دکوراسیون

خرید و قیمت فرش اتاق خواب جدید + (19 طرح فانتزی و مدرن)

جدیدترین مدل فرش اتاق خواب فانتزی که در چند سال اخیر در مدل‌های شیک و کلاسیک به بازار عرضه شده‌اند، با طراحی مدرن و در برخی از مدل‌ها کاملا لاکچری و فوق العاده زیبا هستند. که در تنوع بالایی از برندهای متفاوت تولید شده‌اند.

محیط اتاق خواب مثل دیگر بخش‌های خانه با پهن کردن فرش برای اتاق خواب رنگ و لعابی تازه به دیزاین اتاق خواب میدهد. بنابراین توجه به نوع جنس و طرح فرش اتاق خواب برای داشتن دکوراسیونی جذاب بسیار مهم است. که با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله می‌توانید با انواع فرش اتاق خواب طرح جدید فانتزی از مارک‌های با سابقه ایرانی و برندهای دیگر آشنا شوید، و در نهایت پرفروش ترین فرش اتاق خواب را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع فرش اتاق خواب

با وجود پیشرفت تکنولوژی و تمایل به خرید وسایل جدید برای خانه اما هنوز هم فرش جایگاه ویژه خود را در دکوراسیون خانه دارد. و می‌توان گفت که سالهاست فرش این وسیله کاربردی توانسته با طرح، نقشه و جنس مختلف دکوراسیون خانه را تکمیل کند. که گاهی تنها با تغییر رنگ و طرح فرش با وجود قالیچه اتاق خواب و فرش‌های ماشینی و فانتزی میتوان ترکیب جدیدی را برای متحول کردن دکوراسیون بکار گرفت.

فرش فانتزی اتاق خواب

امروزه علاوه برفرش‌های دستبافت با پیشرفت تکنولوژی تولیدکنندگان برای بافت فرش از دستگاه‌های پیشرفته تمام اتوماتیک بهره می‌گیرند. این دستگاه ها قادر هستند فرش را در تنوعی از رنگ، جنس و طرح‌های بسیار شیک و فانتزی تولید کنند که طرح‌های جدید با پرزهای بلند در رنگ‌های شاد و جذاب تولید کرده‌اند. که مدل فرش اتاق خواب فانتزی با پرزهای بلند با لطافت زیادی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. البته برخی از این مدل ها فرش تزئینی اتاق خواب هستند.

مدل فرش اتاق خواب کلاسیک

فرش اتاق خواب کلاسیک همان مدل فرش های ماشینی هستند که اکثرا با نقوش سنتی اصیل هستند. که معمولا با طرح شلوغ و با زمینه‌های ساده که هر کدام از این طرح فرش‌ها را می‌توانید با توجه به دیگر المان‌های دکوراسیون اتاق خواب در نظر بگیرید. البته بیشتر انتخاب طرح و نقش فرش بستگی به سلیقه افراد خواهد داشت.

مدل فرش اتاق کودک و نوجوان

طراحی و نقش‌های فرش جدید اتاق خواب آنقدر گسترده هستند، که به راحتی میتوان فرش مناسب را برای اتاق خواب تهیه کرد. و اما مدل فرش‌های اتاق کودک هم با طرح ونقش‌های فانتزی بسیار زیبا و برگرفته شده از شخصیت‌های کارتونی به بازار ارائه شده‌اند.

پیشنهاد شده برای شما: 25 مدل فرش گرد فانتزی و مدرن

چگونه بهترین مدل فرش اتاق خواب را انتخاب کنیم؟

اتاق خواب فضایی از خانه است که رفت و آمد زیادی ندارند. از این رو برای زیبایی هر چه بیشتر و تکمیل دکوراسیون انتخاب فرش اتاق خواب میتوان با دست بازتری صورت بگیرد. فرش‌های لطیف تر با پرزهای بلند می‌تواند حس گرمای این محیط را بیشتر کنند. با مدل فرش‌های پرز بلند و تک رنگ میتوان فضایی چشمگیر و متفاوت‌تر از دیگر اتاق‌های خانه داشته باشید.

راهنمای و نکات مهم خرید فرش اتاق خواب

جنس فرش: فرش ها با نوع تار و پود از الیاف مصنوعی ( پلی استر، آکرلیک) و یا از الیاف طبیعی ابریشم و پشم تولید می‌شوند. که هر کدام دارای ویژگی و قیمت متناسب با نوع فرش می باشند. اما اگر از لحاظ هزینه مشکلی ندارید فرش ها با الیاف طبیعی گزینه بسیار مناسبی برای خرید هستند.

شکل فرش: فرش با تنوع بالایی از اشکال مختلف هندسی دایره، مستطیل، بیضی .. تولید میشوند. که انتخاب شکل فرش بیشتر سلیقه ای می باشد.

انواع رنگ زمینه فرش متداول بازار

فرش‌ها با تنوع بی نظیر از رنگ تولید شده‌اند. که تاثیر رنگ برای دکوراسیون امری اجتناب ناپذیری است. اتاق خواب به عنوان گوشه‌ای دنج برای آرامش نیاز به رنگ آرام و ملایم دارد که بهترین رنگ فرش اتاق خواب مثل نمونه رنگ‌های خنثی می‌تواند فضای پر از آرامش را برای اتاق خواب داشته باشند.

قیمت انواع فرش اتاق خواب

همانطور که می‌دانید و در این مطلب هم اشاره شد، نمونه فرش‌های اتاق خواب در اندازه و جنس با نوع بافت مختلف تولید می‌شوند. که به طبع هر کدام از مدل فرش‌اتاق خواب فانتزی و یا کلاسیک از قیمت‌های متفاوتی برخوردارند. شما می‌توانید با توجه به هزینه و سلیقه خود یکی از شیک ترین فرش اتاق خواب که در این قسمت معرفی شده را انتخاب کنید. و با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول قیمت روز و مشخصات بیشتر فرش اتاق خواب جدید مدل مد نظرتان را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا