خانه و آشپزخانه

بهترین مدل قوری چینی جدید و شیک + خرید 15 مدل اصل بازار

قوری چینی جزو یکی از وسایل سرویس چایخوری آشپزخانه است. که از دیرباز برای دم کردن چای و انواع دمنوش‌ها مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه با طرح‌های قوری چینی جدید و فانتزی که با ظرافت خاص تری نسبت به قوری‌های قدیمی استیل و لعابی برای دم کردن چای و به عنوان دکوراسیون آشپزخانه نیز استفاده می‌شوند.

قوری چینی با متریال و طراحی تولید شده بهترین گزینه از میان انواع قوری‌ها برای دم کردن چای می‌باشد. دم کردن یک لیوان چای با یک قوری با کیفیت تولید شده باشد قطعا طعم بسیار دلچسب و لذت بخش را خواهد داشت.

استفاده از قوری چینی به همراه کتری یا سماور از روش‌های قدیمی و متداول درست کردن چای است. افرادی که دوست دارند چای

افرادی که چای دوست دارند. برای این که همیشه آب جوش برای دم کردن چای را داشته باشند استفاده از بهترین سماور برقی و گازی را که یکی از روش‌های متداول است برای آشپزخانه خود در نظر می‌گیرند. که برای خرید میتوانید مقاله بهترین مارک سماور برقی را مطالعه و مدل‌های متنوع سماور برقی را بببینید.

چگونه قوری چینی جدید و خوب انتخاب کنیم؟

افراد با سلیقه و کسانی که رستوران و کافی شاپ دارند. به دنبال خرید قوری هستند. که بتوانند برای دکوراسیون و جلب توجه بیشتر مشتریان کیفیت و جذابیت داشته باشد.

برخی از افراد هم کیفیت و مقاوم بودن جنس قوری را بسیار مورد توجه قرار می‌دهند. و برندهای شناخته شده را انتخاب می‌کنند. قوری علاوه بر زیبایی در مقابل حرارت و گرما دوام بیشتری داشته باشد.

طرح و رنگ قوری: انواع قوری به این دلیل که بیشتر با سماور و کتری مورد استفاده قرار میگیرند. بنابراین برای خرید قوری را با توجه به مدل سماور و یا کتری و نیز دکوراسیون آشپزخانه در نظر بگیرید و توجه کنید طرح و مدلی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با لوازم آشپزخانه دارند.

ظرفیت و گنجایش قوری: قوری برای دم کردن و نوشیدن چای تازه دم استفاده می‌شود پس نیازی نیست قوری را در اندازه بزرگ تهیه کنید و بهتر که قوری را با گنجایش کم از 1 لیتر و نهایت 2 لیتری انتخاب کنید تا چای را در فواصل کم و به صورت تازه دم بنوشید البته اگر تعداد افراد خانواده شما زیاد باشد باید به سراغ قوری با ظرفیت بیشتری بروید.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل قوری پیرکس فرانسه

دسته قوری

هنگام خرید قوری به شکل و جنس دسته آن خیلی دقت کنید چون قوری در تماس مستقیم با حرارت، گرما و بخار سماور قرار می‌گیرد. قوری را انتخاب کنید که که بر اثر رسیدن گرما با دسته قوری باعث آسیب به دسته قوری و دست شما زمان استفاده نشود.

وزن‌قوری : برای خرید قوری را که وزن سبک داشته باشد. انتخاب کنید که هنگام استفاده دست شما خسته نشود و در ضمن قوری چینی که وزن کمتری داشته باشند معمولا کیفیت بالاتری دارند.

بهترین مدل قوری چینی بازار

قوری چینی اصل هیچ گاه دچار ترک خوردگی و کنده شدن دسته نمی‌شوند و اما برندهای معتبر تولید کننده ظروف چینی انواع قوری چینی را با بهترین کیفیت و مدل‌های متنوع به بازار عرضه کرده‌اند. که اکثر تولید کنندگان قوری از برندهای ایرانی چون قوری چینی زرین، تقدیس، پردیس، پارس، مقصود، از بهترین مارک‌های قوری چینی ایرانی هستند.

دراین قسمت لیست از انواع قوری چینی با طرح‌های جدید و متنوع را آماده کرده‌ایم که می‌توانید با توجه سلیقه و گنجایش مورد نیاز خود بهترین مدل قوری را از میان برندهای با کیفیت معرفی شده انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا