خانه و آشپزخانه

ماشین ظرفشویی پاکشوما بهتره یا اسنوا + معرفی 9 مدل پرفروش پاکشوما و اسنوا

ماشین ظرفشویی پاکشوما بهتره یا اسنوا؟ کدوم؟ پاکشوما بخرم یا اسنوا ! برای خرید ماشین ظرفشویی با وجود تنوع بالای برندهای متعدد و مدل های متفاوت ماشین ظرفشویی با ظرفیت و امکانات متنوع اغلب افراد دچار تردید میشوند که کدام برند ظرفشویی بهتره؟ اگر برای شما هم از این قبیل سوال‌ها پیش آمده است پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید چرا که قصد داریم مشخصات و ویژگی‌های کامل ماشین ظرفشویی پاکشوما و اسنوا را بیشتر بررسی کنیم.

البته ما در دو مقاله دیگر به طور مفصل بهترین ماشین ظرفشویی پاکشوما و ماشین ظرفشویی اسنوا را بررسی و معرفی کرده ایم. پیشنهاد میکنم قبل از مقایسه ماشین ظرفشویی اسنوا با ماشین ظرفشویی پاکشوما برای اطلاعات دقیقتر دو مقاله قبلی را هم مطالعه کنید.

مقایسه ماشین ظرفشویی اسنوا با ماشین ظرفشویی پاکشوما

اگر بخواهیم یکی از ماشین ظرفشویی‌های دو برند اسنوا و پاکشوما را انتخاب کنیم باید توجه داشته باشیم که انتظار ما از ماشین ظرفشویی چیست و همچنین چه ویژگی در ماشین ظرفشویی برای ما مهمتر است.

از نظر شکل ظاهری ماشین ظرفشویی‌های برند پاکشوما نسبت به ماشین ظرفشویی‌های برند اسنوا بیشتر مورد پسند کاربران قرار گرفته اند و البته این موضوع کاملاً سلیقه‌ای می‌باشد.
از نظر کیفیت هم ماشین ظرفشویی‌ برند اسنوا با ماشین ظرفشویی پاکشوما تفاوتی ندارند و هر دو ماشین ظرفشویی بسیار با کیفیت هستند و توانسته اند مشتریان خود را راضی نگه دارند.

در واقع برند پاکشوما خیلی زودتر از برند اسنوا اقدام به تولید ماشین ظرفشویی کرده است و با کوله باری از تجربه توانسته است نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.
برند معتبر اسنوا نیز با نزدیک به 30 سال سابقه در طراحی و تولید لوازم خانگی  طرفداران بسیار زیادی دارد.

ماشین ظرفشویی اسنوا خوبه یا جی پلاس

پرفروش ترین ماشین ظرفشویی پاکشو ما دیجی کالا
مشاهده پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی پاکشوما دیجی کالا

مشخصات ماشین ظرفشویی پاکشوما

  • صفر تا صد تجهیزات ماشین ظرفشویی پاکشوما در ایران تولید می‌شود اما موتور این ماشین ظرفشویی ساخت کمپانی میدیا (Midea) می‌باشد در تولید این ماشین ظرفشویی از فناوری های جدید استفاده شده است. ماشین ظرفشویی برند پاکشوما از کیفیت ساختاری بسیار بالایی برخوردار است.
  • ماشین‌های ظرفشویی پاکشوما دارای هشت برنامه‌ شستشوی متعدد و کاربردی  از قبیل: برنامه شستشوی اقتصادی، برنامه شستشوی سریع، برنامه پیش شستشو، برنامه پیش آبکشی، شستشوی ملایم، شستشوی خودکار، شستشوی پرقدرت و… است.
  • ماشین ظرفشویی پاکشوما دارای سه سبد میباشد. این ماشین ظرفشویی مجهز به قفل کودک و نمایشگر اتمام مایع جلادهنده و نمک نیز می‌باشد.
  • ظرفشویی‌های پاکشوما دارای خدمات پس از فروش و گارانتی 18 ماهه هستند و تا یک سال و نیم اگر مشکلی برای ماشین ظرفشوییتان پیش بیاید می‌توانید از آن استفاده کنید، همچنین برند پاکشوما در همه جای ایران نمایندگی فعال دارد.
  • مصرف انرژی ماشین ظرفشویی پاکشوما بسیار پایین است و از این نظر در رده A++ قرار می‌گیرد. در واقع شما با استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما می‌توانید در مصرف انرژی و آب صرفه‌جویی کنید.
  • از ویژگی‌های بسیار خوب ماشین ظرفشویی پاکشوما این است که در حین کار بیصدا می‌باشد و حتی می‌توانید زمان از آن استفاده کنید.
  • از نظر قیمت نیز ماشین ظرفشویی برند پاکشوما نسبت به ماشین ظرفشویی‌های برند دیگر قیمت بسیار مناسبی دارد.

مشخصات ماشین ظرفشویی برند اسنوا

  • تجهیزات و قطعات ماشین ظرفشویی اسنوا از کشورهای چین و ژاپن وارد می‌شوند و در نهایت در ایران به مرحله مونتاژ می‌رسند ماشین ظرفشویی اسنوا دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد از نظر عملکرد فوق العاده می‌باشد موتور این ماشین ظرفشویی نیز بسیار قدرتمند و با کیفیت طراحی شده است.
  • ماشین ظرفشویی‌های برند اسنوا نیز دارای شش برنامه کاربردی هستند که شامل برنامه شستشوی قوی، برنامه شستشوی اقتصادی، برنامه شستشوی ظروف حساس، برنامه پیش شستشو و برنامه پیش آبکشی و… می‌باشد.
  • مصرف انرژی ماشین ظرفشویی‌های برند اسنوا بسیار پایین می‌باشد و در رده انرژی A++ قرار می‌گیرد.
  • این مدل ماشین ظرفشویی دارای دو سبد که طبقه بالایی قابلیت تنظیم ارتفاع تا 15 متر را دارد میباشد.
  • از دیگر قابلیت‌های ماشین ظرفشویی اسنوا می‌توان به قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات آن که با آب سرد کار می‌کند، سیستم عیب یاب هوشمند و قفل کودک نیز اشاره کرد.
  • ماشین ظرفشویی برند اسنوا دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش زیر نظر کمپانی حامی سرویس است و اگر تا دو سال مشکلی برای ماشین ظرفشویی شما پیش بیاید با خیال راحت می‌توانید آن را برطرف کنید یا حتی در صورت نیاز ماشین ظرفشویی را تعویض کنید.
  • مصرف انرژی ماشین ظرفشویی اسنوا هم همانند ماشین ظرفشویی برند پاکشوما بسیار پایین و در رده A++ قرار دارد.
  • از نظر قیمت ماشین ظرفشویی‌های برند اسنوا هم در بین دیگر محصولات ایرانی نسبت به امکانات و قابلیت‌هایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

مقایسه ماشین ظرفشویی اسنوا ماشین با ظرفشویی پاکشوما
ماشین ظرفشویی اسنوا ماشین ظرفشویی پاکشوما
 قابلیت اضافه کردن ظروف برنامه‌ی شستشوامکان شست‌وشوی میوه و سبزی
سیستم عیب یاب هوشمند کنترل نشتی آبقابلیت جابه‌جا کردن سبدها
 برنامه‌ی شستشو با قرص چند منظوره رتبه انرژی A++
 گارانتی 24 ماهه ماشین ظرفشویی اسنوا دارای نمایشگر اتمام نمک و اتمام مایع جلا دهنده 
تاخیر شستشوی اقتصادی شستشوی ۸ برنامه شستشو

پاکشوما بخریم یا اسنوا

هر دو برند پاکشوما و اسنوا از محصولات ساخت ایران هستند که از لحاظ کیفیت تولید تقریبا در سطح یکسانی قرار دارند. اما با توجه به اینکه هر کدام از مدل ماشین ظرفشویی های پاکشوما و اسنوا دارای قابلیت متفاوت هستند. بهتر است هنگام خرید بیشتر به ویزگی های کاربردی ماشین های ظرفشویی دقت داشته باشید.

ما هم برای سهولت خرید در این بخش پرفروش ترین مدل های ماشین ظرفشویی پاکشونا و اسنوا را لیست کرده ایم. با بررسی مشخصات و نظرات خریداران قطعا میتوانید بهترین ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید.

لیست ماشین ظرفشویی پاکشوما

درحال دریافت محصولات منتخب ...

لیست ماشین ظرفشویی اسنوا

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا