خانه و آشپزخانهلوازم برقی

ظرف غذا برقی از کجا بخرم + 7 مدل بهترین ظرف غذا برقی لانچ باکس

بهترین مدل ظرف غذا برقی کدام است؟

امروزه به دلیل شاغل بودن افراد اکثر اوقات روز را بیرون از خانه و در محل کار سپری می‌کنند. به همین دلیل معمولا یک وعده غذایی را در خانه حضور ندارند. همین امر سبب شده که افراد یا از غذای فست فود استفاده کنند و یا غذا را سرد میل کنند.

افراد شاغل و کارمند هم معمولا برای گرم کردن غذا ی دچار مشکل نبود وسایل گرم کننده غذا هستند. ظرف غذا برقی گزینه بسیار مناسبی برای این قشر شاغل از جامعه است. این مدل ظرف غذا برقی فقط با اتصال دو شاخه به پریز برق در زمان کمی غذا را گرم میکند.

این محصول بین اغلب افراد جامعه کارمندان، دانشجوها و دانش آموزان رواج پیدا کرده است. این مدل ظرف غذا لاکی لایت پیشرفته حتی برای خانه و کسانی که کودک دارند. و دوست دارند غذای گرم و مقوی خانگی برای کودک خود داشته باشند. در مدل وارمر دار که غذا را مدت بیشتری گرم نگه میدارد گزینه مناسبی است.

در این مطلب برای شناخت بیشتر ظرف غذای برقی (لانچ باکس) راهنمایی و نکات هنگام خرید را همراه بررسی و معرفی چند مدل خواهیم داشت تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید ظرف غذا

ظرف غذای برقی، لانچ باکس چیست؟

غذا گرمکن برقی کوچک در واقع نمونه پیشرفته ظروف معمولی غذا است. که با دارا بودن قابلیت گرم کردن در مدت زمان کم فقط تنها با اتصال آن به برق غذا را گرم کرده و حتی در بعضی از مدل ها برای مسافرت می‌توان با استفاده از انرژی برق علاوه بر گرم کردن پختن غذا را نیز فراهم میکند.

با تهیه این ظرف غذا ( لانچ باکس) برای گرم کردن گروه‌های سنی مخنلف از کودک محصل، دانشجو و کارمند می‌توان دست پخت خانگی را بدونه هیچ‌گونه نگرانی از شیوه گرم کردن هر روز همراه خود در قالب گرم کننده کوچک همراه خود داشته باشید.

ظرف غذای برقی 4 کاره

ظرف غذا برقی چند کاره استیل، با قابلیت گرم کردن و با حداقل مصرف انرژی بدون دردسرهای همیشگی ظروف نگهدارنده غذا معمولی دارای ظرف جانبی برای تفکیک غذا و قاشق و دستگاه گرم کننده در کمترین زمان مصرف فوق العاده پایین برای گرم شدن یکنواخت غذا گزینه ای ایده ال هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک تابه گریل چدنی با کیفیت

راهنمایی و نکات خرید غذا گرمکن برقی

1- جنس ظرف: هنگام خرید هرگونه ظرف غذا خوری مهم است ابتدا جنس ظرف را از کالای با کیفیت و مرغوب انتخاب نمایید. برای خرید ظرف غذای برقی خوب نیز باید کیفیت محصول را ابتدا در نظر بگیرید. جنس ظرف غذای برقی از پلاستیک فشرده درجه یک و یا از استیل ضد زنگ می‌باشد. که شما می‌توانید با خیال آسوده این وسیله را تهیه کنید.

2- سایز ظرف غذای برقی: برای انتخاب سایز و اندازه محصول باید تک نفره و چند نفره بودن اندازه آن را در نظر بگیرید. پس بنا براین قبل از خرید بهتر است تعداد نفرات را مشخص کنید. این محصول در مدل و اندازه و ابعاد متفاوت ظرف غذای برقی 4 کاره تولید شده است.

3- طرح ورنگ ظرف غذا: همیشه انتخاب طرح و رنگ هر کالایی سلیقه ای بوده است. این مدل ظرف هم دارای رنگ و طرح های مختلف در بازار موجود است که میتوانید به راحتی طرح مد نظر خود را تهیه کنید.

4- دستگیره و درپوش: پیشنهاد میکنم در بین انواع ظرف غذا برقی مدلی را انتخاب کنید. که بر روی درپوش آن گیره قفل شونده تعبیه شده باشد. و دسته آن به صورت ایستاده نبشد تا در حین جابه جایی دچار مشکل نشوید.

بهترین مارک ظرف غذای برقی

ظرف غذای برقی ( lunch box) یک محصول جدید است. که از برندهای ایرانی و خارجی معتبری نظیر شیائومی، پارس خزر، کاری نو، بنتو، پرارین با بالاترین کیفیت به  به صورت دو محفظه ی کوچک و بزرگ می‌باشند. که در هر مکانی که برق شهری وجود دارد قابل استفاده هستند.

ظرف غذای برقی پارس خزر

برند پارس خزر از تولید کنندگان لوازم برقی خانگی کوچک و بزرگ اینبار گرمکن غذای مسافرتی را  با قابلیت گرم کردن و گرم نگهداشتن غذا در مدل های سبک و برای کمک به حفظ تازگی مواد غذایی و ماندگاری بیشتر در مدل های کوچک و زیبا تولید و در بازار عرضه کرده است.

ظرف غذای برقی شیائومی

برند شیائومی این بار اقدام به ساخت باکسی کوچک با قابلیت گرم کردن غذا را کرده است. ظرف غذای برقی شیائومی با کیفیت و دوام بالا در مدل بسیار جمع و جور زیبا طراحی شده، این مدل خیلی کاربردی، با طراحی جالب بسیار مناسب ظرف غذا کارمندی می باشد.

مزایای استفاده از ظرف غذا

با تهیه ظرف غذا این امکان برای شما فراهم می‌شود. که در هر موقعیتی و بدونه دسترسی به آشپزخانه و اجاق گاز بدونه دغدغه غذای خود را گرم کنید.

امکان گرم کردن غذا با این ظرف برای همه افراد بدونه محدودیت سنی دانش آموزان و دانشجویان و برای همه افراد میسر است.

اندازه و ابعاد کوچک این این ظرف غذا و نیز محکم بودن و وزن سبک از ویژگی خوب این ظرف می‌باشد. و امکان قرار دادن آن در فضای کم و حمل آسان است. را برای همه افراد میسر کرده است.

ظرف غذای برقی از کجا بخرم؟

ظرف غذای برقی معمولا در بیشتر فروشگاه لوازم خانگی عرضه شده است. البته در فروشگاه اینترنتی معتبر نیز به راحتی قابل تهیه کردن است. فقط تنها نکته برای خرید از فروشگاه های معتبر این محصول را تهیه کنید. ما هم در این بخش بهترین مارک ظرف غذای برقی موجود در فروشگاه را معرفی کرده ایم. میتوانید با کلیک به سادگی ظرف غذا برقی مورد نظرتان را تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا