خانه و آشپزخانه

کولر آبی پرتابل برفاب ایستاده + خرید 7 مدل پرفروش 1403

کولر آبی پرتابل برفاب (ایستاده) یکی از محصولات گروه صنعتی برفاب است، که در چندین مدل متنوع تولید به بازار عرضه شده اند. هر کدام از مدل کولرهای آبی برفاب بستگی مدل دارای ویژگی های خاص خود هستند، این مدل کولر در ابعاد و اندازه کولر میزان هوادهی متفاوتی دارند. اگر شما هم قصد خرید بهترین مدل کولر آبی ایستاده برفاب را دارید. در این مطلب همراه ما باشید با بررسی 7 مدل از پرفروش ترین کولر آبی برفاب …

بهترین کولر پرتابل برفاب

گروه صنعتی برفاب با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه بهترین محصولات و لوازم خانگی ایرانی را با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت در بازار عرضه کرده است. این شرکت از سال 1369 شروع به تولید انواع کولر آبی برفاب کرد و با تجربه متخصصین در این زمینه به یکی از برندهای برتر ایرانی تبدیل شده است.این شرکت تولید انواع مدل کولر ابی برفاب جدید را در صدر محصولات مارک برفاب قرار دارده و به عنوان برند نمونه ایرانی با کاملترین محصولات شناخته شده است.

  • کولر آبی برفاب مدل BF5-O/PLUSE
  • کولر آبی 5000 برفاب مدل BF5-O
  • کولر آبی 3500 برفاب مدل BF3-Z
  • کولر آبی 3500 برفاب مدل BF3_T
  • کولر سلولوزی 3500 برفاب مدل BF3-z
  • کولر آبی 5000 برفاب مدل bf5-o

کولر ابی ایستاده برفاب

مشخصات کولر ابی ایستاده برفاب

کولر آبی جدید ایستاده ساختاری مانند کولرهای آبی معمولی دارند، با این تفاوت که در این مدل کولر آبی پیشرفته با داشتن قابلیت شناور و با اتصال کولر به شیر آب نیازی به پر کردن مخزن آب ندارند. مدل کولر برفاب چرخ دار برفاب با طراحی ظاهری مدرن مورد استقبال خریداران قرار گرفته اند.

کولر آبی ایستاده (کولر آبی پرتابل) از محصولات باکیفیت و بادوام این برند با برخورداری از توان خنک کنندگی بسیار بالا، در کنار طراحی زیبا و کاربردی، این مدل کولر آبی را به یک گزینه مناسب برای محیط های اداری و مسکونی تبدیل ساخته است.

از دیگر مشخصات فنی کولر ایستاده برفاب استفاده از پدهای سلولزی در دیواره ها، از نقاط قوت کولر آبی پرتابل برفاب تلقی می گردد. استفاده از این پدها، سبب بازدهی و قدرت سرمایشی افزایش چشمگیری پیدا کرده، هوایی مطبوع و لذت بخش را فراهم می‌کند.

 طراحی زیبا و کاربردی، این مدل کولر آبی از موارد و از نقاط قوت محصولات برند مطرح و شناخته شده برفاب محسوب می شود.

جنس بدنه ساخته شده از متریال باکیفیت پلاستیک و ورق گالوانیزه و با پوشش رنگ پودری ضخیم برای دوام و طول عمر بالا کولرهای برفاب، مقاومت بیشتر کولر در مقابل گرما، سرما و رطوبت به همراه خواهد داشت.

کولر آبی ایستاده برای چه فضاهایی مناسب هستند

از ویژگی های مخصوص کولرهای ایستاده، و نقاط قوت این مدل کولر  طراحی زیبا و مدرن، با قابلیت جابه جایی آسان و اتصال نصب به یک گزینه ایده ال برای مغازه، خانه و فضاهای اداری تبدیل شده اند. این محصولات برند برفاب در تنوع بالا، میتوان برای فضاهای کوچک و بزرگ تهیه کرد.

قیمت کولر آبی پرتابل برفاب

به جرائت میتوان گفت که مدل کولرهای برفاب از کیفیت و کارایی بالایی برخوردارند. بنابراین به راحتی میتوان گفت یکی از بهترین مارک کولرهای ایستاده برفاب را بستگی به انتظارتان و هزینه ای که دارید با اطمینان انتخاب کنید. در ادامه برای سهولت خرید لیست 7 مدل پرفروش کولر آبی ایستاده برفاب را برای خریداران این برند معرفی شده است.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا