تلویزیونخانه و آشپزخانه

21 مدل بهترین پایه دیواری تلویزیون متحرک تمام جهات (براکت) قیمت و خرید اینترنتی

پایه دیواری تلویزیون امروزه برای بسیاری از فضاهای کاری و خانه به عنوان یک نگهدارنده و پایه مناسب تلویزیون های ال ای و مانیتور مورد استفاده قرار میگیرند، جایگزین مناسبی برای میز تلویزیون‌ها هستند. اگر شما هم قسمتی از دیوار اتاق کار و یا فضای خانه خود را برای نصب تلویزیون مشخص کرده اید، میخواهید بدانید که بین مدل پایه دیواری و سقفی ثابت و متحرک تلویزیون برای شما کدام مناسب است؟ تا بهترین مارک پایه دیواری تلویزیون ( براکت) مناسب مدل تلویزیون سامسونگ، اسنوا، جی پلاس…. را تهیه کنید. در ادامه قصد داریم موارد مهم خرید براکت را بیان کرده و مدل‌های موجود در بازار را معرفی کنیم.

بهترین براکت تلویزیون

براکت یا همان پایه دیواری و سقفی تلویزیون نگهدارنده ای مناسب برای سالن‌های اداری و یا محیط های کوچک که امکان قرار دادن تلویزیون روی میز و جای ثابت وجود ندارد وسیله ای کاربردی می‌باشند. اگر فضای کافی برای دیزاین کردن و چیدمان تلویزیون در محیط منزل یا کار نداشته باشید، قطعا پایه دیواری تلویزیون گزینه ای ایده ال برای نصب در کمترین جا بدون اشغال فضا است.

پایه دیواری برقی تلویزیون

پایه دیواری برقی تلویزیون
پایه دیواری برقی تلویزیون

پایه برقی تلویزیون مخصوص نصب تلویزیون های تمام برندها هستند. با قابلیت متحرک تمام جهات با داشتن ریموت کنترل  بدون تغییر مکان دادن در زوایه دلخواه به آسانی تنظیم می‌شود. معمولا این مدل براکت امکان چرخش تا ۳۰ درجه زوایای جلو، عقب، بالا، پایین، چپ و راست را به کاربر می‌دهد.

پایه دیواری متحرک چرخشی

پایه دیواری متحرک چرخشی

پایه دیواری چرخشی همانند مدل برقی دارای بازویی متحرک می باشد، با این تفاوت که قابلیت کنترل از راه دور را ندارند. این مدل پایه دیواری تلویزیون متحرک به کاربران امکان دسترسی راحت تغییر زاویه 15 درجه به سمت بالا و پایین را می‌دهد. این نوع پایه دیواری با نصب در ارتفاع بالا و شیب دار کردن صفحه نمایشگر تصاویر را با نور واقعی در نمایشگر اجرا می‌کند.

 پایه ایستاده تلویزیون یا نمایشگاهی

 پایه ایستاده  نمایشگاهی تلویزیون
 پایه ایستاده نمایشگاهی تلویزیون

 پایه ایستاده یا نمایشگاهی نسبت به دو مدل دیگر فضای بیشتری را اشغال میکند و برای محیط های کوچک چندان مناسب نیستند. همانطور که از نام این مدل پیداست بیشتر برای فضاهای فروشگاه و نمایشگاهی کاربرد دارند.

پایه دیواری ثابت

پایه دیواری ثابت قابلیت چرخش ندارد و به صورت ثابت روی دیوار نصب می‌شود. این مدل پایه بسیار ساده و نصب آسانی دارد که برای تلویزیون در اندازه و سایز های متنوع طراحی و تولید شده اند. پایه تلویزیون ثابت ارزان‌ترین نوع از پایه‌های موجود در بازار هستند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک محافظ صفحه تلویزیون 32 تا 75 اینچ

پایه دیواری تلویزیون از کجا بخریم

پایه‌های دیواری تلویزیون از وسایل ساده و کاربردی هستند که در فروشگاه های ابزالات به صورت حضوری و یا فروشگاه های اینترنتی در مدل های متحرک، برقی و ثابت قابل تهیه هستند. در پایان همین پست نیز میتوانید بهترین مارک پایه دیواری تلویزیون را با لینک خرید پایه تلویزیون مشاهده کنید.

راهنمایی و موارد مهم خرید پایه دیواری تلویزیون

اولین فاکتور برای خرید پایه دیواری تلویزیون انتخاب مدل مناسب با توجه به مدل تلویزیون و فضایی که دارید میباشد، به سادگی از بین مدل‌های معرفی شده در بخش قبل مدل را بسته به میزان هزینه و تلویزیون خود میتوانید انتخاب کنید.

براکت تلویزیون با متریال ساخت فلزی، آهنی و همچنین استیل تولید شده اند. در این خصوص بهتر است، با در نظر گرفتن کل تلویزیون پایه ای را تهیه کنید که وزن تلویزیون را تحمل نماید.

با توجه محل نصب براکت از بین مدل پایه تلویزیون کنج، سقف و دیواری را دقت داشته و همچنین نوع دیوار بتنی یا آجری و سقف کاذب از دیگر موارد مهمی هست که بایدکه خریداران نسبت به آن آگاه باشند. ( به هیچ عنوان نباید از سقف و دیوارهای کاذب برای نصب پایه تلویزیون استفاده کنید)

قیمت پایه دیواری تلویزیون متحرک تمام جهات

پایه‌های دیواری تلویزیون ساختار چندان پیچیده‌ای ندارند. البته از مارک های معتبری تولید و معمولا با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شوند، در این بخش هم ما لیست بهترین مارک پایه دیواری تلویزیون را در چندین مدل متنوع معرفی کرده‌ایم. می‌توانید با مشاهده و بررسی قیمت پایه تلویزیون چرخشی این بخش براکت مناسب با تلویزیون خود را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا