خانه و آشپزخانه

بهترین جاروبرقی سامسونگ + قیمت و خرید 4 مدل 2024

جاروبرقی سامسونگ مخزن دار بخریم یا بدون مخزن کدام بهتره؟

بهترین مدل جاروبرقی سامسونگ کدام است؟ جاروبرقی سامسونگ کیسه دار خوبه یا بدون کیسه؟ کیفیت کدام مدل جاروبرقی های سامسونگ بهتره؟ اغلب افراد پس از انتخاب جاروبرقی برند سامسونگ به دنبال بهترین مدل جاروبرقی سامسونگ با بالاترین کیفیت، ویژگی های کاربردی و بهترین عملکرد جاروبرقی هستند. ما هم تصمیم داریم در ادامه با پاسخ به سوالات فوق ، بیشتر مدل های متنوع این برند را بررسی و جدیدترین مدل جاروبرقی سامسونگ سال را معرفی کنیم.

جاروبرقی سامسونگ ساخت کجاست؟

سامسونگ از برندهای نام آشنا برای اکثر افراد است. که محصولات با کیفیت و پیشرفته را در بازار جهانی ارائه میکند. از جمله بهترین مارک جاروبرقی سامسونگ که از جاروبرقی های قدرتمند محسوب می‌شود. اما برند محبوب سامسونگ ساخت کجاست؟ سامسونگ یکی از برندهای بزرگ کره‌ای است که با طراحی محصولات برند سامسونگ با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا توانسته به عنوان یکی از برندهای بزرگ و معتبر شناخته شود.

پرفروش ترین مدل جاروبرقی سامسونگ

سامسونگ با طراحی ظاهری گوناگون جاروبرقی‌های این برند را با ویژگی‌های کاربردی برای طرفداران سامسونگ ارائه می‌کند. که در مدل مخزن دار و بدونه مخزن به درستی نیاز کاربران را پوشش داده.

  1. جارو برقی سامسونگ مدل VC-910
  2. جاروبرقی سامسونگ مدل 20M2510
  3. جاروبرقی سامسونگ مدل vc-910
  4. جاروبرقی سامسونگ مدل King18

بهترین جاروبرقی های سامسونگ جارو برقی سامسونگ مدل Prince 3قیمت خرید جاروبرقی‌سامسونگ‌دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های دوو جاروبرقی دووقیمت خرید جاروبرقی دوو در دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های فیلیپس جاروبرقی فیلیپسقیمت خرید جاروبرقی فیلیپس دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های سپاهانجاروبرقی سطلی سپاهان جارو مدل شکوفهقیمت خرید جاروبرقی سپاهان دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های پارس خزرجاروبرقی پارس خزر قیمت خرید جاروبرقی پارس خزر دیجیکالا

جدیدترین مدل جاروبرقی سامسونگ کدام است؟

شرکت سامسونگ تقریبا هر ساله مدل جدید و کاملتری از محصولات این برند را ارائه می‌کند. همچنین جاروبرقی‌های پر‌قدرت سامسونگ را با ویژگی‌های پیشرفته و مطابق با تکنولوژی روز دنیا در مدل‌های بی صدا را با عملکردی فوق‌العاده عرضه کرده تا بتواند انتظار طرفداران برند سامسونگ را با جاروبرقی های کاربردی سامسونگ بر طرف کند.

کیفیت جاروبرقی سامسونگ خوبه

جاروبرقی‌های سامسونگ از ویژگی های نظیر طراحی متنوع و استاندارد، موتور قدرتمند با کمترین میزان نویز و صدا با استفاده از بهترین متریال ساخت از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. کیفیت جاروبرقی‌های برند سامسونگ توجهات فراوانی را به مدل‌های مختلف جاروبرقی سامسونگ جلب کرده، که با اطمینان میتوان گفت جاروبرقی سامسونگ در دسته بهترین جاروبرقی های دنیا قرار گرفته‌اند.

جاروبرقی سامسونگ کیسه دار خوبه یا بدون کیسه

برند سامسونگ با توجه به نیاز خریداران مدل جاروبرقی‌های این برند را در دو مدل مخزن دار و بدون مخزن طراحی کرده تا به درستی پاسخگوی نیاز کاربران باشد. و کاربران بتوانند هر کدام از این دو مدل جاروبرقی سامسونگ را با در نظر گرفتن استفاده از جاروبرقی با قابلیت کاربرد آسان، این دستگاه انتخاب کنند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک جاروبرقی کیسه دار

بهترین مدل جاروبرقی سامسونگ

برند سامسونگ در تمامی مدل جاروبرقی‌های این برند استانداردهای بین المللی را رعایت میکند. به طوری که میتوان گفت تمام مدل جاروبرقی های سامسونگ از بالاترین کیفیت برخوردارند. در ادامه 4 مدل پرفروش جاروبرقی سامسونگ جدید موجود بازار را با مشخصات کامل معرفی خواهیم کرد.

جاروبرقی سامسونگ مدل 20M2510

جاروبرقی سامسونگ مدل 20M2510

جاروبرقی سامسونگ مدل 20M2510 با محدوده توان مصرفی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات با قدرت مکش مناسب در قالب مدل جاروبرقی کوچک و جمع جور‌،  مجهز به لوله تلسکوپی جادویی و فیلتر آنتی باکتریال از گزینه‌های مناسب برای خانه‌های کوچک می‌باشد. از معایب این محصول نداشتن کنترل در قسمت دسته است.

جاروبرقی سامسونگ مدل vc-910

با مشاهده قسمت نظرات خریداران این مدل جاروبرقی در فروشگاه می بینیم که اغلب خریداران به کیفیت در کنار دوام بالای جاروبرقی سامسونگ مدل vc-910 اشاره کرده‌اند. اکثر خریداران قبلی از این محصول راضی هستند. و خرید این محصول را پیشنهاد کرده‌اند.

جارو برقی سامسونگ مدل VC-910

جارو برقی سامسونگ مدل VC-910

  • ویژگی‌های نظافتی: فیلتر بهداشتی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جاروبرقی مخزن دار سامسونگ مدل PRINCE 2100

جاروبرقی مخزن دار سامسونگ مدل PRINCE 2100

جاروبرقی سامسونگ مدل PRINCE 2100 با توان 2100 وات دارای تنوع رنگ با طراحی زیبا و بسیار کاربردی با قدرت مکش زیاد در سریعترین زمان ریزترین ذرات موجود را در مخزن زباله با گنجایش 2 لیتری جمع آوری می‌کند. مخزن این مدل به آسانی قابل تمیز کردن هستند. از ویژگی‌های جاروبرقی مخزن دار سامسونگ وجود برس هوشمند با گردش 180 درجه‌ای و  سیستم CycloneForce برای تقویت مکش جاروبرقی است.

جاروبرقی سامسونگ مدل King18

جاروبرقی‌های سری King سامسونگ در دو رنگ سفید و زرشکی با طراحی زیبا ظاهری با قیمت بسیار مقرون به صرفه نسبت به دیگر برندها در بازار عرضه شده است. این مدل فوق العاده از جاروبرقی های برند سامسونگ را به موتوری 1800 واتی مجهز کرده. این مدل جاروبرقی به نسبت مکش  440 وات با نام King عرضه می‌شود. همچنین این مدل با توان بالا مقدار صدا و نویز برابر با 80 دسی بل دارد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا