خانه و آشپزخانه

جاروبرقی بوش بهتره یا فیلیپس + معرفی 8 مدل پرفروش هر دو برند

جاروبرقی بوش خوبه یا فیلیپس؟

جاروبرقی یکی از کاربردی‌ترین وسایل برقی در منزل می‌باشد که برای خرید جاروبرقی لازم است که به کیفیت و امکانات و همچنین برند سازنده آن دقت کنیم. همانطور که می‌دانید دو برند قدرتمند و معتبر در تولید جاروبرقی‌، برندهای فیلیپس و بوش می‌باشند که دو رقیب بسیار قوی هستند و با ارائه محصولات با کیفیت خود در حال رقابت هستند. این دو برند با ساخت جاروبرقی های مخزن دار و کیسه ای نظرات بسیاری را جلب کرده اند.
در این مطلب سعی داریم، مدل های متنوع جاروبرقی بوش با فیلیپس را با هم مقایسه کرده بدانیم جاروبرقی بوش بهتر است یا فیلیپس؟ تا در انتخاب دقیقتر یکی از آنها به شما کمک کنیم.

مقایسه جاروبرقی بوش با فیلیپس

زمانی که قرار است در بین مدل خای متنوع جاروبرقی یک جاروبرقی را برای خرید انتخاب کنیم باید از همه جهات جاروبرقی را بسنجیم برای این انتخاب باید آگاهی لازم را داشته باشیم و بدانیم که هر برندی چه محصولی را با چه قابلیت‌ها و چه امکاناتی روانه بازار کرده است؟ در حال حاضر برند بوش جزو سه برند معروف دنیا می باشد، فیلیپس هم برندی با محصولات ساخته شده با پیشرفته ترین تکنولوژی محبوب و پرطرفدار در بین مردم دنیا می‌باشد.

در این مطلب با بررسی جاروبرقی بوش و فیلیپس از نظر قدرت موتوری، امکانات، نحوه عملکرد، مصرف انرژی وکیفیت بدنه و… این دو مدل جاروبرقی را با هم مقایسه می‌کنیم.

جاروبرقی بوش

مقایسه قدرت و توان موتور جاروبرقی بوش و فیلیپس

یکی از ملاک‌های مهم برای خرید جاروبرقی قدرت و توان موتور آن است، تمام افراد به دنبال جاروبرقی با قدرت مکش بالا هستند. قدرت موتور هر جاروبرقی با حرف وات ( W) وات بر روی بدنه آن درج شده و هر چقدر که آن عدد بزرگتر باشد یعنی قدرت موتور آن جاروبرقی بیشتر است، اغلب جاروبرقی‌های برند بوش موتور بسیار قوی دارند که قدرت مکش آنها فوق العاده است، در مقابل موتور جاروبرقی های برند فیلیپس نیز بسیار قدرتمند میباشد و از نظر قدرت مکش نیز منحصر به فرد است. .

دلیل اصلی گرانتر بودن قیمت جاروبرقی بوش سری 8 موتور فوق العاده قدرتمند با فناوری مدرن آن می‌باشد بدون صدا بوده ذرات ریز گرد و غبار و زباله را به راحتی جذب می‌کند.
اکثر جاروبرقی‌های برند فیلیپس موتوری با توان 1400 تا 2500 وات دارند، یعنی حداکثر توان موتور آنها 2500 وات می‌باشد. در مقابل موتور جاروبرقی‌های جدید برند بوش توان 4000 وات دارند که برتری موتور جاروبرقی‌های برند بوش نسبت به فیلیپس را نشان می‌دهد.

جاروبرقی فیلیپس

مقایسه میزان مصرف انرژی در جاروبرقی بوش و فیلیپس

شاید تصور کنید که به دلیل اینکه قدرت موتور جاروبرقی بوش زیاد است پس حتماً مصرف انرژی این جاروبرقی بالا می‌باشد. اما این تصور کاملاً اشتباه است.
جاروبرقی‌های برند بوش و فیلیپس هر دو از نظر مصرف انرژی بسیار کم مصرف می‌باشند و در رده انرژی A و A+ قرار دارند و از این نظر تفاوتی ندارند.

مقایسه جنس بدنه جاروبرقی بوش و فیلیپس

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب جاروبرقی دوام جنس بدنه آن می‌باشد که هر دو برند بوش و فیلیپس سعی کرده اند با طراحی بدنه‌های بسیار مقاوم از جنس پلاستیک و فلز در جایگاه بالایی قرار بگیرند اما از نظر زیبایی برند بوش بیشتر مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

اما نکته‌ای که بسیار قابل توجه است دقت کنید که از سایت‌های معتبر خرید کنید زیرا متاسفانه تعداد نمونه‌های تقلبی در بازار رو به افزایش می‌باشد.

مقایسه وزن جاروبرقی بوش و فیلیپس

از دیگر فاکتورهایی که در هنگام خرید جاروبرقی باید به آن دقت کنیم وزن آن می‌باشد، زیرا اگر وزن جاروبرقی زیاد باشد در هنگام جارو کشیدن کار سخت می‌شود باعث می‌شود که دچار کمردرد، مچ درد و… شویم.
وزن جاروبرقی فیلیپس از جاروبرقی بوش کمتر است و از مزایای جاروبرقی فیلیپس، کوچک و جمع و جور بودن آن است.
اما در مقابل جاروبرقی بوش نسبت به جاروبرقی فیلیپس کمی سنگین‌تر است و کاربران باید تصمیم بگیرند که کدام فاکتور برایشان مهمتر است.

مقایسه میزان صدای جاروبرقی بوش و فیلیپس

یکی از مزایای جاروبرقی بوش همانطور که قبل‌تر گفتیم موتور قدرتمند آن است که باعث می‌شود فکر کنیم که حتماً این جاروبرقی صدای زیادی نیز دارد اما برخلاف این تصور صدای جاروبرقی بوش بسیار کم است. خصوصا جاروبرقی بوش سوپر سایلنت سری 8 پرو 5 از کم صداترین جاروبرقی های بازار هستند.
پس اگر کم صدا بودن جاروبرقی برای شما حائز اهمیت است بهتر است که جاروبرقی بوش را انتخاب کنید. در مقابل جاروبرقی های برند فیلیپس نیز نسبت به قدرت موتورشان، صدای بسیار کمی دارند.

مقایسه مخزن و کیسه زباله جاروبرقی بوش و فیلیپس

همانطور که می‌دانید جاروبرقی‌ها به دو دسته مخزن‌دار و کیسه‌دار تقسیم می‌شوند.
محصولات برند فیلیپس هم به شکل مخزن‌دار و هم به شکل کیسه‌ دار طراحی و تولید شده‌اند اما در مقابل جاروبرقی‌های برند بوش فقط به صورت کیسه‌دار تولید شده‌اند لازم به ذکر است که جاروبرقی بوش و فیلیپس دارای فیلتر بسیار با کیفیت هستند و همین نکته باعث دوام بیشتر این مدل جاروبرقی ها شده است.

نکته دیگر که باید به آن توجه کنید این است که قبل از اینکه کیسه جاروبرقی بوش بیش از حد پر شود باید آن را خالی کنید زیرا تکرار این موضوع مشکلاتی را برای جاروبرقی بوش به وجود می‌آورد.نتیجه: بعد از مقایسه جاروبرقی فیلیپس و بوش متوجه شدیم که طراحان جاروبرقی بوش با استفاده از فناوری روز دنیا و همچنین بکار بردن قطعات با کیفیت توانسته‌اند محصولاتی بسیار درجه یک و قابل قبول را روانه بازار کنند.
از مزایای جاروبرقی برند بوش می‌توان به کم صدا بودن، موتور 4000 وات، مصرف پایین انرژی  و کیسه‌های با دوام و با کیفیت اشاره کرد.

همچنین جاروبرقی‌های برند فیلیپس از نظر شکل ظاهری بسیار شیک و متنوع میباشند، موتور آنها بسیار قوی است و قدرت مکش فوق العاده‌ای دارند، طول کابل برق آنها بلند و قیمت آنها نیز مناسب می‌باشد و در کل بسیار با دوام هستند.


به طور کلی با مقایسه جاروبرقی برندهای بوش و فیلیپس به این نتیجه می‌رسیم که هر دو مدل جاروبرقی دارای مزیت‌های بی‌شماری هستند و بسیار با کیفیت طراحی شده‌اند. در واقع هنگام خرید باید دقت داشته باشید که داشتن چه فاکتوری در جاروبرقی برای شما از بقیه فاکتورها مهمتر است و در نهایت با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید جاروبرقی مد نظرتان را انتخاب کنید.

لیست خرید 10 مدل جاروبرقی بوش و فیلیپس

درحال دریافت محصولات منتخب ...

خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل جاروبرقی بوش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا