خانه و آشپزخانه

بهترین مدل یخچال هیمالیا (آلفا + پانوراما)  + 7 مدل جدید پرفروش 1402

بهترین مدل یخچال هیمالیا کدومه؟ کیفیت یخچال‌های مارک هیمالیا خوبه؟ شما هم از افرادی هستید که به دنبال خرید بهترین یخچال ایرانی هستید؟ اگر برای خرید یخچال هیمالیا را انتخاب کرده اید.بهتر است بیشتر با امکانات و قابلیت‌های انواع مدل یخچال هیمالیا آلفا، امگا، بتا کمبی و پانامورا هیمالیا آشنا شوید. تا در نهایت از بین مدل‌های متنوع یخچال برند هیمالیا بهترین یخچال فریزر هیمالیا را انتخاب کنید.

ما پیش‌تر در مقاله‌ای انواع برند یخچال و فریزرهای ایرانی و خارجی موجود بازار را بررسی و معرفی کردیم. اما در این مقاله قصد داریم به معرفی برند ایرانی هیمالیا و بررسی مدل‌های مختلف یخچال فریزرهای هیمالیا بپردازیم. بدانیم که کدام مدل یخچال هیمالیا بهتر است؟ پیشنهاد می‌کنم تا انتها با ما همراه باشید.

هیمالیا ساخت کجاست؟

برند هیمالیا یک برند ایرانی است که در اوایل دهه 50 شروع به فعالیت کرد. از همان ابتدا با تولید یخچال فریزر کار خود را شروع کرد. و سپس همگام با پیشرفت تکنولوژی همراه شد و با تولید محصولاتی با توجه به نیاز کاربران توانست از برندهای خوشنام و پرطرفدار ایرانی شود.

انواع یخچال فریزر هیمالیا

هیمالیا همانند دیگر برندهای شناخته شده یخچال فریزرهای دوقلو، بالا پایین، ساید بای ساید را تولید می‌کند. که در مدل‌های متنوعی با طراحی ظاهری بسیار فوق العاده و کیفیت بالا محصولات خود را به بازار ارائه کرده است. کیفیت و طراحی خوب یخچال هیمالیا سبب شد تا در بسیاری از آشپزخانه‌های ایرانی جای خود را پیدا کنند.

پرفروش ترین یخچال هیمالیا

همانطور که اشاره شد، برند هیمالیا با تولید یخچال فریزر که از لوازم ضروری و مهم خانه و جهیزیه است. با کیفیت و قیمت مناسب بیشتر از برندهای دیگر ایرانی شهرت پیدا کرد. شرکت هیمالیا با توجه به رفع نیازهای خریداران با مدل‌های متنوع و امکانات پیشرفته این محصولات ارائه کرده است. همین دلیل سبب شد برند هیمالیا فروش بالایی را در بین دیگر برندهایی یخچال هایی ایرانی تجربه کند.

  1. یخچال و فریزر دوقلو 32 فوت هیمالیا مدل پانومراپلاس NF280p-NR440p – A
  2. یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت هیمالیا مدل آیس پول NR440ip-HFZN337
  3. یخچال و فریزر 24 فوت هیمالیا مدل امگاپلاس آبسردکن دار HRFN60501
  4. یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت هیمالیا مدل رومانو پلاس NR440R – HFZN337R
  5. یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a

کیفیت یخچال فریزرهای هیمالیا خوبه ؟

با نگاهی به قسمت نظرات فروشگاه دیجی کالا و فروشگاه های آنلاین دیگر یا انجمن هایی پرسش و پاسخ میزان رضایتمندی مصرف کنندگان برند هیمالیا در نی نی سایت متوجه خواهید شد. که کیفیت و استانداردهای مدل یخچال فریزهای هیمالیا سبب شده نظرات بسیاری از مصرف کنندگان برندهای ایرانی را به محصولات هیمالیا جلب شود.

جدیدترین مدل یخچال فریزر هیمالیا

متخصصین تولید یخچال فریزرهای هیمالیا همواره در تلاش هستند که یخچال هیمالا را با امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای برای مشتریان این برند ارائه کنند. که برخی از این امکانات شامل:

  • نوفراست (بدون برفک)
  • محفظه هوم بار
  • محفظه دما پایین
  • محفظه big box در برخی فریزرها
  • سیستم صرف اقتصادی با تکنولوژی تعطیلات
  • کنترل هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب
  • فیلتر تصفیه آب
  • سنسور کنترل هوشمند: اقتصادی، مصرف انرژی، عیب یابی
  • گردش جریان هوای چندگانه

یخچال هیمالیا الفا پلاس

جدیدترین یخچال دوقلو هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a یکی از نمونه محصولات کامل و زیبا برند هیمالیا است. با طراحی یکپارچه و سراسری، مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک با فیلتر آب مخصوص تهیه‌ی آب تصفیه شده برای آشامیدن طراحی شده است. همچنین دارای محفظه میوه با کنترل رطوبت (Moisture Balance) برای نگهداری میوه در مدت طولانی‌تری و تازه می باشد. از دیگر ویژگی‌های یخچال و فریزر هیمالیا مدل آلفا طراحی مناسب یخساز و هوم بار برای مصرف انرژی بهینه تر کرده است. شرکت سازنده یخچال هیمالیا مدل آلفا با حجم مفید و کیفیت مطلوب برای خانواده های ایرانی ارائه کرده است.

یخچال دوقلو هیمالیا

یخچال هیمالیا پانوراما

یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا مدل NF280p-NR440p این مدل یخچال 32 فوت هیمالیا دارای قابلیت کامل همانند یخچال ساید بای ساید طراحی شده. از قابلیت‌های مهم این مدل یخچال هیمالیا پانوراما سیستم عیب‌یاب کنترل الکترونیکی هوشمند، یخ ساز و یخ خردکن اتوماتیک، طراحی یکپارچه از محصولات شگفت‌انگیز هیمالیا محسوب میشوند.  امکانات و کیفیت بالای این محصول همراه با قیمت بسیار مناسبی که دارد و با گنجایش زیاد آن برای خانواده‌های پرجمعیت به یک مدل از یخچال های محبوب از برند هیمالیا تبدیل شده است.

بهترین مدل یخچال فریزر هیمالیا

در این مقاله با برند هیمالیا و مشخصات و چند نمونه از پرفروش ترین مدل یخچال‌های هیمالیا آشنا شدیم. در این قسمت 13 مدل از بهترین یخچال فریزر هیمالیا را معرفی می‌کنیم. با بررسی مشخصات مدل‌های معرفی شده بتوانید مدل مد نظرتان را انتخاب کنید و با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول قیمت روز و مشخصات کامل یخچال را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا