خانه و آشپزخانه

سرخ کن نینجا بهتره یا فیلیپس + قیمت و معرفی 7 مدل برتر 1403

سرخکن بدون روغن فیلیپس خوبه یا نینجا؟

سرخ کن نینجا بهتره یا فیلیپس؟سرخ کن نینجا بخرم یا فیلیپس؟ کدوم برند بهتره؟ برند نینجا و برند فیلیپس دو برندهای معتبری هستند که در عرصه طراحی و تولید سرخ کن‌ با هم رقابت می‌کنند و هر دو برند سرخ‌کن‌های درجه یک و با کیفیت را روانه بازار کرده‌اند. اما طراحی شکل ظاهری، نحوه کارکرد و قیمت سرخ‌کن‌های برند نینجا و فیلیپس بسیار متفاوت است ما پیش تر به طور تخصصی سرخ کن‌های نینجا و فیلیپس را به طور جداگانه بررسی کرده‌ایم. در این مطلب نیز قصد داریم بهترین سرخ‌کن‌های نینجا و فیلیپس مدل های برتر هر دو برند را معرفی کنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سرخ کن نینجا بهتره یا فیلیپس؟

همانطور که می‌دانید طراحی سرخ کن در عرصه لوازم خانگی یک انقلاب به حساب می‌آید، به طوری که پس از تولید به سرعت در بین مردم جایگاه خود را به دست آورد و امروزه شاهد هستیم که در هر آشپزخانه‌ای یک سرخ کن وجود دارد و جایگزینی برای سرخ کردن‌های سنتی شده است.

سرخ کن نینجا

برند نینجا یک برند پرآوازه و محبوب جهانی بوده که کار خود را از کشور آمریکا شروع کرد. خط تولید این محصولات در کشور چین می‌باشد، برند معتبر فیلیپس نیز ساخت کشور هلند می‌باشد و هر دو برند همواره در عرصه جهانی محبوب بوده و هستند.
برای اینکه بدانیم سرخ کن کدام برند بهتر است کیفیت و کارایی این سرخ‌کن‌ها را بسنجیم و در نهایت تصمیم بگیریم.
در این قسمت تفاوت سرخ‌کن‌های برند نینجا و فیلیپس را بررسی می‌کنیم

سرخکن نینجا یا فیلیپس

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9252سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9252قیمت و خرید سرخ کن فیلیپس دیجی کالا
سرخ کن تفال سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY111 قیمت و خرید سرخ کن تفال دیجی کالا
سرخ کن گوسونیکسرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758 قیمت و خرید سرخ کن گوسونیک دیجی‌کالا
سرخ کن بدون روغن سانفورد مدل SF2457سرخ کن بدون روغن سانفورد مدل SF2457قیمت و خرید سرخ کن سانفورد دیجی کالا

برند فیلیپس مدل‌های بیشتری نسبت به برند نینجا طراحی و تولید می‌کند:
قابل ذکر است که برند فیلیپس سرخ‌کن‌های بیشتری با قیمت‌های متفاوت در طرح‌ها و سایزهای بیشتر که دارای سیستم حرارتی ، امکانات و قابلیت‌های مختلفی هستند را به بازار عرضه کرده است اما در مقابل برند نینجا از تنوع کمتری برخوردار است.

نینجا انواع مختلف سرخ کن را روانه بازار کرده است:

برند نینجا برخلاف برند فیلیپس که فقط سرخ کن مدل کشویی و تک کاسه تولید می‌کند ‌ سرخ کن‌هایی در انواع مختلف تک کاسه، کشویی آسانسوری و کشویی دوقلو را تولید کرده است.

تکنولوژی به کار رفته در ساخت سرخ‌کن‌های نینجا

برند نینجا در سرخ‌کن‌های خود از تکنولوژی MAX CRIPS استفاده کرده و به وسیله این تکنولوژی فرایند پخت را سرعت بخشیده است. این سرخ‌کن‌ها غذاهای تردی را با روغن بسیار کم می‌پزند.

تکنولوژی به کار رفته در سرخ کن‌های برند فیلیپس

بیشتر سرخ‌کن‌های برند فیلیپس با تکنولوژی RAPID AIR ساخته شده‌اند که به وسیله آن گردش هوا سریع‌تر و بوی سرخ کردن کمتر می‌شود.

به طور کلی تکنولوژی‌های MAX CRIPS  و RAPID AIR باعث شده که سرخ‌کن‌های برند نینجا و فیلیپس بسیار حرفه‌ای و مدرن باشند در عین حال مصرف روغن را تا ۹۰ درصد کاهش دهند و در نتیجه غذایی که با این سرخ‌کن‌ها طبخ می‌شود بسیار سالم می‌باشد.

برند فیلیپس و نینجا هر دو سرخ‌کن‌های لمسی طراحی و تولید می‌کنند

هر دو برند نینجا و فیلیپس توانستند با استفاده از فناوری روز دنیا پنل کنترلی از سرخ‌کن‌های این دو برند صفحه LCD لمسی دارند.

همچنین این برندها سرخ‌کن‌هایی مجهز به اینترنت اشیا طراحی کرده اند که قابلیت اتصال به گوشی همراه دارد. در ضمن این سرخ‌کن‌ها برنامه‌های پخت و پز بسیار زیاد و متنوعی دارند و شما می‌توانید به وسیله آنها غذاهای متنوع‌تری را طبخ کنید.

جنس بدنه سرخ‌کن‌های برند فیلیپس و نینجا

جنس بدنه سرخ‌کن‌های برند فیلیپس از پلاستیک فشرده و با دوام می‌باشد در مقابل سرخ‌کن‌های برند نینجا هم از پلاستیک فشرده و هم از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند یعنی در واقع از ترکیب استیل و پلاستیک فشرده می‌باشند.
نکته قابل ذکر این است که همه پلاستیک‌های به کار رفته در سرخ‌کن‌های هر دو برند بدون مواد مضر BPA هستند و ضرری برای بدن انسان ندارند.

رنگ سرخ‌کن‌های برند نینجا و فیلیپس

برند نینجا سرخ‌کن‌های خود را فقط در رنگ مشکی طراحی و تولید کرده است، در مقابل برند فیلیپس سرخ‌کن‌هایی به رنگ سفید و مشکی طراحی کرده و و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان و طیف رنگی آشپزخانه‌تان رنگ سرخ‌کن را انتخاب کنید.
یکی از مزایای قابل توجه سرخ‌کن‌های برند نینجا و فیلیپس این است که در آنها اصلاً از تفلون استفاده نشده است، زیرا بسیاری معتقدند که استفاده از تفلون باعث به وجود آمدن برخی بیماری‌ها در انسان می‌شود، هر دو برند سبد خود را از جنس سرامیک طراحی کرده‌اند.

سرخکن فیلیپس خوبه یا نینجا؟

به طور کلی در سرخ‌کن‌های برند نینجا و فیلیپس هر دو بسیار کاربردی و با کیفیت و مدرن طراحی شده‌اند و از نظر کیفیت پخت نیز بسیار عالی هستند و ارزش خریدن دارند. در نهایت شما می‌توانید با توجه به بودجه‌تان یکی از بهترین مارک سرخ کن بدون روغن با دوام برند نینجا یا فیلیپس را انتخاب کنید.
مهمترین مسئله در انتخاب و خرید هر وسیله‌ای اصالت کالا می‌باشد که شما باید دقت کنید از سایت‌های معتبر خرید کنید

لیست سرخ کن های نینجا و فیلیپس

درحال دریافت محصولات منتخب ...

سرخ کن نینجا

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نتیجه:

به طور کلی مقایسه سرخ کن فیلیپس و نینجا نشان داده که هر دو برند از مدل‌های با کیفیت و درجه یکی هستند در مدل های مختلف عملکرد خوبی دارند و جزو بهترین مارک سرخ کن بدون روغن قرار دارند. ظرفیت های 5 تا 8 لیتری و قابلیت‌های متعدد، ارزش خرید بالایی دارند بنابر این با در نطر گرفتن انتظارتان میتوانید یکی از این دو برند سرخ کن فیلیپس و نینجا را انتخاب نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا