خانه و آشپزخانه

بهترین تنور گازی خانگی [ استیل و گالوانیزه] + قیمت انواع تنور گازی پرفروش ارزان

تنور گازی خانگی یکی از لوازم پخت نان و شیرینی در منزل است. که علاقمندان به پخت شیرینی و نان خانگی بدونه دغدغه و به راحتی می‌توانند با وجود بهترین مدل تنور گازی خانگی انواع نان، شیرینی و کلوچه را با ساده‌ترین روش پخت، با تنور خانگی آماده کنند. اما با وجود تنوع مدل تنورهای گازی استیل و گالوانیزه برای بسیاری از افراد که قصد خرید تنور خانگی را دارند این سوال پیش می‌آید که بهترین مارک تنور گازی ارزان کدام است؟ تنور گازی استیل بهتره یا گالوانیزه؟ که با توجه به اهمیت تنور گازی برای پخت و طعم بهتر نان و شیرینی دارد، ما در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع مدل تنور گازی بپردازیم. و در پایان بهترین تنور گازی خانگی گرد و استوانه ای را معرفی کنیم.

تنور گازی جدید خانگی کدامند؟

تنورهای جدید گازی با طراحی در قالب یک وسیله جمع و جور که قابلیت جابجایی آسانی دارند و کمترین فضا را اشغال می‌کنند از بهترین متریال ساخت برای تولید این محصولات استفاده می‌شود و سه مدل زیر به بازار عرضه شده‌اند.

  1. تنور گازی استوانه‌ای
  2. تنور گازی دو سینی و یا چند سینی
  3. تنور گازی ساجدار تک سنگ یا دوسنگ

انواع مدل تنور گازی خانگی

تنورهای گازی خانگی مانند دیگر لوازم خانه در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند. که هر کدام دارای ویژگی و قابلیت‌های خاص خود می‌باشند. چند نمونه از تنورهای خانگی شامل:

تنور گازی متوسط بدونه سینی

1- تنور گازی اصفهان نیکنام مدل دو سنگ

تنور گازی اصفهان نیکنام مدل دو سنگ
تنور گازی اصفهان نیکنام مدل دو سنگ
ابعاد۴۷x۳۹x۶۰ سانتی‌متر
وزن۱۳۰۰۰ گرم
جنس بدنهگالوانیزه
سایر توضیحات
با توجه به این که در بازار نمونه های تقلبی تنور اصفهان نیکنام موجود میباشد یکی از روش های تشخیص اصالت کالا این است که درب تنور اصلی از بالا تا پایین تماما لولا شده و کاملا مطابق با تصاویر میباشد لذا در هنگام خرید دقت فرمایید هرگونه مغایرت ظاهری بیانگر تقلبی بودن کالا میباشد

مدل تنور گازی سینی دار

2-تنور گازی مدل دوسینی

-تنور گازی مدل دوسینی
-تنور گازی مدل دوسینی
ابعاد۴۵x۴۵x۵۰ سانتی‌متر
وزن۱۲۰۰۰ گرم
جنس بدنهاستیل
سایرتوضیحات
دارای دو عدد سینی و یک عدد سنگ چدن میباشد جنس بدنه استیل ضخیم (۰.۴ میلیمتر ) است عایق میانی پشم شیشه دارد شیشه نشکن دارد امکان نصب توکار دارد دارای شیر و مشعل استاندارد میباشد قابلیت تعویض سوزن جهت استفاده با گاز کپسولی (گاز مایع) و گاز شهری دارد مناسب جهت پخت نان ، پیتزا ، کیک و کلوچه ، مرغ ، جوجه ، بیسکوییت و نان شیرمال

تنور گازی استوانه‌ای

3- تنور گازی مدل اصفهان نیکنام

تنور گازی مدل اصفهان نیکنام
تنور گازی مدل اصفهان نیکنام
 ابعاد۷۰x۷۰x۹۰ سانتی‌متر
عمق داخلی70 سانت
ارتفاع کل : 100 سانت
وزن ،جنس بدنه، اقلام همراه :۲۳۰۰۰ گرم
گالوانیزه
ایم مدل تنور گازی ارزان دارای ۲ عدد شیرفلکه تنظیم جریان گاز می باشد که به همراه متعلقات آن شامل : ۲ عدد شلنگ ۱۰ سانتی ، یک عدد سه راهی تقسیم کننده گاز و ۳ عدد چرخ برای پایه ارسال می گردد

کیفیت تنور گاز خوبه بخرم؟

امروزه شاید با وجود اجاق گاز فر و یا توستر کمتر مدل تنورهای گازی خانگی شناخته شده باشند. اما باید گفت کیفیت بالای تنورهای گازی خانگی که سبب دوام بسیار بالاتر قطعات و عمر طولانی‌تر این محصول می‌شود. خصوصا در مدل جدید تنورهای گازی که هم طراحی ظاهری بینظیر و کیفیت بالا تنور پخت پز آسانتری را فراهم کنند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک خمیر گیر خانگی و صنعتی

تنور گازی استیل بهتره یا گالوانیزه؟

تنورهای گازی خانگی از دو نوع جنس استیل و یا گالوانیزه تولید می‌شوند. که نوع عملکرد یکسانی دارند و فقط از نوع جنس بدنه با هم تتفاوت دارند. که تنورهای گازی استیل از کیفیت بدنه بالاتری در مقابل حرارت و رطوبت برخوردارند، و البته قیمت بالاتری نسبت به مدل های دیگر دارند.

مزایای استفاده از تنور گازی خانگی

تنور گازی خوبه یا توستر؟ تنورهای گازی با عایق حرارتی که دارند. نسبت به توستر و فر برقی کمتر انرژی گرما را به خارج از فضای تنور انتقال میدند. که سبب مصرف کمتر و بهینه انرژی می‌شود و در نهایت پروسه پخت بهتر و سریعتر می‌شود.

جنس بدنه تنورهای گازی از استیل ضد زنگ و یا گالوانیره هستند، آلیاژهای محکم این فلز در مقابل بخار و حرارت بالا بسیار مقاوم هستند. که دوام و عمر بالایی دارند.

همانطور که قبلا اشاره شد تنورهای گازی از آلیاژهای فلزی ساخته می‌شوند. با عایق حرارتی در مقابل درجه حرارت بالا مقاومت خوبی دارند، و هیچ گاه دچار زنگ زدگی و تغییر شکل نمی‌شوند. نه تنها ظاهر تنورهای خانگی تغییر نمی‌کند بلکه از لحاظ ایمنی هم احتمال آسیب دیدگی این محصولات کمتر می‌شود.

با توجه به این که تنور گازی خانگی فضای بیشتری نسبت به مدل تنورهای برقی اشغال میکنند. اگر فضای کافی را برای قرار دادن تنورهای گازی ندارید پیشنهاد میکنم در مقاله دیگر از فراهم کده بهترین مدل تنور برقی خانگی را از بین پرفروش ترین این محصولات با کاربرد و مشخصات کامل مشاهده کنید.

تنور گازی چه مارکی خوبه؟

 بهترین مارک تنور گازی خانگی از شرکت های سارینا صنعت، اصفهان نیکنام، قابوس صنعت، ساج… با طراحی جدید برای پخت انواع نان خانگی به روش سنتی را در فضاهای باز، حیاط منازل و یا بالکن آپارتمان ها ممکن کرده است تنور گازی با فناوری نوین انتقال حرارت، عملکردی شبیه به پخت فر را دارند و میتوان با پخت نان روی ساج (صفحه چدنی) و انواع شیرینی، کیک، کلوچه، مرغ، ماهی، پیتزا و خیلی از محصولات غذایی دیگر را در کمترین زمان ممکن با تنور خانگی ارزان قیمت، با کیفیت مناسب و طعم لذیذتر پخت نماید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا