خانه و آشپزخانه

تلویزیون نکسار خوبه + نظرات و معرفی 7 مدل پرفروش

بهترین مدل تلویزیون نکسار کدام است؟ کیفیت تلویزیون های نکسار خوبه؟ برند نکسار ساخت کجاست؟ تلویزیون نکسار از برندهای جدیدی است که به تازگی وارد بازار شده. به همین دلیل بسیاری از افراد شناخت زیادی از برند نکسار و مدل های متنوع تلویزیون برند نکسار ندارند. و برای خرید این محصولات دچار تریدید می شوند، در واقع بیشتر به دنبال پاسخ سوالات فوق هستند. تا با شناخت و بررسی تلویزیون نکساربیشتر بتوانند در مورد امکانات مدل تلویزیون های نکسار بدانند و با اطمینان بیشتری بهترین مدل تلویزیون نکسار را انتخاب کنند.

تلویزیون نکسار ساخت کجاست؟

شرکت گلدایران ابتدا از نمایندگی‌های معتبر و خوشنام بودند، که اکنون  با پیشرفت در حوزه تکنولوژی و داشتن متخصصین مجرب به یک شرکت تجاری و جزو گروهی از شرکت های تخصصی تبدیل شده است و در حال حاضر شرکت نکسار دارای بیش از 2800 پرسنل مستقیم می باشد. گلدایران با تولید و عرضه برند بزرگ جی پلاس بیشتر از قبل شناخته شد. شرکت گلدایران به تازگی از برند نکسار رونمایی کرد. و تلویزیون های برند نکسار را تولید و به بازار معرفی کرده است.

کیفیت تلویزیون نکسار خوبه؟

گلدایران با ارائه لوازم خانگی و صوتی تصویری جی پلاس توانست برند ایرانی مطرحی را در سطح کشور و خاورمیانه معرفی کند. حالا با تکیه بر سالها تجربه و اعتماد که طی سال ها داشته تلویزیون های جدید نکسار را در سطح و قابلیت های متوسط و قیمت مناسب برای مشتریان در سطح بازار عرضه کرده است.

نکسار بهتره یا جی پلاس

هر دو برند نکسار و جی پلاس در یک کارخانه و توسط شرکت گلدایران تولید و کیفیت و دوام خوبی دارند برند نکسار برند اقتصادی برای عرضه تلوزیون های ارزانتر و برند جی پلاس برند کیفی برای عرضه تلوزیون های با کیفیت تر و امکانات بیشتر و البته گرانتر شرکت گلد ایران است با توجه به نوع کاربری و میزان بودجه هر کدام که مایلید انتخاب کنید.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین تلویزیون جی پلاس

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا

نظرات در مورد تلویزیون نکسار

گلدایران محصولات جی پلاس را با قابلیت های مختلف و مطابق با تکنولوژی روز برندهای بزرگ روانه بازار کرد. اکنون برند نکسار را از نظر کیفیت و امکانات مختلف در برخی از مدل ها مشابه با برند جی پلاس طراحی کرده، سهم بیشتری از بازار ایران را محصولات شرکت گلدایران در بر گرفته است. اما این که نظرات در مورد تلویزیون نکسار چیه؟ در واقع برند نکسار به تازگی وارد بازار شده و هنوز اطلاعات نظرات کافی از مزایا و معایب تلویزیون نکسار از نظر کاربران به ثبت نرسیده است.

نظرات ثبت شده


طاها پور عزیزی: من این دومین باره که دارم از این تلویزیون میگیرم بهترین تلویزیون تو این رنج قیمت است تلویزیون ۵۰ اینچ با برند معتبر به جز این پیدا نمی کنید.

نظرات ثبت شده

اول میخواستم ۴۳ دوو بگیرم با همین قیمت بود حدودا ولی گفتم خروجی هر چی باشه همون میده این فول اچ دی شبکه های سیما که الکی زده اچ دی ولی خوبه کیفیت تصکیر ب نسبت هر چی کیفیت خروجی بیشتر باشه اینم ساپورت میکنه مشکلی نداره دوستان شک نکنید صفحه نمایش ۵۰ اینچش حال میده دیدن فیلم و فوتبال نصاب میگفت ۲ سال اومده یدونه خرابی داشتم خوب بوده تا الان گلدیران هم سازنده و گارانتیشه خیالتون راحت ضعفش ک نوشتم چیزی نیست اگه هم بهتر میشد مطما باشین قیمتش الکی میرفت بالا منم قبل خرید شک داشتم ول …
ادامه
کیفیت صفحه نمایش متوسط ب بالا سایز ۵۰ قیمت ۴۳ اینچ صدای ضعیف ولی بد هم نیست ب نسبت به بقیه برندها ضخیم تره پشتش ظاهر ساده منو ساده

نظرات ثبت شده

نسبت به قیمت خوبه و انتظار زیادی نداشته باشید

نظرات ثبت شده

علی شکوری: با این قیمت بنظرم انتخاب خیلی خوبیه. تو نظرات خونده بودم که نتونستن گوشی شیائومی رو بهش وصل کنن! برای من خیلی راحت و بی دردسر وصل شد. برنامه هم راحت نصب کردم.

کیفیت تصویر عالی کیفیت صدا عالی دارای دو کنترل خوب (یکی هوشمند) وصل شدن به گوشی به راحتی (شیائومی)
وصل شدن به هارد یک ترا اندروید خوب و نصب راحت برنامه خداروشکر من چیزی ندیدم

نظرات ثبت شده

آریا سبزی پرور سلام چون خودم با خوندن نظرات این و انتخاب کردم منم نظر میدم شاید ب کارتون بیاد .حدود ۲ هفته میشه دارم تستش میکنم ، کیفیت بدنه پشت کار از پلاستیک سخت هست فریم تلویزیون زیاد ضخیم نیست و در کل خوبه . کیفیت صدا و بلندی صداش عالیه فکر کنم اصلا نیاز به سینما خانگی نیست در اون حد صداش بلنده،خب دستگاه اندروید هست میتونی هر برنامه ای میخوای روش نصب کنی ، کیفیت تصویر بشدت بالا یعنی خودم تعجب کردم ی ویدیو یک و نیم دقیقه ای ۴ کی که حجمش ۸۰۰ مگابایت بود دانلود کردم بدون هنگی و لگ پلی کرد …
ادامه

طراحی شیک و بروز بلندی صدا وضوح صدا شارپنس کنتراست و شفافیت تصویر

_ کیفیت تصویر ۴k

قطع و وصل شدن اتصال به شبکه از طریق وای فای

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا