خانه و آشپزخانه

مارک بلینک مکس خوبه + ۳۰ مدل استکان و لیوان بلینک مکس جدید


بلینک بلینک مکس یکی از برترین برندهای پیشرو در صنعت ظروف شیشه‌ای در آسیا است که با تمرکز بر طراحی و کیفیت محصولاتی بی‌نظیر را از انواع استکان، پارچ و لیوان…را در جدیدترین طراحی منحصر به فرد به بازار ارائه کرده است



بیلینک مکس ساخت کجاست

شرکت بیلینگ مکس در سال 2007 در یوان چین تاسیس شد این تولید کننده با استفاده از فناوری پیشرفته ، خلاقیت و نوآوری را ادغام کرده و محصولاتی زیبا و با کیفیت را مناسب سبک زندگی مدرن را طراحی و ساخته است. این برند طی مدت زمان کوتاهی به یکی از بزرگترین تولید کنندگان شیشه و بلور و کریستال جهان تبدیل شد که محصولات خود را به بیش از 70 کشور جهان صادر می‌کنند.

بلینک مکس


مارک بلینک مکس خوبه

بلینگ مکس یکی از برندهای بزرگ آسیایی است که محصولاتی قابل رقابت با لومینارک فرانسه، بوهمیا، استارمکس و آرکومکس.. را در بهترین طراحی و با متریال ساخت با کیفیت و شفافیت بالا در با بسته‌بندی‌های خاص برند بلینگ مکس وارد بازار کرده است بیلینگ مکس علاوه بر زیبایی کیفیت مطلوب و قیمت مقرون به صرفه ای دارند.


بلینک مکس اصل و تقلبی

برای تشخیص محصولات اصل بلینک مکس آرم اصلی بلینک مکس روی محصولات حک شده است این محصولات شفاف و ظریف هستند. و قابلیت شسشو در ماشین ظرفشویی را دارند. برای خرید محصولات اصلی بلینک مکس را با اطمینان میتوان از فروشگاه های معتبر و نمایندگی شرکت بلینک مکس به صورت اینترنتی و یا حضوری تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

منبع:

شرکت بلینک مکس blinkmax.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا