خانه و آشپزخانه

بهترین جاروبرقی مخصوص موی حیوانات خانگی

جاروبرقی مخصوص موی حیوانات چه مارکی خوبه؟ تفاوت جاروبرقی حیوانات با جاروبرقی خانگی چیه؟ اگر شما هم از افرادی هستید که از حیوانات خانگی سگ، گربه و یا پرنده نگهداری می‌کنید، حتماً با مشکل جمع آوری مو، کرک و پر حیوانات مواجه شده‌اید. اغلب افرادی که حیوانات خانگی دارند، به این دلیل که این حیوانات بازیگوش به گوشه و کنار خانه سرک می‌کشند، جمع آوری مو و کرک این حیوانات دغدغه همیشگی این افراد است.

اما نگران نباشید با یک راه حل ساده و خرید جاروبرقی مخصوص موی حیوانات می‌توان در کمترین زمان و به سادگی از شر کرک و موی‌های ریخته شده حیوانات راحت شد. علاوه بر نظافت خانه از ویژگی تصفیه هوای جاروبرقی حیوانات و از پخش شدن هرگونه باکتری به وجود آمده هوا را پاکسازی کرد و مانع از آلرژی و حساسیت شد.

تفاوت جارو مو جمع کن حیوانات با جاروبرقی خانگی

برخی از افراد از جاروبرقی‌های معمولی خانگی برای جمع آوری موی حیوانات استفاده می‌کنند. با اینکه جاروبرقی‌های خانگی از قدرت مکش بالایی برخوردارند اما برای جمع آوری موی حیوانات چندان مناسب نیستند چرا که حیوانات خانگی مانند سگ‌ها و گربه‌ها دارای موهای بسیار ریزی هستند، که حتی به چشم هم دیده نمی‌شوند. و سَری‌های معمولی جاروبرقی خانگی قابلیت جمع آوری و نظافت کامل محیط را ندارند. بنابراین با خرید بهترین مارک جاروبرقی مخصوص موی گربه و سگ.. می‌توان به سادگی محیطی کاملاً تمیز و عاری از هر آلودگی داشته باشید.

جارو شارژی مخصوص پت

جارو شارژی مخصوص پت
جارو شارژی مخصوص پت

نکات مهم خرید جاروبرقی مخصوص حیوانات

هنگام خرید مو جمع کن برقی حیوانات باید به چند ویژگی مهم دقت کرد. تا عملکرد بهتری از این جاروبرقی‌های مخصوص داشته باشید همانطور که بیان شد جاروبرقی‌ حیوانات برای نظافت، تصفیه هوا و پاکسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین حتماً هنگام خرید دقت داشته باشید که جارو برقی مو جمع کن امکانات لازم و موارد گفته شده زیر را داشته باشد.

برس جاروبرقی مخصوص پت با جاروبرقی‌های معمولی متفاوت هستند. و قابلیت جارو کردن سطوح مبل و فرش را به صورت عمیق تر به بهترین شکل انجام می‌دهند.

موی حیوانات بسیار ریز و چسبنده هستند. بنابراین مدل جاروبر قی را با بالاترین قدرت مکش تهیه کنید تا نقاط غیر قابل دسترس هم بتوانید تمیز کنید

برخی از حیوانات از صدای بلند هراس دارند آزرده می‌شوند جاروبرقی‌های کم صدا و پرقدرت با میزان صدایی کمتر از 70 دسی بل عرضه شده‌اند. این مدل جاروبرقی‌های بی‌صدا و کم صدا برای حیوانات حساس مناسبند.

کرک و پشم‌های ریز حیوانات در بسیاری از مواقع سبب حساسیت برای اهالی خانه می‌شوند. وجود فیلتر هپا که در اغلب جاروبرقی‌های حیوانات وجود دارد. تا حد زیادی مانع از انتشار باکتری‌های به وجود آمده می‌شوند هوا را کاملا تصفیه و پاکسازی می کنند .

جارو مو جمع کن حیوانات “جاروبرقی میله مدل C3 CAT DOG”

شرکت Miele محصولاتی را با استانداردهای دوام ، عملکرد ، سهولت استفاده ، بهره وری انرژی ، طراحی و خدمات را تعیین می کنند. همین امر سبب شده مورد اعتمادترین و مطلوب ترین برند برتر جهان باشد. از جمله محصولات میله ساخت کشور آلمان جاروبرقی مدل SGEF3 یا C3 Cat & Dog دارای سری جمع‌آوری مو که 2000 وات توان مکش می باشد که به لطف موتور PowerLine توان مصرفی آن 890 وات می باشد که مصرف کم در عین حال مکش عالی را ارائه می دهد . با اطمینان از کیفیت و کارایی این محصول میتوان گفت ارزش بالای خرید را دارد.

جارو مو جمع کن حیوانات “جاروبرقی بوش مدل BGC21POW1”

جاروبرقی بوش مدل BGC21POW1
جاروبرقی بوش مدل BGC21POW1

جاروبرقی بوش مدل BGC21POW1 یکی از محصولات فوق‌العاده زیبا، کیفیتی بالا با امکانات قابل‌توجه بسیار کارآمد است، که در ردیف جاروبرقی‌های مخزن‌‎دار یا بدون کیسه، بی صدا قرار دارد. این مدل منحصر بفرد از جاروبرقی بوش مخصوص حیوانات با بهره‌مندی از موتور قدرتمندش، و برس گردان در سطح کفی که براحتی مو و زباله های ریز را از سطوح مختلف جمع میکند (مناسب حیوانات خانگی)، از دیگر ویژگی مدل جاروبرقی بوش  چرخ بزرگ جهت حرکت آسان بر روی انواع سطوح فیلتر خروجی هوا HEPA قابل شستشو که تا ۹۹ درصد از خروج گرد و گبار جلوگیری میکند

برای اینکه بتوانیم بهترین جاروبرقی موی حیوانات را انتخاب کنیم. باید با در نظر گرفتن معیارهای اصلی از بین مدل جاروبرقی ارائه شده  نوع برس ، قدرت مکش ، فیلتراسیون ، نویز و میزان صدا  بررسی کرده جارو مو جمع کن با برس نوع مکانیزه تهیه کرده تا اثری از نازک‌ترین و ریزترین کرک و موی حیوانات در منزل شما به جا نمی‌ماند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا