خانه و آشپزخانه

15مدل بهترین قوری پیرکس فرانسه (شیک و جدید) + خرید مدل قوری کوچک و بزرگ

قوری‌ پیرکس با نهایت زیبایی برای دم کردن چایی خوش عطر و رنگ گزینه‌ای بسیار مناسب است. که مدل قوری پیرکس شعله مستقیم  با تنوع مدل‌های بسیار زیبا یکی از مدل قوری‌های است که در اکثر خانه‌ها استفاده می‌شود. قوری پیرکس با مدلهای متنوع که در بیشتر مواقع بهترین نوع قوری برای دم کردن چای هستند. این جنس قوری بسیار ساده به خوبی با هر مدل کتری و سماور هماهنگ می‌شوند.

انواع مدل‌های قوری پیرکس شامل:

  • قوری پیرکس دمنوش
  • قوری تمام پیرکس شعله مستقیم
  • قوری قهوه ساز
  • قوری پیرکس چای ساز
  • قوری پیرکس وارمردار
  • قوری پیرکس فیلتر دار

انواع قوری همانطور که اشاره شد دارای طیف گسترده‌ای از مدل‌ها با برند مختلف تولید شده‌اند. که برای استفاده روزمره با توجه به نیاز خود می‌توانید مدل و جنس قوری را انتخاب نمایید. ناگفته نماند که اگر برای کمپینک و یا سفر قوری را نیاز دارید میتوانید مدل قوری استیل را که برای سفر مناسب‌تر است تهیه کنید.

قوری تمام پیرکس شعله مستقیم

قوری همیشه در معرض گرما قرار دارند. اما بهتر است مدل قوری را انتخاب کنید که در صورت لزوم بتوانید قوری را روی شعله مستقیم قرار دهید. بنابر این انتخاب قوری تمام پیرکس که دارای کیفیت بالا در مقابل شعله مستقیم هستند بهترین گزینه برای استفاده می باشند.

قوری‌پیرکس با ویژگی ضد خش بودن کدر نمی‌شوند. و از مقاومت بالایی در مقابل حرارت زیاد برخوردارند. این ویژگی قوری‌پیرکس را از سایر جنس‌های قوری متمایز کرده است.

آشنایی با متریال قوری پیرکس

پیرکس یکی از مواد اولیه است. بسیاری از لوازم و سرویس پذیرایی ، چایخوری و غذاخوری با آن ساخته می‌شود. که ظروف تولید شده با پیرکس علاوه بر زیبایی دارای مقاومت بالایی در مقابل گرما و سرما هستند. برای برخی این سوال است، که آیا پیرکس براستی نشکن است؟

شیشه‌ای که با ماده بورسیکات تولید می شوند. هنگام قرار گرفتن در مقابل حرارت انبساط پیدا نمی‌کند. به همین دلیل از شکستن شیشه در مقابل حرارت بالا و تغییر دمای زیاد جلوگیری میکند. پیرکس نسبت به شیشه دارای مقاومت بالاتری هستند. از این رو برای تولید ظروف غذاخوری که در مجاورت گرما قرار می گیرند، از جنس پیرکس نشکن استفاده می‌شود.

قوری چینی بهتر است یا پیرکس؟

اکثر افراد طعم چای را با دم کردن در قوری چینی دوست دارند. اما قوری‌های پیرکس هم با کیفیت بالا و زیبایی خاص خود را دارند در مدل های متنوع که به خوبی هر نوع کتری و یا سماور هماهنگ می‌شود. میتواند گزینه مناسبی برای دم کردن چای باشد.

قوری چینی نیز دارای ویژگی های خاص خود می باشد. اگر قصد خرید قوری چینی را دارید ما در پست دیگر خرید قوری چینی جدید بازار انواع مدل آن را معرفی کرده ایم. می‌توانید مدل‌های معرفی شده را بررسی کنید.

قوری پیرکس اصل

برندهای تولید کننده لوازم سرو و غذا خوری اغلب ست قوری و کتری و یا قوری سرویس چای خوری و نیز قوری را به صورت تکی تولید می‌کنند. که از این برندها به برند یونیک، شانگسین، ایکیا، کرکماز، فلر، نالینو و پاشاباغچه از بهترین مارک کتری قوری پیرکس میتوان نام برد که قوری را با مدل های بسیار متنوعی در اختیار قرار می دهند.

قیمت قوری پیرکس

قوری‌ پیرکس با توجه به برند و مدل هایی که قبلا در این پست اشاره شد دارای قیمت‎های متنوع و کیفیت بسیار مطلوبی هستند. اما در کل قوری های تکی قیمت نسبتا ارزان دارند. که با صرف هزینه‌ای کم بهترین مارک و قیمت قوری پیرکس فرانسه را میتوان تهیه کرد.

خرید قوری پیرکس

برای سهولت انتخاب و خرید قوری‌ پیرکس ما در این قسمت از پست مدل های متنوع از قوری‌ پیرکس بازار را لیست کرده ایم. که میتوانید قوری پیرکس و یا مدل کتری قوری پیرکس را بررسی و برای خرید روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید .

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا