خانه و آشپزخانه

بهترین زیرانداز کیسه خواب [ فومی، آکاردئونی، بادی]

زیرانداز کیسه خواب از لوازم و تجهیزات کوهنوردی و گردش است که استراحت و خوابیدن در هنگام طبیعت گردی و سفرهای کمپی را برای افراد علاقمند به این ورزش کوهنوردی را بسیار لذت بخش کرده است. زیرانداز کیسه خواب در چندین نوع آکاردئونی، بادی و فومی از برندهای مختلف تولید شده‌اند. انتخاب و خرید زیرانداز کیسه خواب اهمیت زیادی دارد، بنابراین باید با توجه به راهنمایی و شناخت کامل این مدل‌ها، بهترین نوع زیرانداز را متناسب برای کیسه خواب را برای خواب سفرهای کمپی خود تهیه کنید.

اگر شما هم اهل سفرهای کمپی و طبیعت گردی باشید قطعا به وجود یک زیرانداز کیسه خواب که نقش بسزایی برای رفع خستگی و آسودگی خواب هنگام سفر دارد، پی برده‌اید. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم به بررسی زیرانداز کیسه خواب بپردازیم. و انواع زیرانداز کیسه خواب را معرفی کنیم تا در نهایت بهترین زیرانداز کیسه خواب خود را تهیه کنید.

انواع زیرانداز کیسه خواب

تولید کنندگان زیراندازهای سفری و طبعیت گردی را در چندین نوع مختلف تولید کرده‌اند. تا زیراندازهایی باکیفیت و جمع و جور با قابلیت باز و بسته شدن آسان و سریع را ارائه کنند. برای انتخاب مطمئن‌تر قبل از خرید بهتر است ابتدا با انواع مدل زیراندازهای موجود بازار و برندهای مختلف آن آشنا شوید.

خود بادشو یا Self Inflate: زیرانداز خود بادشو با ساختار سلولی و فیبری دارند. که در حجم و وزن کم بدونه نیاز به پمپ باد میتوان در شرایط سفر از این نوع زیرانداز استفاده کرد. زیرانداز خود بادشو دارای میزان عایق دمایی بالا در بین انواع زیراندازهای کیسه خواب هستند. که سایر این ویژگی‌ها سبب شده که از کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به مدل های دیگر زیراندازهای بازار را داشته باشند.

زیر انداز بادی ( Air Construction )

زیراندازهای بادی حتما نیاز به پمپ باد دارند. که برای جلوگیری از سوراخ شدن این نوع زیرانداز از لایه های ضخیم تر برای تولید زیرانداز بادی استفاده شده است. از معایب این مدل وزن سنگین، امکان سوراخ شدن و تخلیه بار زیرانداز است.

زیرانداز فومی (Cell Foam)

زیراندازهای فومی که اغلب در مدل هی آکاردئونی طراحی شده‌اند. با میزان عایق بسیار مناسب برای صخره و کوهنوردی هستند. این مدل زیرانداز فومی با ویژگی مقاومت بالا و حجم بسیار کم بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته اند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک زیرانداز مسافرتی

زیر انداز آکاردئونی صخره

یکی از انواع مدل زیراندازهای مخصوص کیسه خواب زیرانداز مدل آکاردئونی هستند. که با قابلیت انعطاف پذیری بالا قابلیت تاشو در حجم کم را دارند. و طوری طراحی شده اند، که دارای سطح ناهموار برای هوای زیادتر درون زیرانداز باشد. و سبب جدا شدن بیشتر از سطح زمین شود و در نهایت خاصیت عایق بودن را داشته باشد.

زیرانداز آکاردئونی
زیرانداز آکاردئونی

زیرانداز کیسه خواب گرانیت

یکی از زیراندازهای کیسه خواب که با ویژگی باز و بسته شدن آسان طراحی شده‌اند. زیراندازهای گرانیت با انعطاف پذیری بالا هستند که کمترین فضا را اشغال می‌کنند. و به راحتی درون کوله پشتی قرار می‌گیرند.

زیرانداز کیسه خواب گرانیت
زیرانداز کیسه خواب گرانیت

زیرانداز صخره

بسیاری از افراد کیسه خواب را زمان کوهنوردی و صخره نوردی استفاده می‌کنند. که قطعا در محیط‌های این چنینی نیاز به یک زیرانداز مناسب و با کیفت بالا برای این محیط است. همانطور که از نام این زیرانداز صخره پیداست، این نوع زیرانداز طراحی شده برای کوهنوردی و کمپ است. زیرانداز صخره با وجود جنس با کیفیت از دوام بالایی برخوردارند. که از دو لایه سبک با آستر پلی استر تولید شده‌اند. و دارای عملکرد عایق بالایی می‌باشند.

قیمت زیرانداز کیسه خواب

همانطور که میدانید زیراندازهای کیسه خواب دارای تنوع جنس و از لحاظ کارایی با هم تفاوت دارند. و با توجه به برندهای مختلف تولید کننده قیمت مشخصی را نمی‌توان بیان کرد. اما دراین قسمت برای سهولت خرید پرفروش ترین زیرانداز کیسه خواب را لیست کرده‌ایم. که می‌توانید با توجه به ویژگی‌های این محصولات و هزینه‌ای که دارید برای تهیه کردن زیرانداز روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا