خانه و آشپزخانه

بهترین مدل چرخ خیاطی کاچیران + قیمت 11 مدل گرانترین و ارزانترین

چرخ خیاطی کاچیران کدوم مدل خوبه که بخرم؟ نیو لایف، یاسمین، رز

برند خوشنام چرخ خیاطی کاچیران یکی از کمپانی‌های معتبر خاورمیانه که در تولید دستگاه‌های دوخت و دوز خانگی و صنعتی از سال 1376 شروع به فعالیت کرده است. و توانست طی مدت زمان کوتاهی به یک برند شناخته شده تبدیل شود. این شرکت تولید کننده بهترین مدل چرخ خیاطی کاچیران در حال حاضر تنها تولید کننده چرخ خیاطی در خاورمیانه است که چرخ خیاطی را با تنوع بالا و امکانات بسیار پیشرفته تولید کرده است.

البته هر کدام از این مدل چرخ خیاطی های کاچیران دارای ویژگی‌های خاص خود می‌باشند. برای خرید بهترین چرخ خیاطی کاچیران باید با مدل‌های این برند بیشتر آشنا باشید. تا مدل مناسب چرخ خیاطی کاچیران را برای کار، جهیزه و خانه خود انتخاب کنید. برای معرفی و اطلاعات بیشتر از چرخ خیاطی کاچیران تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بهترین مدل چرخ خیاطی کاچیران کدام است؟

شرکت کاچیران با تنوع بالای محصولات خود برای رفع نیازهای مشتریان به شهرت رسیده اند. که این تنوع محصول برای اکثر افراد امکان خرید وجود دارد و با قابلیت دوخت هر نوع پارچه ای را به وسیله چرخ خیاطی کاچیران برای دوخت هر لباسی را با آسانی دارند. شرکت تولید کننده چرخ خیاطی کاچیران محصولات خود را در چهار دسته زیر به بازار عرضه کرده است.

چرخ خیاطی مدل نیولاف

چرخ خیاطی نیولایف یکی از مدل‌های برند کاچیران است، که تکنولوژی D. F.T آلمان را ارائه میدهد که در واقع امکاناتی مانند دوخت ترکیبی برای خیاطی حرفه‌ای گلدوزی و دوخت پارچه‌های حریر را بدونه لغزش و با دقت بالا انجام میدهند. و با امکان تنظیم دوخت در محدوده‌های مختلف بستگی به نوع ضخیم و یا نازک بودن پارچه صورت میگیرد. ( ما در مقاله ای دیگر به طور مفصل چرخ خیاطی کاچیران مدل نیولاف را بررسی کرده‌ایم، و محصولات این سری از چرخ خیاطی‌های کاچیران را معرفی کرده‌ایم)

چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین

چرخ خیاطی کاچیران یاسمین قادر به دوخت پارچه هایی با کشش زیاد مانند استرج هستند. و با ویژگی تنظیم طول دوخت و 22 نوع دوخت متنوع ، تمیز و مرتب را دارند. اما چرخ خیاطی یاسمین مانند چرخ کاچیران نیولایف تکنولوژی دوخت D.F. T را ندارند. بنابراین انتظار دوخت پارچه های خیلی ضخیم و یا نازک را نداشته باشید.

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز

اگر به دنبال یک چرخ خیاطی ساده و کاربردی هستید. چرخ خیاطی کاچیران رز با طراحی کاربردی و خاص برای مصارف خانگی تمام نیازهای کاربران را به خوبی توانسته رفع کنند. مدل رز 210 را که دارای چندین نوع دوخت کاربردی هستند پیشنهاد می‌کنیم این مدل نیاز به هزینه زیادی برای خرید ندارد.

شما قصد خرید چرخ خیاطی را دارید؟ برای آشنایی با انواع برندهای موجود بازار پیشنهاد می‌کنیم پست های دیگر فراهم کده را با عنوان بهترین بهترین مارک چرخ خیاطی خانگی، جهیزیه و بهترین مدل چرخ خیاطی ژانومه را بررسی کنید

ویژگی های مدل چرخ خیاطی‌های کاچیران

چرخ خیاطی کاچیران با ویژگی های منحصر به فرد به راحتی دوخت انواع لباس ، پرده، ملحفه… را با هرنوع پارچه ضخیم و یا نازک با بالاترین کیفیت دوخت انجام میدهند. و دارای چندین ویژگی خوب شامل :

  • چندین نوع دوخت همچون زیگزاگ، گلدوزی، پس دوزی، راسته دوزی، تیکه دوزی می باشد.
  • قابلیت دوخت پارچه های ضخیم و نازک حریر ، ابریشم
  • برخی از چرخ خیاطی کاچیران طراحی شده با میز مخصوص هستند که برای استفاده طولانی مدت از گردن درد جلوگیری می‌کند.
  • مدل دارای نمایشگر کاچیران نوع دوخت و الگو را نمایش میدهند.

پرفروش ترین چرخ خیاطی کاچیران

اگر به دنبال بهترین مدل چرخ خیاطی کاچیران هستید. مهمترین فاکتور خرید داشتن چندین نوع مختلف دوخت است که در این مقاله سه مدل چرخ خیاطی کاچیران نیولایف، یاسمین، و چرخ خیاطی رز را هرکدام با نوع دوخت معرفی شد. میتوانید با توجه به این موضوع که چرخ خیاطی را برای خانه می‌خواهید یا استفاده صنعتی دارید. یکی از این سه مدل رابا توجه به هزینه خود انتخاب کنید.

قیمت چرخ خیاطی کاچیران

چرخ خیاطی کاچیران با تنوع مدل های متفاوت تولید میشوند. که هر کدام با توجه به امکاناتی که دارند. از قیمت های مختلف برخوردارند. برای قیمت و خرید چرخ خیاطی کاچیران میتوانیداز طریق فروشگاه های آنلاین جدیدترین مدل چرخ خیاطی کاچیران را با قیمت روز ببینید. و با توجه به نیازتان مدل چرخ خیاطی مد نظر خود را انتخاب کنید.

البته ما برای سهولت انتخاب شما در این قسمت 39 مدل از پرفروش ترین مدل چرخ خیاطی کاچیران را لیست کرده ایم که میتوانید با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و مشخصات بیشتر کالای خود را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا