خانه و آشپزخانه

بهترین مارک تنور برقی خانگی + قیمت 5 مدل چند کاره با کیفیت

اگر شما هم از افرادی هستید که طعم پخت و غذاهای خانگی دلچسب را به غذاهای آماده ترجیح می دهید، خرید تنور برقی خانگی یکی از لوازم جالب توجه پخت نان خانگی و شیرنی پزی است. که برای بسیاری از غذاهای خانگی نیز کاربرد دارد. از این وسیله در آشپزخانه های ایرانی و بسیاری از کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می ‌یرند.

تنور برقی خانگی نان

تنور برقی دستگاهی کاربردی مفید جمع جور برای آشپزخانه هستند، که با استفاده از جریان الکتریکی در مدل های یک طبقه و دو طبقه اتوماتیک و معمولی حرارت لازم را برای پخت غذا تولید می‌کنند. سرآشپزهای حرفه ای این دستگاه‌ها را یک وسیله چند منظوره میدانند برای آشپزی اصولی و شیرینی پزی حرفه‌ای برای پخت انواع غذا، خشک کردن میوه، گریل کردن ….مورد استفاده قرار می‌دهند.

انواع تنور برقی

تنورهای برقی در دو مدل تک کاره مخصوص پخت نان و تنور برقی خانگی اتوماتیک برای پخت مواد غذایی مختلف کاربرد دارند. این دستگاه ها ساختار ساده‌ای دارند به طوری که بسیاری از افراد خرید تنور برقی را به مدل فرهای برقی ترجیح می‌دهند. تنورهای برقی نیاز به دستورالعمل خاصی ندارند و به آسانی میتوان استفاده کرد.

کیفیت تنور برقی خوبه بخریم

تنورهای برقی در عین سادگی دارای قطعات مختلفی هستند، برای خرید تنور برقی و مطمئن بودن از کیفیت این وسیله بهتر است به مواردی مثل قطعات داخلی، جنس بدنه، ظرف پخت، قابلیت کنترل دما میزان توان دستگاه و مصرف انرژی آن دقت داشته باشید و از بین مدل تک کاره و چند کاره مدل مناسب با نوع آشپزی و فضای آشپزخانه خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک فر توکار برقی

بهترین مارک تنور برقی خانگی

تنور برقی خانگی مانند سایر وسایل دیگر آشپزی از برندهای مختلف و در مدل های متفاوت با ویژگی و مشخصات برند خود تولید می‌شوند، که از لحاظ ساختار هم متفاوت هستند، در برخی مدل تنور برقی هوشمند نوع استفاده متفاوتی دارند. تنورهای برقی ایرانی و خارجی مثل تنور برقی پارس پیدن، ضیافت، بوکسیا، استار….هستند.

تنور برقی بهتره یا گازی

تنور گازی و برقی هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند، با بررسی ویژگی های هر کدام از تنور برقی اتوماتیک و گازی با در نظر گرفتن نیازهای خود و مزیت های هر کدام قطعا تصمیم مطمئن تری میتوان گرفت. ( البته ما پیش‌تر در مقاله‌ای تنور گازی را با ویژگی های آن بررسی کرده ایم، پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید تنور برقی بهترین مدل تنور گازی خانگی را هم بررسی کنید.)

مشخصات تنور برقی مشخصات تنور گازی
تنور برقی توان انرژی کمتری نسبت به تنور گازی دارد و زمان بیشتری برای رسیدن به دمای مطلوب داردتنور گازی با استفاده از انرژی ارزان گاز شهری هزینه ای کمتر نسبت به تنور برقی برای پخت دارد.
به دلیل گران بودن انرژی برق نیاز به صرف هزینه ای بیشتر برای استفاده از تنور برقی می‌باشد.تنور گازی هنگام پخت نیاز به تنظیمات گاز و شعله دارد به همین دلیل پیچیدگی بیشتری هنگام استفاده خواهد داشت.
تنور برقی پس از رسیدن به دمای مطلوب عملکردی سریعتر از تنور گازی دارد.تنور گازی به دلیل شعله بیشتر و استفاده از انرژی گاز نیاز به ایمنی بیشتری دارد.
تنور برقی با قابلیت تنظیم اجازه کنترل دمای دقیقتری را برای کاربر دارند.تنورهای گازی از لحاظ ابعاد و اندازه معمولا بزرگتر از تنور برقی هستند و نیاز به فضای کافی برای استفاده از این دستگاه می‌باشد.
تنور برقی نیاز به امکانات خاصی مثل نصب لوله گاز ندارد و در هرکجا برق باشد میتوان از این دستگاه استفاده کرد.

قیمت تنور برقی ایرانی

ما در این مقاله به بررسی تنور برقی و مزیت‌های استفاده از این وسیله کاربردی پرداختیم. خوشبختانه برای خرید تنور برقی نیاز به هزینه چندانی نیست، و با یک میلیون تا پنج میلیون میتوان بهترین تنور برقی خانگی را برای پخت انواع نان خانگی و شیرینی … تهیه کرد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا