خانه و آشپزخانه

مقایسه جاروبرقی بوش با پاکشوما + معرفی قیمت 10 مدل پرفروش هر دو برند

قصد خرید جاروبرقی را دارید؟ برای خرید جاروبرقی بین دو برند بوش با پاکشوما مردد هستید؟ حتما مدل‌های متنوعی از جاروبرقی بوش و پاکشوما در فروشگاه های حضوری و اینترنتی را مشاهده کرده‌اید. با وجود مدل‌های متنوع و کیفیت بالای هر دو برند قطعا انتخاب بین این دو مارک جاروبرقی کمی دشوار است. اما نگران نباشید، ما هم با توجه به اهمیت خرید جاروبرقی به عنوان یکی از لوازم ضروری هر خانه‌ای به مقایسه دو برند جاروبرقی بوش با پاکشوما می‌پردازیم، تا بدون دغدغه‌ای بتوانید بهترین مدل جاروبرقی را از بین این دو مارک انتخاب کنید.

البته ما در مقاله ای دیگر نظرات خریداران جاروبرقی های پاکشوما را بررسی کرده‌ایم. و مدل‌هایی که کاربران دیدگاه مثبتی داشته‌اند را معرفی شد، می توانید در پست نظرات در مورد جاروبرقی پاکشوما مدل های معرفی شده را مشاهده کنید.

جاروبرقی بوش بهتره یا پاکشوما

جاروبرقی های بوش و پاکشوما هر دو از برندهای شناخته شده‌ای هستند، که در مدل های متنوع با طراحی و رنگبندی جذاب از محصولات پرفروش بازار هستند. برای این که بدانیم کدام مدل جاروبرقی بوش بهتره یا پاکشوما ابتدا ویژگی های هر دو برند را بررسی کرده، و سپس با در نظر گرفتن معایب و مزایای هر یک از مدل جاروبرقی های مارک بوش و پاکشوما قطعا میتوان تصمیم بهتری گرفت که جاروبرقی بوش یا پاکشوما را انتخاب کنید.

جاروبرقی بوش

شرکت بوش با محصولات متنوع یکی از معتبرترین برندها در سطح جهانی هستند که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارند. بوش طی سال‌های متمادی به عنوان برندی قدرتمند شناخته شده، به طوری که کمتر کسی است که محصولات مارک بوش را نشناسد. محصولات این برند بر اساس آخرین تکنولوژی روز تولید و روانه بازار می‌شوند. این برند پیشرفته محصولات این شرکت را در کشورهای دیگر و تحت لیسانس بوش آلمان مونتاژ میکند تا خریداران با سهولت بیشتری به این محصولات دسترسی داشته باشند.

مشخصات جاروبرقی بوش

جاروبرقی های بوش بدون شک برندی قدرتمند و با کیفیت و مجهز به تکنولوژی پیشرفته روز دنیا هستند که میتواند با طول عمر و دوام بالا نیازهای نظافتی خانه را بدون مشکل برطرف کنند. از ویژگی های خوب و کاربردی جاروبرقی‌های بوش میتوان به موارد گفته شده زیر اشاره کرد.

  • طراحی زیبا و هوشمندانه
  • صدای بسیار پایین(سایلنت بودن)
  • بدنه مقاوم و درجه‌یک 
  • داشتن قدرت مکش بسیار بالا 
  • سیستم های  QuattroPower و PowerProtect System 
  • مزایای لوله کنفی جاروبرقی و پاروی Turbo Brush 

جاروبرقی پاکشوما

پاکشوما یکی از برندهای ایرانی که در صنعت لوازم خانگی عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته تولیدات داخلی با کیفیت و خدمات پس از فروش عالی ارائه کند. جاروبرقی های پاکشوما هم یکی از نمونه ی محصولات این برند ایرانی هستند، که در رده سایر برندهای بزرگ جاروبرقی های بازار قرار گرفته‌اند.

کیفیت جاروبرقی پاکشوما

کیفیت جاروبرقی پاکشوما چگونه است ارزش خرید را دارند؟ هنگام مقایسه جاروبرقی بوش با پاکشوما قطعا پاسخ این پرسش برای انتخاب دقیقتر کمک شایانی برای خریداران است. با اطمینان از این که جاروبرقی های پاکشوما کیفیت عملکرد مطلوبی دارند. اما با در نظر گرفتن ویژگی ها ، مزایا و معایب جاروبرقی پاکشوما که در ادامه بیان می‌شود، بی شک با آگاهی بیشتری میتوان اقدام به خرید جاروبرقی های پاکشوما کرد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل جاروبرقی نانیوا

مزایای جاروبرقی پاکشوما

موتور پرقدرت: یکی از فاکتورهای مهم خرید جاروبرقی داشتن موتور قدرتمند با مکش بالاست. که برند پاکشوما با مونتاژ این قطعه مهم از بهترین موتورهای جاروبرقی چینی باعث مکش بالای این دستگاه شده است.

صدای کم : مدل های پیشرفته جاروبرقی معمولا با عایق صدا تولید می‌شوند، تا کمترین میزان صدا را داشته باشند. جاروبرقی های جدید پاکشوما نیز دارای ویژگی کمترین میزان صدا هستند. که یکی از مزیت‌های جاروبرقی پاکشوما می باشد.

فیلتر بهداشتی: یکی دیگر از مزیت‌های جاروبرقی‌های پیشرفته وجود فیلتر بهداشتی تصفیه هوا است. که مدل های مختلف جاروبرقی های پاکشوما به این فیلترها مجهز شده‌اند.

گارانتی جاروبرقی پاکشوما: پاکشوما دارای سرویس گارانتی و خدمات پس از فروش در نمایندگی های مجاز کشور هستند. و معمولا جاروبرقی پاکشوما و سایر محصولات این برند از 18 تا 36 ماه گارانتی می‌شوند.

معایب جاروبرقی پاکشوما

با توجه به این که هر محصول دارای مزایا و معایب خاص خود را دارند. جاروبرقی های پاکشوما هم از این قائده مستثنی نیستند، با وجود کیفیت قابل قبول چند نقطه ضعف کوچک در مقابل برندهای بزرگ دارند

  • وزن سنگین
  • عدم قابلیت تنظیم روی دسته
  • صدای بلند هنگام استفاده در دور بالا

مقایسه جاروبرقی بوش با پاکشوما

ما در این مقاله، نوع عملکرد، مزایا و معایب را با ویژگی جاروبرقی های برند بوش با پاکشوما را بررسی کردیم. و با مقایسه جاروبرقی بوش با پاکشوما به این نتیجه می رسیم، در صورتی که از لحاظ قیمت بالاتر مشکلی نباشد، جارو برقی بوش میتواند گزینه ای ایده ال باشد. جاروبرقی های پاکشوما نیز باکیفیت، قیمت مقرون به صرفه با وجود خدمات پس از فروش برای کسانی که می خواهند با صرف هزینه ای معقول جاروبرقی خوبی را تهیه کنند، مناسب هستند.

لیست خرید 10 مدل جاروبرقی بوش و پاکشوما

درحال دریافت محصولات منتخب ...

خرید جاروبرقی پاکشوما

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل جاروبرقی بوش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا