خانه و آشپزخانه

نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا + معرفی 9 مدل پرفروش سال

یخچال فریزر هیمالیا خوبه؟ نظرات در مورد یخچال فریزرهای هیمالیا چیه؟ شرکت هیمالیا از برندهای شناخته شده و خوشنام ایرانی است که با بیش از چهار دهه سابقه تولید محصولاتی با کیفیت و فناوری روز انواع مدل یخچال فریزرهای کوچک و بزرگ هیمالیا را تولید کند. ما پیش تر در مقاله ای به طور مفصل با برند هیمالیا آشنا شدیم. و انواع یخچال فریزرهای برند هیمالیا را معرفی کردیم. در این مقاله قصد داریم نظرات کاربران را راجع به کیفیت یخچال فریزر هیمالیا بدانیم. تا در نهایت بتوان با بررسی دقیق تر بهترین یخچال هیمالیا مدل ایده آل و مناسب برای خانه را انتخاب کنیم.

مزایا و معایب یخچال فریزر هیمالیا

هر محصول با توجه به نوع ساخت و امکانات دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. یخچال فریزرهای هیمالیا هم از این قاعده مستثنی نیستند. اما باید گفت مزایای یخچال فریزرهای هیمالیا نسبت به معایب این محصولات بسیار بیشتر است. و همین دلیل سبب شده که هیمالیا جزو برندهای پرفروش ایرانی باشد.

مزایای جدیدترین مدل یخچال‌های هیمالیا

یخچال فریزرهای خانگی هیمالیا با استفاده از تکنولوژی پیشرفته روز با فناوری جدید یخ زدایی را برای یخچال هیمالیا طراحی کرده که سبب کارایی مفید این محصول برای کاربران شده است.

یخچال فریزرهای هیمالیا با سیستم کنترل هوشمند دمای یخچال را تنظیم و با گردش هوای مکرر و منظم قابلیت نگهداری مواد غذایی و میوه و سبزیجات را به مدت طولانی‌تری دارد.

یکی از مشکلات رایج یخچال بوی نامطبوع یخچال است که خوشبختانه برند هیمالیا با طراحی سیستم پلاسما برای از بین بردن بوی نامطبوع یخچال از فاسد شدن و بوی یخچال کاملا جلوگیری میکند.

عیب یابی هوشمند امروزه برای اغلب لوازم الکترونیکی خانگی طراحی میشود. برند هیمالیا با نسل جدید یخچال فریزر های با سیستم عیب یاب هوشمند، روند عیب یابی یخچال را در سریعترین زمان انجام میدهد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل

معایب یخچال هیمالیا

برای یخچال فریزرهای هیمالیا معایب خاصی ثبت نشده تنها در برخی از مدل‌ها صدای زیاد یخچال را هنگام روشن بودن یخچال از معایب این برند یخچال از معایب آن میدانند.

جدیدترین مدل یخچال هیمالیا هوم بار

برند هیمالیا برای استفاده بهینه از فضای یخچال طراحی یخچال فریزر هیمالیا هوم بار با کمک تکنولوژی Smart Conversion (تبدیل هوشمند) به شما این امکان را می دهند، تا پنج امکان پیشرفته را در کنار هم داشته باشید.

همه چیز درباره یخچال فریزر هیمالیا

در این قسمت 10 مدل یخچال فریزر هیمالیا را با نظرات خریداران را برای بررسی و مشاهده آماده کرده‌ایم. با دیدن این نظرات قطعا میتوان تصمیم گیری بهتری برای خرید و انتخاب یخچال فریزر هیمالیا داشت.

1- یخچال و فریزر 22 فوت هیمالیا مدل کمبی Five Mode هومباردار TNCom53008h

یخچال و فریزر 22 فوت هیمالیا مدل کمبی Five Mode هومباردار TNCom53008h
یخچال و فریزر 22 فوت هیمالیا مدل کمبی Five Mode هومباردار TNCom53008h

نمودار مصرف انرژیA
نوع یخچالیخچال فریزرپایین
وزن۹۹ کیلوگرم
نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش یخچال275

شهربانو احمدعلیپور: ما این یخچال رو برای مادرم اینا خریدیم انصافا راضی هستن دو سالی میشه فکر کنم خریدن شاید یکم بیشتر واقعا جادار هست هم یخچالش هم فریزرش و اصلا یخ نمیزنه هیچی بنظرم توی مدل ها و مارکهای ایرانی قابل قبوله این مدل جادار

فایضه روشن نیا: من ۱۱ ماه هست استفاده میکنم عالی هستش . صدا نداره. یخچال اصلا بو نمیگیره . خیلی خنک می‌کنه . من خیلی راضی هستم خداروشکر


2- یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت هیمالیا مدل تسلا HRFN60504

 یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت هیمالیا مدل تسلا HRFN60504
یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت هیمالیا مدل تسلا HRFN60504

نمودار مصرف انرژیA
نوع یخچالساید بای ساید
وزن۷۰ کیلوگرم
نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش یخچال۳۴۰

رضا میرزایی: من این یخچال ۶ ماه پیش خریدم ولی سه روز قبل نصب کردم برخلاف نظر دوستانی که نظرات منفی دادن این یخچال همه چی تمومه واقعا نمیدونم قصدشون از دادن اینجور نظرات اشتباه چیه حتی منم از خریدم پشیمون شدم با خوندن این نظرات اما حالا که روشنش کردیمو دارم استفاده میکنم کاملا از خریدم راضییم.

  • فوق العاده زیبا جادار و بی صد
  • نشتی آب که موقع نصب تکنسین شرکت درستش کرد

کاربر دیجی‌کالا: ممنون از دیجی بخاطر عرضه ی این محصول با کیفیت ، رنگ سفید ساده رو با قیمت بسیار مناسبتر از هرجایی خریدم و بسیار راضی هستم.

  • جادار
  • شیک
  • طراحی بروز
  • کیفیت مرغوب ساخت

3-یخچال و فریزر دوقلو 32 فوت هیمالیا مدل پانومراپلاس NF280p-NR440p – A

-یخچال و فریزر دوقلو 32 فوت هیمالیا مدل پانومراپلاس NF280p-NR440p - A
-یخچال و فریزر دوقلو 32 فوت هیمالیا مدل پانومراپلاس NF280p-NR440p – A

نمودار مصرف انرژیB
نوع یخچالیخچال و فریزر دوقلو
نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش یخچال۴۰۲
گنجایش فریز۲۱۰

کاربر دیجی‌کالا:همه چی اوکی بود قیمتم نسبت به بیرون ارزون تر بود از دیجی گرفتم.

کاربر دیجی‌کالا:: دوسال پیش از بیرون خریدم با قیمت ۱۲ میلیون فقط تنها بدی که داره یخساز و اینکه نمیشه از هم جدا گذاشت چون برد فریزر روی یخچال قرار داره

  • زیبا
  • جادار
  • یخسازش خوبه اما هر روز باید خالیش کنی
  • نمیشه از هم جدا گذاشت

4- یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a

یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a
یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a

نمودار مصرف انرژیB
نوع یخچالیخچال و فریزر دوقلو
وزن۹۰ کیلوگرم
نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
گنجایش یخچال۴۰۲

کاربر دیجی‌کالا: یخچال خوبیه البته از بیرون این یخچال رو تهیه کردم موقع خرید خیلی نگران صدای یخچال بودم که صداش نسبتا کمه و از نظر ظاهر هم شبیه یخچال ساید هستش البته قفسه های یخچال از کیفیت بالایی برخوردار نیست ولی مجموعا یخچال جادار و زیبایی هستش

بلال سلیمانی: یخچال خوبیه من از بیرون خریدم .فقد در فریزر ب سختی باز میشه تو نگه داری میوه جات و صیفی جات رتبه اول رو داره یکی از دوستان اشاره کردن ب اینکه کشوی پایین یخچال بد قلقه ک درسته .من کشو رو کلن در اوردم جاشو خالی گذاشتم

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بسشتر بخوانید:

1- بهترین یخچال هیمالیا

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. چرا برا این یخچال دائم زیر انبار میوه آب جمع میشه و چند بار تعمیر میشه و دوباره این ایراد تکرار میشه .

    1. سلام
      در انتهای دیوار پشتی یخچال فریزر، محفظه ای تحت عنوان سوراخ تخلیه وجود دارد.
      مسدود بودن این قسمت و یا لوله آن می تواند دلیل جمع شدن آب در یخچال باشد.

  2. تیرماه ۱۴۰۲ یک دستگاه یخچال فریزر کمبی آبسرکن دار هیمالیا خریدم و از همان روز نخست آبسردکنش خراب بود و کار نمی کرد؛ آقای نصاب هم اومد تلاش کرد درستش کنه و منبع آبش رو شکوند؛ جالبه که ایشون گفتند تمام مدلهای این یخچال آبسردکنش خرابه و ایکاش مدل دیگه می خریدید؛ تازه آقای نصاب می خواستند با چسب و نوار تفلون سر همش کنند که زدند خرابترش کردند. واقعا من چی باید بگم؛ و موقعی که با ناراحتی با شرکت تماس گرفتم و موضوع رو گفتم؛ خیلی راحت منو به یک نصاب دیگه پاس دادند و فعلا منتظر منبع آب و نصاب جدید هستیم؛ خدایا واقعا انسانیت کجاست؟

  3. حدود دو سال قبل یخچال فریزر دو‌قلوی هیمالیا خریدم ‌. اصلا راضی نیستم . مثل تراکتور صدا میده. از روز اول پر سر و صدا بود و الان به مراتب بدتر شده . مانیتور فریزرش کمتر از یکسال از خرید قطع شد و کار نمیکنه . واقعا هدر دادن پول است خرید از هیمالیا .

    1. سلام
      برندهای تولید کننده یخچال فریزرهای ایرانی با اینکه در چند سال اخیر عملکرد خوبی داشته اند اما این نشانه بی نقص بودن این محصولات نیست. هرچند که این مشکلات برای یخچال های خارجی هم ممکن است پیش بیاید ما برای خونمون از یخچال فریزر سامسونگ HM24ZPN اصل کره استفاده میکنیم شاید نسبت به برندهای ایرانی کمی دیرتر دچار مشکل شد اما خوب وسیله های الکترونیکی هم یک عمر مفید دارند. و البته این مشکلات همه قابل برطرف شدن هستند. پیشنهاد میکنم شما (“علت صدای یخچال | انواع صدای یخچال هیمالیا الکترواستیل و …”) را در گوگل سرچ کنید تا بهترین راه حل رفع صدای و مشکلات یخچال هیمالیا را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا