خانه و آشپزخانه

بهترین مارک خمیر گیر خانگی و صنعتی + 3 مدل باکیفیت پرفروش

دستگاه خمیرگیر با نوع عملکردی میکسر برای آماده سازی خمیر انواع نان، شیرینی و کلوچه را در سریعترین زمان ممکن آماده می‌کند. گر چه در نوع مدل چنگک ، حجم و قدرت با میکسر کاملا تفاوت دارند. در گذشته از دستگاه خمیر گیر فقط برای نانوایی‌ و کارگاه‌های شیرینی پزی با حجم بالا استفاده می‌شدند. اما در چند سال اخیر تولید کنندگان این دستگاه‌ها را برای سالن غذاخوری، هتل و خانه برای آماده کردن خمیر نان در اندازه خمیر گیر خانگی کوچک 3، 5 و 10 کیلو نیز تولید کرده‌اند.

خمیر گیر چیست؟

خمیر گیر مانند یک پاتیل( ظرف بزرگ) با چنگک سه پره‌ای با استفاده از انرژی برق برای مخلوط کردن آب و آرد در حجم زیاد با مدل دستگاه خمیر گیر صنعتی و خانگی تولید می‌شوند. که با گنجایش مختلف از خمیر گیرهای کوچک خانگی 3 کیلویی تا مدل دستگاه خمیر گیر صنعتی در اندازه های بزرگ تا 240 کیلوگرم در بازار موجود هستند.

دستگاه خمیرگیر
دستگاه خمیرگیر

خمیر گیر کوچک خانگی

دستگاه خمیر گیر تشکیل شده از همزن پارویی سه پره هستند. که در دو نوع ساده و اسپیرال می چرخند. مدل خمیر گیر ساده فقط چنگک پارویی می‌چرخد، و مخزن ثابت قرار دارد. اما درمدل خمیر گیر اسپیرال کاسه و چنگک همزمان با هم می چرخد. و سبب سریعتر آماده شدن خمیر می‌شود. که برای دستگاه خمیر گیر خانگی معمولا از نوع ساده و در وزن 5 تا 40 کیلو تولید شده اند.

دستگاه خمیرگیر صنعتی

دستگاه‌های خمیر گیر در نوع صنعتی برای نانوایی و کارگاههای پخت نان فانتزی استفاده می‌شوند. که برای کارگاه‌های بزرگ در قالب یک پاتیل بزرگ با گنجایشی تا 240 کیلو گرم در بازار وجود دارند. نوع عملکرد دستگاه خمیر گیر صنعتی برای مخلوط کردن بهتر مواد خمیر، معمولا از نوع عملکرد اسپیرال ساخته می‌شوند، که روند کار را تسهیل می‌کند.

بهترین مارک دستگاه خمیرگیر

خمیر گیر از برندهای اصلی و متفرقه تولید می‌شوند. که حتما هنگام خرید برندهای اصلی و برتر را بشناسید دو نمونه اصلی و برند برتر تولید کننده دستگاه خمیر گیر خانگی و صنعتی مارک سپاهان و تهران کار هستند که از تولید کنندگان خمیر گیرهای اصلی بهترین خمیر گیر خانگی باکیفیت بالا را به بازار ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین دستگاه کره گیربرقی خانگی

راهنمای خرید دستگاه خمیرگیر

اندازه خمیر گیر: دستگاه های خمیر گیر در اندازه و گنجایش از 5 کیلو تا 240 کیلو برای مصارف خانگی و صنعتی تولید شده‌اند. که به آسانی میتوان از بین اندازه های مختلف خمیر گیر مناسب برای خانه و یا کارگاه را با توجه به نیازی که دارید، انتخاب نمایید.

جنس خمیر گیر: برای ساخت خمیرگیر صنعتی از فولاد سیکا استفاده شده است. که معمولا با رنگ کوره‌ای استاتیک پوشانده می‌شود. و برای خمیر گیرهای کوچکتر گاهی از جنس استیل ضد زنگ نیز استفاده می‌شود که هر دو نوع جنس از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

قدرت موتور: خمیر گیر یک دستگاه صنعتی محسوب می‌شود بنابراین نیاز به موتور قوی دارد. برندهای متفرقه و ارزان قیمت از موتورهایی ضعیف استفاده می‌کنند. با توجه به این موضوع هنگام خرید حتما به سراغ برندهای  شناخته شده در زمینه تولید خمیر گیر بروید. که با اطمینان بیشتری خمیرگیر مورد نیاز خود را تهیه کنید.

ما در این مقاله با نواع دستگاه خمیر گیر خانگی، صنعتی و نوع عملکرد این دستگاه آشنا شدیم. و اما برای خرید بهترین دستگاه خمیر گیر 10 مدل از خمیر گیرهای خانگی و صنعتی مطرح در بازار را به شما ارائه می‌کنیم تا آسان‌ و سریع‌تر دستگاه خمیر زن خانگی مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بهترین مارک خمیر گیر خانگی نی نی سایت

بسیاری از کاربران نی نی سایت به دنبال خمیر گیر و همزن خانگی کوچک هستند که اغلب خریداران برای آماده کردن خمیر یکی از مدل های کوچک و کاربردی بهترین مارک خمیر گیر خانگی را مدل خمیر گیر اسپیرال در وزن 3 کیلویی خانگی را با قیمت اقتصادی و از کاربرد ترین مدل ها معرفی کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا