خانه و آشپزخانه

بهترین مارک سرویس قاشق و چنگال جدید (30 مدل ایرانی، خارجی ) + قیمت و خرید

سرویس قاشق چنگال چه مارکی خوبه؟

داشتن سرویس قاشق و چنگال جدید و شیک جزو لوازم ضروری برای سرو و پذیرایی است. و هر چقدر وسایل پذیرایی مثل قاشق و چنگال زیبا و جذاب باشد. نشانه با سلیقه بودن شما است. پس داشتن مدل‌های شیک و زیبا برای هر خانه لازم و ضروری است.

قبلا قاشق و چنگال فقط به عنوان وسیله کاربردی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما امروزه با تنوع بالایی که از نظر طرح و رنگ‌های جذاب وجود دارد. به عنوان وسایل تزیین میز نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. تا با این محصولات به بهترین شکل میز پذیرایی را تزیین کنند.

قاشق و چنگال زیبا جزو لوازم ضروری برای پذیرایی است. که علاوه بر خانه برای رستوران‌ها هم همیشه سعی می‌شود، که زیباترین سرویس قاشق و چنگال را در نظر بگیرند زیرا این ابزار کاربردی تاثیر زیادی در رضایت مهمان و مشتری خواهد داشت. قاشق و چنگال برای هر گونه استفاده را بهتر است ست و هماهنگ انتخاب کنید .

بسیاری از قاشق و چنگال ها به صورت سرویس کامل هستند که با اقلام همچون کارد و چنگال میوه خوری، دسر خوری، شربت خوری ….همراه است. که شما می‌توانید این مدل‌ها را برای هماهنگ شدن بهتر میز پذیرایی استفاده نماید. البته این سرویس‌ها حتما مورد نیاز برای جهیزیه هستند تا عروس خانم‌ها بتوانند انواع قاشق و چنگال را در یک پکیج کامل داشته باشند.

سرویس قاشق و چنگال

سرویس قاشق و چنگال به دو صورت چمدان سامسونتی و کنسولی پایه‌دار به بازار عرضه شده‌اند. این مدل چون با جعبه همراه است، قیمت بالاتری نسبت به سرویس بدونه جعبه دارد. که البته سرویس کنسولی پایه دار را با کنسول بسیار، زیبایی که دارد می‌توان در کنار میز غذاخوری و یا در آشپزخانه به عنوان دکور نیز استفاده کرد.

بهترین قاشق چنگال

بهترین مارک قاشق چنگال کدام است؟

برای خرید قاشق و چنگال جدید و شیک قاعده و قانون خاصی وجود ندارد. انتخاب بهترین مدل بستگی به ذوق و سلیقه شما دارد. می‌توانید قاشق و چنگال را برای داشتن جلوه‌ای بیشتر با سایر ظروف پذیرایی هماهنگ کنید. ست و هماهنگ کردن سایر وسایل میز غذاخوری به میز شما جلوه‌ای خاص می‌بخشد و نشانه سلیقه زیبای خودتان است. در این پست مدل های جدید سال 2021 را برای شما آماده کرده‌ایم. که با توجه به سلیقه خود می‌توانید بهترین ست قاشق و چنگال را انتخاب کنید.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک سرویس چاقوی آشپزخانه

نکات مهم برای خرید قاشق و چنگال که باید به آن توجه داشته باشید

برند قاشق و چنگال: از بهترین مارک قاشق و چنگال به برندهایی نظیر ایکیا، ناب استیل، پاشا، انگلیش هوم، دسینی تاشو، هوم‌اندلایف، مادام کوکو ….را نام برد.

تعداد قاشق و چنگال: در هنگام خرید با توجه به تعداد افرادی که معمولا زمان میهمانی دارید. می‌توانید از ست های 6 نفره 12 نفره 18نفره و 24 نفره انتخاب نمایید. و برهمین اساس اقدام به خرید مدل مورد نظر خود کنید.

جنس قاشق و چنگال: قبل از خرید قاشق و چنگال از کیفیت جنس آن مطمئن شوید. که محصول مورد نظر شما دارای کیفیت مطلوبی باشد. قاشق و چنگال در جنس مختلف چوب ، نقره، کریستال و استیل در بازار وجود دارد از بین آنها جنس استیل زیبای و جذابیت بیشتری دارد و از محبوبیت زیادی بین خریداران برخوردار می‌باشد. که در دو رنگ استیل طبیعی و طلایی با طرح‌های زیبا تولید و عرضه می‌شوند.

قاشق چنگال کودک:وسایل غذاخوری کودک باید به شکل ترغیب کننده باشد. تا هنگام غذا خوردن میل و اشتها کودک را به غذا بهتر کند از این رو قاشق و چنگال ست در طرح فانتزی کودکانه بسیار جذاب در بازار آماده و فراهم هستند.

ضمانت نامه (گارانتی)

سرویس قاشق و چنگال را برای این که هم کیفیت و نیز زیبایی بیشتری داشته باشد. با کروم و نیکل جلا داده می‌شوند. و کیفیت بالایی نسبت به مدل های معمولی دارند شرکت‌های معتبر از این ویژگی برای محصولات خود استفاده می‌کنند. و با اطمینان کامل سرویس هایی با کیفیت بالا را به بازار ارائه کرده‌اند که دارای ضمانت (گارانتی) می‌باشند. هنگام خرید این محصولات برگه گارانتی را از فروشنده دریافت کنید.

قاشق چنگال مات و یا براق کدام بهتر است؟

انتخاب مات و یا براق بودن قاشق و چنگال کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. قاشق و چنگال استیل براق زیبایی و جذابیت خود را دارد. اما با این وجود بسیاری از افراد به وسایل مات علاقه خاصی دارند. برای این موضوع شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با توجه سلیقه و نوع سایر وسایل خود انتخاب کنید.

قیمت قاشق و چنگال

قیمت بهترین سرویس قاشق چنگال جدید و شیک بستگی به جنس این محصول دارد. سرویس بسیار لاکچری تا قیمت 35 میلیون تومان هم در بازار وجود دارد و بسیاری از قاشق چنگال ها که از جنس نقره هستند نیز از قیمت بالایی برخوردارند. اما ضروری نیست که حتما از این محصولات گران قیمت استفاده کنید در مقابل هم قاشق و چنگال با قیمت مناسب و ارزان و با کیفیت هم کم نیست پس بدونه نگرانی و با توجه به هزینه‌ای که از قبل تعیین شده بهترین سرویس قاشق و چنگال مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا