آبی سلولزی را بررسی کردیم. و در این قسمت 23 مدل از این وسیله کاربردی را لیست کرده‌ایم که می‌توانید مدل مناسب خانه خود را انتخاب و برای خرید روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا