خانه و آشپزخانه

بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما + قیمت و معرفی 10 پرفروش ترین ها

ماشین ظرفشویی پاکشوما خوبه؟ بخرم؟

خرید بهترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما از گزینه های پیشنهادی برای خرید ماشین ظرفشویی با کیفیت و قیمت مناسب هستند، که قطعا ارزش نقد و بررسی را دارند. برند پاکشوما در کنار سایر محصولات این برند معتبر بهترین ماشین های ظرفشویی پاکشوما را با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با امکانات بسیار کاربردی را طراحی و روانه بازار کرده است. اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا ماشین ظرفشویی برند پاکشوما خوبه؟ و یا اینکه ماشین ظرفشویی برند پاکشوما ساخت کجاست؟
اگر شما هم قصد خرید یکی انواع ماشین ظرفشویی پاکشوما را دارید پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با هم کیفیت این ماشین ظرفشویی‌ها را و همچنین مزایا و معایب آن را بررسی کنیم.

ماشین ظرفشویی پاکشوما ساخت کجاست؟

برند پاکشوما یک برند نام اشنا و معتبر ایرانی است که در سال 1354 اولین محصول خود را روانه بازار کرده است.
در واقع صفر تا صد قطعات ماشین ظرفشویی برند پاکشوما ساخت خود شرکت پاکشوما می‌باشد اما موتور این ماشین ظرفشویی از تولیدات کشور چین است.
موتور با کیفیت و قدرتمند ماشین ظرفشویی پاکشوما ساخت برند چینی میدیا (Midea) می‌باشد که یکی از بزرگترین کمپانی‌های ساخت لوازم خانگی در دنیا است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما

ماشین ظرفشویی پاکشوما خوبه؟

برند پاکشوما با بیش از ۴۵ سال سابقه در عرصه تولید با تجربه از طراحی و تولید در تلاش بوده تا ماشین ظرفشویی را در مدل های متنوع و بسیار با کیفیت را ارائه دهد.
ماشین ظرفشویی‌ پاکشوما دارای امکانات و قابلیت‌های بسیار کاربردی در عین حال به روز می‌باشد. علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارند مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردارند
از نکات قابل توجه این برند ماشین ظرفشویی از نظر خدمات پس از فروش توانسته است عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما نسبت به امکاناتش بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. سبب شده تا رضایت مشتریان خود را جلب کند

امکانات ماشین ظرفشویی پاکشوما

ماشین ظرفشویی پاکشوما دارای امکانات و قابلیت‌های بسیار کاربردی می‌باشند که در این قسمت بطور خلاصه برخی از امکانات ماشین ظرفشویی پاکشوما را بیان می‌کنیم.

ماشین ظرفشویی پاکشوما دارای برنامه‌های متعدد و کاربردی شستشو برای استفاده در موقعیت های مختلف می‌باشد که از جمله آن می‌توان به برنامه شستشوی سریع، برنامه شستشوی روزانه، برنامه شستشوی اقتصادی و… اشاره کرد.
از امکانات دیگر ماشین ظرفشویی برند پاکشوما که بسیار قابل توجه کاربران قرار گرفته است برنامه شستشوی میوه و سبزیجات آن است.
ماشین ظرفشویی برند پاکشوما همچنین قابلیت شستشوی ظروف حساس را دارد شما می‌توانید با خیالی آسوده ظروف گران قیمت و حساس خود را داخل ماشین ظرفشویی پاکشوما قرار داده و بشویید.
این مدل ماشین ظرفشویی دارای سه عدد بازوی آب پاش می باشد. از قابلیت‌های بسیار کاربردی دیگر این ماشین ظرفشویی میتوان به نمایشگر اتمام مایع جلادهنده و نمک هم اشاره کرد. همچنین ماشین ظرفشویی پاکشوما مجهز به قفل کودک نیز می‌باشد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی

مزایای ماشین ظرفشویی پاکشوما

ماشین ظرفشویی‌های پاکشوما هم مانند سایر برندهای دیگر ماشین ظرفشویی دارای معایب و یا مزایای هستند، که در این قسمت به طور مختصر به آنها می‌پردازیم.
ماشین‌های ظرفشویی پاکشوما اغلب مجهز به نمایشگرهای لمسی می‌باشند، صدا و لرزش بسیار کمی دارند، مصرف برق آنها نیز فوق العاده کم می‌باشد، شکل ظاهری بسیار شیک و کلاسیک این ماشین ظرفشویی‌ها نیز بسیار قابل توجه است. ماشین ظرفشویی برند پاکشوما مجهز به قابلیت تشخیص نشت آب می باشد، و همچنین تکنولوژی عیب یابی خودکار نیز دارد. در کل میتوان گفت قابلیت های متعدد ماشین ظرفشویی از مزایای بسیار زیاد و قابل توجه این برند ظرفشویی هستند که خریداران را تشویق به انتخاب این برند ظرفشویی کرده است.

معایب ماشین ظرفشویی پاکشوما

اگر بخواهیم ماشین ظرفشویی پاکشوما را با ماشین‌های ظرفشویی برندهای دیگر مقایسه کنیم در واقع باید بگوییم که مزایای خیلی بیشتری نسبت به سایر برندهای دیگر دارند و از معایب بسیار کمی نیز برخوردارند.
اگر بخواهیم به معایب ماشین ظرفشویی پاکشوما اشاره کنیم باید بگوییم که از نظر برخی کاربران جنس بدنه ماشین ظرفشویی پاکشوما نسبت به ماشین ظرفشویی‌های خارجی هم رده خود نسبتا ضعیف‌تر است.

با اینکه برند پاکشوما سعی دارد تمام قابلیت های یک ماشین ظرفشویی پیشرفته را برای محصولات این برند طراحی کند. اما در حال حاضر برخی از ماشن طرفشویی های پاکشوما  خشک کن زئولیت را برای خشک کردن کامل ندارند.

پرفروش‌ ترین ماشین ظرفشویی پاکشوما

برند پاکشوما با وجود مهندسین متخصص مجرب برای طراحی مدل‌های متنوع ماشین ظرفشویی منحصر بفرد را با ظرفیت‌های مختلف با کیفیت بسیار بالا را به بازار ارائه کرده است که هر کدام از مدل‌های این ماشین ظرفشویی‌ها طرفداران ویژه خود را دارند.
و در واقع نمی‌توان گفت کدام مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما پرفروش‌تر است زیرا مدل های متنوع ماشین ظرفشویی با توجه به نیاز کاربران متفاوت است. هر کدام در نوع خود پر طرفدار بوده و فروش بالایی دارند.

گرانترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما

جدیدترین ماشین ظرفشویی پاکشوما


ماشین ظرفشویی پاکشوما مدلPDV 3513 W در واقع جدیدترین محصول برند پاکشوما و در عین حال گرانترین مدل ماشین ظرفشویی پاکشوما می‌باشد.
این ماشین ظرفشویی با ظرفیت 15 نفره دارای سه سبد دارای چیدن ظروف می‌باشد، همچنین مجهز به قفل کودک نیز هست.
همچنین قابلیت تنظیم خودکار شروع به کار این مدل ماشین ظرفشویی برند پاکشوما نیز بسیار قابل توجه می‌باشد.

ویژگی منحصر به فرد این مدل ماشین ظرفشویی برند پاکشوما دارا بودن 8 برنامه شستشوی کاربردی است که به شما این امکان را می‌دهد که در زمان بسیار کم به بهترین شکل ظرف‌هایتان را بشویید.
همچنین قابلیت تنظیم خودکار شروع به کار این مدل ماشین ظرفشویی برند پاکشوما نیز بسیار قابل توجه می‌باشد.

بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما

ما در این مطلب سعی کردیم تمام ویژگی و قابلیت های ماشین های ظرفشویی پاکشوما را بیان کنیم. در این قسمت برای سهولت خرید ماشین ظرفشویی ایده‌آل از نظر کیفیت و طراحی ساخت، بهترین و جدیدترین ماشین ظرفشویی پاکشوما را لیست کرده ایم. تا باشناخت مدل های پرفروش و محبوب بازار بتوان با اطمینان بیشتری مدل ظرفشویی دلخواه خود را با در نظر گرفتن هزینه ای که دارید تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا