خانه و آشپزخانه

خرید و قیمت 5 مدل جاروبرقی میله آلمان 2023

جاروبرقی میله آلمان یکی از جارو برقی های با کیفیت فوق العاده که بسیار مورد استقبال خریداران جاروبرقی‌های آلمانی قرار گرفته اند اما اغلب افراد با امکانات ویژه‌ی جاروبرقی برند میله آشنایی ندارند و یا اینکه برای خرید جاروبرقی میله به دنبال فروشگاه اصلی برای خرید این محصول هستند اگر شما هم قصد خرید جاروبرقی میله را دارید پیشنهاد میکنم در این مقاله همراه ما باشید تا با دو مدل از جاروبرقی های برند میله آشنا شوید. البته پیش تر در مقاله ای جارو برقی برند میله و دیگر برند آلمانی را معرفی کرده‌ایم می توانید با مراجعه به بهترین جاروبرقی آلمانی با این برند های با کیفیت و خوشنام آلمانی آشنا شوید.

جارو برقی میله آلمانی
جارو برقی میله آلمانی

جارو برقی مارک میله

جارو برقی میله ساخت کجاست؟همانطور ک میدانید میله یک برند معتبر و خوشنام لوازم خانگی المانی است برند المانی میله یک شرکت خانوادگی است که در سال 1899تاسیس شد این شرکت لوازم خانگیmiele را کاملا مهندسی شده و با استفاده از نوآوری در فناوری با تمرکز در عملکرد خوب و دوام فوق العاده با ویژگی و مزایای منحصربفرد را ارائه می کند. که با لوازم خانگی با کیفیت مانند لباسشویی، قهوه ساز، جارو برقی… در بازار های جهانی شناخته شده، اما به دلیل تحریم این محصولات در ایران کمتر دیده می‌شوند.

جارو برقی بدون کیسه میله

از ویژگی های جارو برقی خوب تمیز کردن اسان سریع با قدرت مکش بالاست. برند های بزرگ همچون برند میله با نوآوری در جدید ترین مدل جارو برقی های تولید شده جارو برقی های بدون کیسه را طراحی کرده اند که نسبت به جارو برقی های کیسه دار از دردسرهای کمتری برای تمیز کردن برخورد دارند، جاروبرقی میله بدون کیسه از مدل هایی هستند که برند میله به بازار ارائه کرده است تا مکشی قدرتمند عملکرد به مراتب بهتری داشته باشند. ( البته جاروبرقی های برند میله در چندین مدل متنوع هستند میتوانید در صفحه اصلی برند miele این مدل ها را مشاهده کنید.)

جاروبرقی میله مدل C2 SFAF3

یکی از با کیفیت ترین جاروبرقی های تولید شده توسط برند miele جاروبرقی میله کیسه ای مدلC2 Complete PowerLine می باشد، که با وجود موتور قدرتمند و میزات انرژی 890 وات، قدرت مکش بالا صدای موتور بسیار پایینی دارد بدون هیچ گونه صدای آزار دهنده ای و فرایند نظافت منزل بسیار لذت بخش کرده، بدنه ایت مدل جاروبرقی میله طراحی ظاهر زیبایی و  جنس بدنه جاروبرقی میله مدل Complete از پلاستیک مقاومی تولید شده، از دیگر ویژگی های جاروبرقی مدل Complete میله می توان به  کیسه 4.5 لیتری با این گنجایش مقدار زیادی از گرد و خاک و زباله را در خود جای می دهد. همچنین با طراحی بسیار خلاقانه ای در قسمت بالای جاروبرقی میله مدل Complete یک درب برای سری های مختلف و لوازم جانبی  اضافه در نظر گرفته شده تا به راحتی قابل دسرس باشند. جاروبرقی میله مدل C2 SFAF3 در کنار کیفیت ساختار بسیار عالی از قیمت بسیار مناسبی برخودار است اگر به دنبال یک جاروبرقی و با کیفیت هستید C2 را به شما پیشنهاد می کنیم.

جاروبرقی میله مدل C3 CAT DOG

شرکت Miele محصولاتی را با استانداردهای دوام ، عملکرد ، سهولت استفاده ، بهره وری انرژی ، طراحی و خدمات را تعیین می کنند. همین انر سبب شده مورد اعتمادترین و مطلوب ترین برند برتر جهان باشد. از جمله محصولات میله ساخت کشور آلمان جاروبرقی مدل SGEF3 یا C3 Cat & Dog که 2000 وات توان مکش می باشدکه به لطف موتور PowerLine توان مصرفی آن 890 وات می باشد که مصرف کم در عین حال مکش عالی را ارائه می دهد . با اطمینان از اصل بودن این محصول میتوان گفت ارزش بالای خرید را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا