خانه و آشپزخانه

بهترین تابه گریل دو طرفه چدنی با کیفیت + قیمت و خرید 10 مدل پرفروش

تابه گریل چه مارکی خوبه؟ تابه گریل برای چی خوبه؟ ماهی‌تابه گریل یکی از انواع تابه‌های کاربردی آشپزخانه است. برای کبابی کردن گوشت و سبزیجات روش آماده کردن سریع وآسانی دارند. از این رو داشتن ماهیتابه گریل این وسیله کاربردی که غذایی خوش طعم کباب شده را در کمترین زمان مهیا می‌کند. از لوازم ضروری پخت پز محسوب می‌شود.

تابه گریل چیست ؟

اغلب افراد خصوصا ما ایرانی ها علاقه به کباب و غذاهایی با نوع پخت کبابی داریم. اما کباب کردن گوشت با تابه گریل یکی از روش‌های ساده پخت کباب است. که استفاده از ماهی‌تابه گریل با کفه کاملا صاف و شیارهای 5 میلی‌متری با نوع جنس چدن یکی از ابزار آشپزی هستند که امکان پخت غذاهای کبابی مانند استیک، همبرگر و کباب تابه…. را در آشپزخانه به ساده‌ترین روش ممکن کرده است. بدونه نیاز به دستگاه‌های گران قیمت گریل برقی به سادگی میتوان این غذا‌ها را در حجم کم آماده کرد.

انواع ماهی‌تابه گریل کدامند؟

تابه‌های گریل که از کارخانجات لوازم پخت پز تولید می‌شوند. هرکدام از تولید کنندگان این محصول را در جنس‌های مختلف تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. تابه‌های گریل با متریال ساخت متفاوت هر کدام به نوع پخت و شکل خاص خود را دارند که برای خرید با توجه به کاربرد هر کدام از این تابه‌ها نوع جنس تابه را باید انتخاب کرد.

تابه گریل آلومینیوم

تابه‌های گریل آلومینیومی در قسمت کفه‌های آن معمولا از چند لایه مختلف ساخته شده‌اند. که حرارت را به طور یکنواخت پخش میکند. که پخش حرارت یکدست مانع از چسبیدن گوشت و مرغ به کفه تابه می‌شود.

تابه گریل چدن

تابه‌های گریل چدن که با روکش لعاب شده تولید می‌شوند. همین لایه لعابی با کیفیت از چسبیدن غذابه کفه تابه گریل هنگام پخت کاملا جلوگیری میکند. این جنس تابه گریل چدنی مقاومت خوبی در مقابل حرارت بالا دارند. هنگام خرید تابه گریل دقت داشته باشید که محصولی را انتخاب کنید که از لعاب با کیفت مطلوبی تولید شده باشد.

تابه گریل سرامیکی

تابه های سرامیکی غذا را به خوبی گرم نگه میدارند. اما این تابه ها نسبت به به تابه های گریل آلومینیوم و چدن مقاومت کمتری دارند.

ماهی‌ تابه گریل دوطرفه ساده

ماهیتابه‌های گریل از برندهای لوازم پخت پز با اشکال مختلف مربع، بیضی، گرد و دوطرفه … تولید می‌شوند. که انتخاب شکل تابه بستگی روش آشپزی و سلیقه شخصی شما خواهد داشت. اما تابه های گریل مربع به دلیل حجم بیشتر و شکل ظاهری بهتر جزو پرفروشترین مدل تابه‌های گریل هستند.

اگر قصد کباب کردن گوشتو مرغ را در حجم زیاد دارید. گریل‌های برقی خانگی میتواند این امکان را برای پخت کباب در حجم بیشتر را فراهم کنند. که پیشنهاد میکنم محصولات معرفی شده بهترین دستگاه گریل برقی خانگی را نیز مورد بررسی قرار دهید.

بهترین مارک تابه گریل

  • تابه گریل آگرین 
  • تابه گریل دایت
  • تابه گریل نالینو
  • تابه گریل فیسلر
  • تابه گریل پرانی
  •  تابه گریل کاندید

نکات مهم برای خرید تابه گریل

شیارهای عمیقی که در کفه تابه طراحی شده باعث می‌شود، که تابه کاملا نچسب باشد. و نیاز به روغن خیلی کمتری دارد بنابراین بهتر است برای خرید تابه گریل با شیارهای عمیق را انتخاب کنید.

لایه داخلی تابه بخش مهمی که مانع از چسبیدن و پخت بهتر کباب می‌شود بنابر این تابه هایی که دارای لعاب و قطر شیارهای بلندی دارند مناسب‌ترین ماهیتابه های گریل هستند.

تابه های گریل درب دار مانع از بخار شدن سریع آب مواد غذایی در حین پخت می‌شوند و سبب بهتر مغز پخت شدن غذا می‌شوند. تابه گریل‌های دردار نسبت به تابه های بدونه درب برای پخت غذاهای کبابی مناسب‌تر هستند.

کاربرد و طرز استفاده از تابه گریل

ماهیتابه های گریل یکی از انواع تابه های مخصوص آشپزی هستند . که برای کباب کردن گوشت و سبزیجات در سریعترین زمان و به راحتی طعم غذای کباب شده را در آشپزخانه مهیا میکند از این رو خرید این تابه های کاربردی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

قیمت و خرید تابه گریل

تابه های گریل به نسبت کیفیت بالایی که برای پخت کبابی انواع گوشت و سبزیجات دارند. یکی از وسایل آشپزی هستند که با قیمت مناسبی در دسترس قرار دارند و با صرف هزینه‌ای کم میتوان بهترین تابه گریل را برای آشپزی حرفه‌ای تهیه کرد.

در این پست ما انواع مختلف تابه‌های گریل را معرفی کرده‌ایم. و اما برای سهولات خرید در این قسمت 29 مدل تابه گریل را از مارک‌های مختلف لیست کرده‌ایم که می‌توانید مدل و مشخصات تابه مورد نطرتان را انتخاب و روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بهترین مارک تابه گریل نی نی سایت

بر اساس نظرات کاربران نی نی سایت تابه های گریل دوطرفه و شیار دار چدنی از تابه های واقعا کاربردی هستند که یکی از بهترین مارک تابه گریل نالینو و  تابه گریل آگرین با روکش نچسب را تابه خیلی عالی و محصولی با دوام معرفی کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا