خانه و آشپزخانه

لباسشویی جی پلاس خوبه یا پاکشوما | کدام بهتره

کیفیت لباسشویی جی پلاس بهتره یا پاکشوما کدومو بخرم؟

لباسشویی جی پلاس بهتره یا پاکشوما؟ کیفیت کدوم خوبه بخرم؟ قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید حتما با مدل های متنوع لباسشویی‌های دو برند جی پلاس و پاکشوما در فروشگاها مواجه شده‌اید. دو برند قدرتمند جی پلاس و پاکشوما از برندهای محبوب و پرطرفداری هستند که با ظرفیت 5 تا 14 کیلویی در مدل های اتوماتیک و نیمه اتومات به بازار عرضه شده اند. که این تنوع بالای محصول گاهی سبب تردید خریداران می شود، که لباسشویی جی پلاس خوبه یا پاکشوما، با توجه به اینکه ماشین لباسشویی یکی از لوازم گران قیمت و اصلی خانه است که باید با نهایت دقت را هنگام خرید ماشین لباسشویی داشت. تصمیم داریم در ادامه به مقایسه انواع مدل ماشین لباسشویی جی پلاس و پاکشوما بپردازیم.

البته ما پیش تر بهترین مدل لباسشویی پاکشوما را معرفی کردیم. و در مطلب دیگر آخرین نظرات در مورد لباسشویی های جی پلاس را بررسی کرده‌ایم. پیشنهاد میکنیم، با مراجعه به این دو مقاله اطلاعات بیشتری از این دو برند را داشته باشید.

مقایسه لباسشویی جی پلاس با پاکشوما
مقایسه لباسشویی جی پلاس با پاکشوما

مقایسه لباسشویی جی پلاس با پاکشوما

ماشین لباسشویی هر دو برند جی پلاس وپاکشوما ساخت کشور ایران هستند. در رده بهترین برندهای ایرانی قرار دارند. هر کدام از این دو برند با بکارگیری تکنولوژی روز توسط متخصصین سعی دارند محصولی پیشرفته و مطابق با برندهای بزرگ خارجی را ارائه کنند. به همین دلیل انتخاب بین دو برند سخت تر شده، با بررسی ویژگی های هر کدام از این دو برند پاکشوما و جی پلاس قطعا شناخت بیشتری از امکانات، کیفیت و دوام هر کدام از مدل لباسشویی ها پیدا خواهید کرد. و در نهایت میتوان تصمیم قطعی را برای انتخاب برند بهتر را با توجه به امکانات مورد نظرتان خواهید داشت.

کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس

شرکت جی پلاس جایگزین برند ال جی در ایران است که توانسته با عملکردی فوق العاده داشته باشد و به یک برند با کیفیت و قابل اعتماد ایرانی تبدیل شود. این برند خوشنام ایرانی لا محصولات متنوعی از جمله تلویزیون جی پلاس، یخچال فریزر، کولر، ماشین ظرفشویی ….  را عرضه میکند، که باکیفیت و قیمت مناسب یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی جی‌پلاس نسبت به سایر برندهای بازار شناخته شده است.

مشخصات آخرین مدل ماشین لباسشویی جی پلاس

  • دارای موتور های اینورتر تسمه ای  1200 و 1400 دور 
  • دارای برنامه اتو خودکار لباس 
  • دارای گزینه فست زمان شست و شو را تا 50% کمتر
  • سیستم نایت( استفاده از برق کمتر و کمترین صدا برای شست و شوی لباس
  • برنامه های شست و شوی متعدد برای پارچه هایی با جنس‌های مختلف
  • قابلیت افزودن لباس در حین شست و شو.
  • برنامه جرم گیری خودکار ماشین لباسشویی

کیفیت ماشین لباسشویی پاکشوما چطوره؟

شرکت پاکشوما از برندهای با سابقه و با تجربه ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی است. این برند فعالیت خود را از سال 1354 شروع کرد و نزدیک به نیم قرن سابقه توانسته با تکنولوژی روز دنیا پیشرفت کند و با استفاده از فناوری روز ماشین لباسشویی پاکشوما را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه کند. یکی از مزایای برند پاکشوما لباسشویی هایی در دو مدل درب از بالا و درب از جلو با بهترین کیفیت به همراه زیبا ترین طراحی  به کار رفته را با ارزش خرید بالا در این ماشین های لباسشویی توانسته مشتریان را تا حد زیادی راضی نگه داشته است.

مشخصات آخرین مدل ماشین لباسشویی دایرکت درایو پاکشوما

  • دارای ظرفیت 5 تا 15 کیلوگرمی.
  • کمترین میزان صدا در ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک پاکشوما تا 59 دسی بل
  •  برنامه های متعدد شست و شو
  • امکان شست و شوی سریع و 15 دقیقه ای
  • قابلیت چرخش 1400 دور در دقیقه در لباسشوییی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک پاکشوما
  • خدمات پس از فروش در سراسر کشور

خدمات پس از فروش قوی

لباسشویی جی پلاس بخرم یا پاکشوما؟

ما در این مقاله بیشتر به معرفی مختصر و بررسی مشخصات هر کدام از ماشین لباسشویی های جی پلاس و پاکشوما پرداختیم. که با توجه به معرفی ویژگی های کلی از دو برند لباسشویی‌ها برندهای معرفی شده. دریافتیم که هر دو برند در حد یکسانی قرار دارند. در ادامه لیستی از آخرین و جدیدترین مدل لباسشویی های جی پلاس و پاکشوما را داریم. که حتما با در نظر گرفتن ویژگی یک مدل خاص و قیمت آن میتوان با اطمینان کاملتر مدل مد نظرتان را تهیه کنید.

پرفروشترین مدل لباسشویی پاکشوما سال 1402

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پرفروشترین مدل لباسشویی جی پلاس سال 1402

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا