تلویزیونخانه و آشپزخانه

پرفروش ترین برند تلویزیون در ایران + قیمت و خرید 9 مدل برتر سال

اگر قصد خرید تلویزیون را دارید، قطعا شناحت پرفروش ترین برند تلویزیون در ایران موجود در بازار میتواند کمک شایانی برای انتخاب و خرید تلویزیونی با طراحی خوب و کیفیت بالا از بین برندهای برتر بازار باشد. در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی مشخصات پرفروش ترین تلویزیون‌های موجود در بازار ایران می پردازیم

پرفروش ترین برند تلویزیون

برخی از افراد بر این باورند که تلویزیون های خارجی از پرفروش ترین برند در بازار ایران هستند. اما با وجود نبود تمام مدل تلویزیون‌های خارجی در بازار ایران و قیمت بالای این محصولات برندهای مطرح ایرانی بسیار خوب درخشیده‌اند، با محصولات با کیفیت در رده برندهای خارجی قرار گرفته اند، که انتخاب بهترین مدل تلویزیون با کیفیت و ارزان از برندهای پرفروش در ایران را ساده‌تر کرده اند.

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا

پرفروش ترین برند تلویزیون خارجی

 بهترین برند تلویزیون خارجی سه برند سونی، سامسونگ و ال جی از جمله بهترین و پرفروش‌ترین برندهای تلویزیون در بازار جهان و ایران هستند. که با نقل از ایکانامیک تایمز برند کره ای سامسونگ با برخورداری از تکنولوژی QLED در تلویزیون‌های این برند، کیفیت تصویر بی‌نظیری را ارائه کرده و سال 2023 در سطر پرفروش ترین مدل تلویزیون قرار گرفته است.

پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی

البته برندهای ایرانی اسنوا، ایکس ویژن و جی پلاس ازمحبوب‌ترین برندهای تلویزیون ایرانی هستند با ارائه‌ تلویزیون‌های با کیفیت و قیمت مناسب، رقابت خوبی با برندهای خارجی داشته‌اند. در حال حاضر از این برندهای معتبر در سال 1402پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی اسنوا بوده که با ارائه تلویزیون های هوشمند اسنوا در سطر پرفروش ترین مدل تلویزیون قرار گرفته است.

تلویزیون جی پلاس

تلویزیون های جی پلاس از برندهای مطرح ایرانی ساخت شرکت گلدایران هستند و نمونه ای بارز از تجربه نمایندگی شرکت گلدایران از برند مطرح ال جی است که توانسته تلویزیون برند جی پلاس را به عنوان جایگزین عالی برای مدل تلویزیون‌های ال جی در ایران ارائه کند. شرکت جی پلاس با مدل های متنوع تلویزیون های این برند را با امکاناتی نظیر پشتیبانی از تمام شبکه‌های دیجیتال، رزولوشن Full HD،  تقویت سیگنال، قابلیت کاهش خودکار نویز تصویر، تکنولوژی Time Shift، ضبط بر روی حافظه خارجی USB و درگاه HDML … را ارائه میکند و با ضمانت، خدمات پس از فروش به نمونه ای از برندهای متخصص ایرانی تبدیل شده است.

پرفروشترین تلویزیون‌جی پلاس

  • تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50PU746N سایز 50 اینچ
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU750CN سایز 65 اینچ
  • تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-75PQM922S سایز 75 اینچ
تلویزیون جی پلاس

تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن یکی دیگر از برندهای خوشنام ایرانی است، که این روزها بسیار نام این برند را با محصولات متنوع می‌شنویم. تلویزیون ایکس وبژن هم یکی از محصولات برند مطرح ایکس ویژن هستند که جدیدترین مدل  تلویزیون‌های   Full HD ،4K هوشمند این برند را مجهز به سیستم عامل اندروید با قابلیت اتصال اینترنت ، تلفن‌های همراه و لوازم الکترونیک در سایزبندی 32 تا 75 اینچ با کیفیت و قیمت مناسب با ظاهر جذاب و مدرن به بازار عرضه می کند.

پرفروش ترین تلویزیون ایکس ویژن

  • تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715 سایز 55 اینچ
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XCU625 سایز 65 اینچ
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU755 سایز 50 اینچ
تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون اسنوا

شرکت اسنوا با طراحی جدیدترین مدل تلویزیون های این برند را بافناوری روز با نمایشگر LED و FULL HD را با بالاتریت وضوح تصویر با قابلیت هایی نظیر USB و پورت HDMI ارائه کرده است. تلویزیون برند استوا با کیفیت مطلوب و امکانات و مدل های متنوع با قیمت مقرون به صرفه از برندهایی با ارزش خرید بالا در ایران هستند، که مورد استقبال خریداران قرار گرفته‌اند.

پرفروش ترین تلویزیون اسنوا

  • تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK14100M سایز 43 اینچ
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK600UG سایز 50 اینچ
  • تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U سایز 55 اینچ
تلویزیون اسنوا

تلویزیون تی سی ال

تی سی ال در واقع یک برند چیتی است که توسط شرکت مادایران در ایران گارانتی و عرضه می شوند. برند تی سی ال با تلویزیون های 4K تصویری با کنتراست بالا را با رنگ های خیره کننده ای را در نمایشگر به تصویر می‌کشند. برند تی سی ال نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی و کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز عرضه می شوند. تلویزیون مارک تی سی ال از برندهای پرطرفدار و محبوب بازار هستند که قابلیت هایی همچون Roku  به کاربران امکان می دهد تا  به کاربران اجازه می دهد تا به ویدیو، موسیقی و محتوای تصویر ثابت ذخیره شده در رایانه های شخصی یا سرورهای رسانه ای که ممکن است به شبکه خانگی شما متصل باشد دسترسی پیدا کنید و عملکرد تلویزیون و محتوای جریان اینترنتی را مدیریت کنند.

پرفروش ترین تلویزیون تی سی ال

  • تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C635 سایز 55 اینچ
  • تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3200i سایز 43 اینچ
  • تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 32D3200i سایز 32 اینچ
تلویزیون تی سی ال

تلویزیون شیائومی

کمپانی بزرگ شیائومی تلویزیون های این برند را در سری های  4s4x و QLED Q1 به صورت گلوبال به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. این برند تقریبا هر ساله با معرفی جدیدترین مدل تلویزیون شیائومی را با تازه ترین تکتولوژی روز دنیا با قابلیت های کم نظیر در مدل های LED, QLED ، کیفیت تصویر 4K تصویری واضح با کنتراست عالی، ریموت کنترل هوشمند، فرمت رنگی HDR10 وضوح تصویر فوق‌العاده برآید و نیاز به قابلیت های تصویری مکمل داشته تا تصویری نزدیک به واقعیت را پشتیبانی نماید.

پرفروش ترین تلویزیون شیائومی

تلویزیون هوشمند شیاومی مدل 65p1e اندروید و هوشمند

تلویزیون شیائومی

تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟

شرکت های عرضه کننده تلویزیون های خارجی هر ساله مدل تلویزیون هایی را با پیشرفته ترین تکنولوژی روی را به بازار جهانی معرفی میکنند که قطعا در سطح بالایی از کیفیت و امکانات ویژه تلویزیون قرار دارند. اما بعد از تحریم ایران این محصولات کمتر وارد کشور می‌شوند به همین دلیل معمولا بدون گارانتی و با قیمت بالایی بفروش می رسند. در همین زمینه برندهای مطرح ایرانی با لیست کاملی از تلویزیون های ایرانی را همگام با تکنولوژی روز دنیا و قیمت مناسب با  اولویت‌بندی نیازهای مختلف وارد بازار کرده‌اند. به منظور خرید تلویزیون میتوانید قیمت پرفروش ترین برند تلویزیون در ایران که به صورت یک لیست معرفی شده زیر را بررسی کنید.

تلویزیون های خارجی از فناوری روز برخوردارند و به نسبت از کیفیت و ویژگی های کامل برخوردارند. در مقابل تلویزیون های ایرانی با گارانتی و کیفیت مطلوبی دارند. اما در کل اگر از لحاظ هزینه مشکلی ندارید تلویزیون های برندهای خارجی سال میتوانند گزینه ای فوق العاده تر باشند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

رتبه اول پرفروش ترین تلویزیون

با بررسی های انجام شده در انجمن ها، برای شناخت پرفروش ترین برند تلویزیون در ایران نی نی سایت و نطرات در فروشگاه های بزرگ دیجی کالا بعد از برندهای خارجی تلویزیون های جی پلاس، اسنوا و ایکس ویژن در رتبه اول پرفروش ترین تلویزیون های ایرانی قرار دارند. که مدل تلویزیون های 55 اینج با سایز ایده آل از پرطرفدارترین ابعاد در بین سایز بندی های تلویزیون های بازار محسوب می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا