دکوراسیونمبلمان و چیدمان

بهترین مدل مبل راحتی جدید و شیک بازار + 8 مدل پرفروش ۱۴۰۱

جدیدترین مدل مبل راحتی سال 1401

مبل راحتی با سبک جدید برای نشستن یک وسیله مناسب هستند. که استفاده از مدل‌های مبل راحتی جدید برای خانه جلوی تلویزیون و یا کنار مبلمان سلطنتی می‌تواند جایگاه راحتی برای نشستن و استراحت باشد. انتخاب مدل راحتی از میان مدل‌های بسیار زیبا مانند مبل چستر، ال شکل، کلاسیک، و ایتالیایی کمی دشوار است.

بسیاری از افراد هنگام خرید مبل راحتی دچار تردید می‌شوند که کدام مدل مبل راحتی را انتخاب کنیم؟ کدام جنس مبل راحتی کیفیت بالاتری دارد؟ یا کدام مدل مبل راحتی برای خانه مناسب است؟ از کجا مبل راحتی را بخریم؟

بنابر این با توجه به این سوالات ما در این مقاله تصمیم داریم تا مدل‌های متنوع مبل راحتی جدید را در انواع مختلف با کیفیت بالا را معرفی کنبم. و بهترین مدل‌های مبل راحتی پرفروش بازار را لیست کرده‌ایم پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید مبل در یافت آباد این مقاله راهنمای خرید مبل راحتی را با محصولات معرفی شده بررسی کنید.

انواع مبل راحتی جدید و شیک بازار کدام است؟

مبل چسترچیست؟

مبل راحتی چستر یکی از مدل مبل راحتی هستند. که این روزها با تنوع رنگی بسیار زیبا خریداران زیادی را جذب این مدل شده‌اند. مدل مبل راحتی چستر با پشتی‌های کوتاه و لمسه کاری با انواع دکوراسیون هماهنگ می‌شوند. برای روکش این مدل مبل از پارچه های مخمل و کتان استفاده میشود که با لمسه کاری های روی آن زیبایی این مدل دو چندان می‌شود.

ویژگی مدل مبل راحتی چستر با اندازه‌های مختلف به ممتاز بودن این نوع مبل چستر میتوان اشاره کرد. که با توجه به محیط و فضایی که در اختیار دارید میتوان مبل چستر را انتخاب کرد.

مبل راحتی جدید و شیک چستر
مبل راحتی جدید و شیک چستر

مبل راحتی ال شکل

در حال حاضر بسیار ی از افراد آپارتمان نشین هستند. و بسیاری از افراد در خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند. که باید وسایل خانه را از مدل‌های جمع وجور و کوچک استفاده تهیه کنند. مبلمان ال شکل یکی از گزینه‌های مناسب برای خانه های کوچک هستند که بیشتر در کنج خانه قرار میگیرند و طراحی مبل به گونه ای است که فضای کمی از خانه را اشغال می‌کنند.

پیشنهاد شده برای شما: قیمت 29 مدل مبل ال جدید بازار[ مدرن و شیک ] سال 1401

مبل راحتی کلاسیک ساده جدید

مبل راحتی کلاسیک طراحی و تولید شده از پارچه‌های مخمل و چرم همراه با پایه های چوبی هستند. که ترکیب چوب و پارچه تاثیر بسزایی برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل دارد. کسانی که طرفدار مبل سلطنتی هستند و می‌خواهند سبک مبلمان سلطنتی را داشته باشند که در عین زیبایی راحتی بیشتری برای نشتن داشته باشد، مبلمان کلاسیک بهترین سبک ساده برای انتخاب است.

مبل راحتی جدید و شیک کلاسیک
مبل راحتی جدید و شیک کلاسیک

مبل راحتی ایتالیایی

برای تولید مبل‌های راحتی ایتالیایی که بسیار خاص و فانتزی هستند. از بهترین متریال ساخت استفاده شده که با پارچه‌های بسیار با کیفیت و لوکس تولید می‌شوند. این مدل مبل راحتی ایتالیای به دلیل وارداتی بودن هزینه بالاتری نسبت به دیگر مبل‌های راحتی بازار دارند.

مبل راحتی جدید و شیک ایتالیای
مبل راحتی جدید و شیک ایتالیای

مبل راحتی ترک

مبل‌راحتی ترک که با با طراحی تکیه گاه بسیار جذاب لمسه دوزی و با دوخت‌های افقی، عمودی، چهارخانه که پشتی این مدل معمولا کوتاه هستند. زیبایی این مدل مبل را چند برابر کرده اند. اما خرید مبل از ترکیه هزینه بسار بالایی دارد. بسیاری از تولیدی ها در ایران مبلمان‌راحتی ترک را با همان کیفیت مبلمان ترکیه تولید و در بازار عرضه می‌کنند. که میتوان این مدل مبل ترک را با قیمت بسیار مناسب تهیه کرد.

مبل راحتی جدید و شیک ترک
مبل راحتی جدید و شیک ترک

راهنمایی و نکات مهم خرید مبل راحتی جدید و مدرن

تعیین اندازه مناسب: یکی از فاکتورهای مهم قبل از خرید مبل تعیین اندازه مناسب که با توجه به فضایی که در اختیار دارید، اگر فضای بزرگی در اختیار دارید. خوشبختانه تنوع مبل‌راحتی زیاد است، میتوان از مبل‌راحتی با حجم بزرگتر استفاده کنید، که این سبک مبل با فضای بزرگتر برای نشستن راحتی بیشتری را ایجاد می‌کند. و اگر فضای کافی را برای برای مبل راحتی در ابعاد بزرگ را ندارید، می‌توانید به سراغ مبل‌راحتی که در مدل جمع و جور شیک طراحی شده‌اند بروید.

طراحی مبل : راحت بودن مبل هنگام نشستن بسیار مهم است هر چقدر هنگام استفاده مبل از نظر راحتی مناسب باشد و حس راحتی بیشتری داشته باشد میتوان گفت مبل طراحی مناسبی داشته است.

جنس پارچه مبلی

یکی از عوامل مهم کیفیت مبل راحتی پارچه با کیفیت و مناسب است. به این دلیل که اکثر قسمت‌های مبل‌راحتی از پارچه پوشانده می‌شود. بنابراین هنگام خرید مبل دقت کافی را برای نوع جنس پارچه مبلی داشته باشید. سعی کنید، پارچه مبلی ریز بافت مخمل و یا چرم با کیفیت را انتخاب کنید که در مقابل پارگی و خش دوام بسیار بالایی دارند.

چگونه رنگ مبل راحتی شیک را انتخاب کنیم؟

پارچه‌های مبلی دارای تنوع رنگی وسیعی دارند که با طرح‌های بسیار جذاب همراه هستند. هارمونی رنگ مبل را با توجه به الگوهای موجود در پذیرایی و اتاق در نظر بگیرید. که میتوان با ترکیب رنگ پارچه‌های ساده و طرحدار یا از دو رنگ که هماهنگی دارند استفاده کرد. که از یکنواخت بودن رنگ مبل کم کند.

کوسن‌های رنگی مبل یکی دیگر از عواملی تاثیر گزار برای استفاده در کنار مبل هستند. که زیبایی منحصر به فردی برای مبلمان ایجاد می‌کنند.

سبک مبل راحتی کلاسیک یا مدرن کدام بهتر است؟

دیزاین و دکوراسیون داخلی خانه بستگی به همه عوامل و المان‌های که برای چیدمان خانه و دکور استفاده می‌شود دارند. بنابراین ابتدا باید داشته باشید که دیگر وسایل استفاده شده برای چیدمان منزل بیشتر کلاسیک و یا مدرن هستند؟ یا این که سلیقه شما بیشتر کلاسیک یا مدرن را می‌پسندید؟ اگر سبک دکوراسیون کلاسیک را انتخاب کرده‌اید مبل‌های راحتی کلاسیک و چستر بهترین گزینه هستند. و اما اگر انتخاب شما مبلمان مدرن است از مدل های ساده و عاری از تزئینات گزینه ای ایده ال هستند.

چطور به کیفیت ساخت مبل پی ببریم؟

استحکام مبل بستگی به جنس چوب، نوع فنر و پارچه مبل دارد. هر چقدر کیفیت این سه اصل ساخت مبل بهتر باشد مبل سنگین‌تر می‌باشد. و هیچگاه موقع نشستن مبل دچار لغزش نمی‌شود. (برای این که موقع خرید به خوبی متوجه استحکام مبل شوید بهتر است مبل را بلند کنید هرچفدر مبل سنگین‌تر باشد و موقع جابه جایی دچار لغزش و صدا نباشد مبل کیفیت مطلوبی خواهد داشت.)

قیمت جدیدترین مبل‌های راحتی بازار

مبل راحتی دارای تنوع مدل و نوع جنس‌های مختلف تولید می‌شوند برخی از این مبل‌ها به صورت شرکتی تولید و دارای ضمانت پس از فروش هستند. به همین دلیل قیمت مشخصی را نمی‌توان برای سرویس در نظر گرفت. برای خرید مبل راحتی شیک باید ابتدا مدل‌های جدید موجود در فروشگاه ها و یا سایت‌های مختلف را ببینید و با توجه به بودجه‌ای که از قبل تعیین شده و سلیقه خود مبل راحتی خود را انتخاب کنید.

البته ما برای سهولت خرید شما انواع مبل جدید و شیک بازار را در این قسمت از پست آماده کرده‌ایم که می‌توانید با انتخاب مدل مد نظرتان و کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول مشخصات کامل مبل و قیمت روز آن را مشاهده و تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا