خانه و آشپزخانه

بهترین مدل گاز استیل البرز + قیمت 9 مدل پرفروش ترین 1403

اجاق گازهای استیل البرز یکی از برندهای مطرح ایرانی است. که توانسته با توان رقابتی بالا و تنوع مدل اجاق گازهای استیل البرز بیشترین سهم فروش را در بازار داشته باشد. و به یکی از برندهای شناخته شده کشور تبدیل شود.

اجاق گازهای رومیزی استیل البرز با تنوع در مدل‌های یک تا شش شعله بسیار با کیفیت، کاربردی و ظاهر زیبا در اغلب خانه‌های ایرانیان جای گرفته است. و به جرات میتوان گفت گاز رومیزی استیل البرز یکی از پرفروش ترین محصولات برند استیل البرز می‌باشد.

اما اگر شما هم قصد خرید بهترین مدل گاز استیل البرز را دارید. با وجود مدل‌های متنوع این محصول دچار تردید شده‌اید؟ که کدام مدل را انتخاب کنید؟ ما در این مقاله قصد داریم مدل اجاق گازهای رومیزی‌ استیل البرز را بررسی کنیم. و در نهایت بهترین گاز رومیزی استیل البرز را معرفی کنیم، پیشنهاد می‌کنم. تا انتها با این مطلب همراه باشید.

معرفی برند استیل البرز

شرکت تولید کننده استیل البرز با پیشرفته ترین ماشین الات و سالها تجربه در زمینه تولید محصولاتی مانند سینک، اجاق گاز، فرتوکار، هود و شیرالات را دارد. که توانسته به یکی از صادر کنندگان پیشگام سینک ظرفشویی در منطقه خاورمیانه باشد. و طی مدت زمان کمی با ارتقاء 200 نوع از محصولات تولیدی خود را به 40 کشور جهان صادر کند.

انواع گاز رومیزی استیل البرز

استیل البرز مانند دیگر تولید کنندگان گازهای‌رومیزی را با تنوع از نوع جنس گرفته تا طرح‌های گوناگون در اندازه‌های مختلف ساخته و در بازار عرضه کرده است. تا نیازهای خریداران این محصولات را با هر نوع سلیقه ای پاسخگو باشد.

گاز شیشه‌ای استیل البرز

مدل گازهای رومیزی شیشه ای استیل البرز با استفاده از شیشه‌های سکوریت شده در مقابل حرارت بالا تا 800 درجه استحکام و مقاومت دارند. که با اطمینان کامل از نوع متریال گاز رومیزی شیشه‌ای مارک استیل البرز را میتوان برای هر آشپزخانه ای نصب کرد.

گاز رومیزی استیل بهتر است یا شیشه‌ای؟

شرکت استیل البرز مدل گازهای استیل تولید شده را در دو نوع استیل خش دار و ساده از بهترین متریال استیل ضد زنگ تولید کرده که با دوام بالای این محصولات بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. و اکثر خریداران گازهای رومیزی پرفروش ترین گاز رومیزی استیل البرز را انتخاب می‌کنند.

اما اینکه گاز رومیزی استیل بهتر است یا شیشه ای؟ میتوان گفت برند استیل البرز هر دو نوع محصول را با بالاترین کیفیت و مدل های متنوع تولید کرده است. که به آسانی با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون آشپزخانه خود یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین اجاق گاز رومیزی

ویژگی‌های گاز صفحه ای استیل البرز کدام است؟

تولیدکنندگان ایرانی از جمله مارک استیل البرز در چند سال اخیر محصولاتی مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا را با بهترین کیفیت و قیمت به صرفه همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه کرده اند. طراحی این محصول ایمن با کیفیت و استاندارد‌‌های لازم از مواردی که این مدل را شاخص‌تر می‌کند.

  • تعبیه تعداد شعله اجاق، با توجه به فضا، ابعاد، اندازه، نحوه چیدمان وسایل آشپزخانه 
  • گاز رومیزی برند استیل البرز مجهز به فناوری سر شعله سرآشپز (Chef) می باشند.
  • مجهز به سر شلعه WOK میباشند، که حداکثر توان حرارت را برای پخت غذا ایجاد می‌کنند.
  • شبکه‌های چدنی مستحکم گاز قابل جداسازی بودن آن است.
  • دارای رده انرژی A هستند، پیشنهادی مقرون به صرفه و مناسب برای آشپزخانه شما باشد.

خرید گاز صفحه ای استیل البرز

برای خرید گازهای استیل البرز اولین فاکتور انتخاب نوع جنس گاز است. که یکی از دو مدل گاز صفحه ای استیل البرز شیشه ای یا استیل را انتخاب کرده که پس از تعیین نوع گاز باید ابعاد و اندازه های گاز را با توجه به فضای آشپزخانه در نظر گرفته باشید. البته این نکته هم دقت داشته باشید. که اگر فضای کافی در آشپزخانه دارید می‌توانید، مدل اجاق گازهای رومیزی استیل البرز را با تعداد شش و هفت شعله‌ تهیه کنید.

قیمت گاز رومیزی استیل البرز

گازهای رومیزی برندهای ایرانی با کیفیت بالا و قابل قبول از لحاظ قیمت هم نسبت به برندهای خارجی بازار قیمت بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه‌تری دارند. مدل گاز رومیزی استیل هم با بهترین متریال ساخت، استحکام و دوام بالا از قیمت مناسبی برخوردارند.

ما در این قسمت برای سهولت خرید پرفروش ترین گاز رومیزی استیل البرز سال را لیست کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنم با انتخاب مدل مد نظرتان و کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید مشخصات و قیمت روز جدیدترین گاز رومیزی استیل البرز معرفی شده را در فروشگاه ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا