دکوراسیونمبلمان و چیدمان

23 مدل مبل ال جدید و شیک بازار (قیمت و خرید سال 1403)

مبل ال یکی از انواع مبلمان راحتی هستند که بیشتر در اتاق‌های نشیمن قرار می‌گیرند. اگر قصد چیدمان مبل را برای دکوراسیون خود را به سبک مدرن و در عین حال راحت دارید. مدل مبل ال جدید میتواند گزینه‌ای مناسب حتی برای خانه‌های کوچک باشد. و با قرار گرفتن در کنج خانه و اشغال فضایی کم جزو بهترین مدل مبل‌های راحتی می‌باشند.

مبل ال با فضای راحت و صمیمی که ایجاد می‌کنند. برای خانه‌های کوچک یا کنار مبلمان استیل در خانه‌های بزرگ به عنوان یک نقطه کانونی محسوب می‌شوند.

انواع مدل مبل ال

تولید کنندگان مبلمان مدل مبل ال را با خلاقیت در طرح‌های گوناگون ساخته‌اند. که هر کدام از این طرح‌ها می‌توانند دکوراسیون خانه را به بهترین شکل رقم بزنند. و زیبایی چشمگیری ایجاد کنند. انواع مدل مبل ال جدید شامل:

مبل ال ساده

برای ساخت مبل ال ساده هیچ‌گونه چوب و یا فلزی استفاده در ظاهر مبل ندارد. با تکیه گاهی کوسن مانند ساده همراه هستند. این مدل مبل ال برای راحتی بیشتر و معمولا برای تماشای تلویزیون در قسمت‌هایی که تلویزیون قرار گرفته استفاده می‌شوند.

مبل ال باکس دار( کشودار)

مدل مبل باکس دار با طراحی کشو و باکس در قسمت‌های کناری مبل باعث مرتب شدن اطراف مبل و در برخی از مدل مبل به گونه‌ای طراحی شده که نیاز به میز جلو مبلی ندارند. این مدل برای فضای خانه های کوچک بسیار مناسب هستند.

مبل ال منحنی ( U شکل)

این مدل مبل با زاویه‌ای منحنی شکل در گوشه مبل زمانی که در کنج قرار میگیرد با ایجاد فضایی راحت و دلنشین، بسیار جذاب و خیره کننده می‌شوند.

مبل ال کلاسیک

برای تولید مبل ال کلاسیک از متریال چوب برای ساخت دسته و پایه و یا کنسول‌های چوبی قرار گرفته شده در اجزای مبل به زیباترین شکل ممکن طراحی و استفاده شده‌اند. که مدل مبل ال را بسیار زیبا و متفاوت‌تر کرده است. بنابر این اگر دکوراسیونی کلاسیک دارید و یا برای اتاق پذیرایی مبل ال را در نظر گرفته‌اید. با انتخاب مبل ال کلاسیک از دکوراسیونی شیک و لوکس بهره ببرید.

مبل ال چستر طوسی و رنگی

مبل ال چستر ساختاری به دیگر مدل مبلمان ال دارند با این تفاوت که برای تکیه گاه مبل چستر از دوخت‌های اوریب یا موازی و در برخی از لمسه استفاده می‌شود که باعث جذابیت هر چه بیشتر این مدل مبل می شود. که امروزه بیشتر با رنگ های خنثی مانند طوسی طرفداران بسیاری جذب این مدل مبل شده‌اند.

البته اگر قصد خرید مبل ال و بررسی انواع مدل مبل های بازار را دارید، به پست مدل مبل چستر جدید کلاسیک و قیمت بهترین مبل راحتی جدید و شیک مراجعه کنید.

راهنمایی و نکات مهم خرید مبل ال

برای خرید مبلمان ال و داشتن دکوراسیونی شیک و چشمگیر باید به نکاتی توجه کرد که بتوان مدل مبلی را انتخاب کنید که هم راحتی و نیز دکوراسیونی منحصر به فرد داشته باشید.

ترکیب مبلمان : اگر قرار است مبل ال را در کنار دیگر مبلمان خانه قرار دهید. باید ابتدا محل قرار گرفتن مبل را مشخص و با توجه به نوع سبک چیدمان کلاسیک و مدرن و همچنین المان‌های دیگر فضای اتاق مبل خود را از نوع مبل‌ال ساده، باکس دار، چستر یا مبل ال کلاسیک انتخاب کنید( مدل مبلی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون داشته باشد. )

تعداد صندلی مبل: یکی از فاکتورهای مهم برای خرید مبلمان تعداد صندلی مبل است. که بستگی به تعداد نفرات خانواده و همچنین اندازه و مساحت اتاق باید انتخاب شود. اگر قصد خرید مبل ال را با تعداد صندلی بیشتر داشته باشید. مدل مبل ال تا تعداد صندلی دوازده نفره طراحی و تولید شده‌اند. که بستگی به نیاز خود و تعداد نفرات مبل خود را از فروشگاه های اینترنتی یا حضوری تهیه کنید.

جنس پارچه و فوم مبل : حتما هنگام خرید به نوع ساخت و متریال مبل دقت داشته باشید. مهمترین قسمت مبل کفه‌های آن می‌باشد دقت داشته باشید که جنس پارچه رویه مبل و فوم بکار رفته شده از نوع مرغوب و با کیفیت باشد. تا بتوانید بهترین استفاده را از مدل مبل خود داشته باشید.

رنگ مبل: مبل ال از پارچه های جیر، مخمل، و چرم …. با تنوع رنگ و طرح بالایی تولید شده‌اند. که به راحتی رنگ مناسب خانه خود را می‌توانید انتخاب کنید. اگر کودک در خانه دارید پیشنهاد ما استفاده از رنگ‌های خنثی و تیره است.

چیدمان مبل ال

مبل ال جدید در دو مدل L و U شکل برگرفته از حروف انگلیسی که برای کنج طراحی شده‌اند. که بستگی به سلیقه افراد از این دو مدل می‌توانید برای گوشه‌های خانه استفاده کنید. که با قرار دادن این مدل‌های شیک و جذاب در گوشه‌های خانه چیدمان بسیار شیک و ایده ال را خواهید داشت.

قیمت مبل ال شکل (کنج)

مبل ال مانند انواع دیگر مبلمان با قیمت‌های گوناگونی عرضه می‌شوند. که متریال پارچه ، چرم و جنس فوم و گاهی وارداتی بودن محصول روی قیمت گذاری تاثیر مستقیم دارد. در نتیجه نمی‌توان قیمت مشخصی را برای مبل ال تعیین کرد. و بهترین کار انتخاب مبل با توجه به سلیقه و بودجه از پیش تعیین شده است.

البته ما در این قسمت از پست مدل‌های برتر و پرفروش سال را آماده کرده‌ایم. که می‌توانید این مدل‌ها را مورد بررسی قرار دهید. و با انتخاب مدل مبل ال جدید متناسب با نیاز خود برای اطلاعات بیشتر محصول روی دکمه مشاهده و خرید محصول کلیک نمایید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا