تلویزیونخانه و آشپزخانه

تلویزیون جی پلاس بهتره یا اسنوا + [ 17 مدل جدید و پرفروش اسنوا و جی پلاس]

مقایسه تلویزیزیون جی پلاس و اسنوا

تلویزیون جی پلاس بهتره یا اسنوا؟ امکانات تلویزیون‌های جی پلاس و اسنوا چیه؟ کیفیت کدام بهتر است؟ اگر قصد خرید تلویزیون را دارید حتما شما هم با مدل‌های متنوع تلویزیون از برندهای مطرح جی پلاس و اسنوا مواجه شده‌اید اغلب خریداران برای انتخاب بین دو برند معتبر تلویزیون‌های اسنوا و جی پلاس دچار تردید می‌شوند که کدام برند بهتر است ما در این مقاله قصد داریم برای پاسخ به این سوالات با مقایسه تلویزیون‌های اسنوا و جی پلاس و بررسی مشخصات هر کدام از این دو برند بتوانیم در پایان مدل‌های پرفروش تلویزیون‌های اسنوا و جی پلاس را معرفی کنیم.



کیفیت تلویزیون های جی پلاس بهتره یا اسنوا



جی پلاس و اسنوا هر دو از برندهای ایرانی مطرح در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری هستند، که قطعات مهم و پیشرفته تلویزیون‌های خود را از شرکت‌های خارجی معتبر تهیه و مونتاژ می‌کنند هر دو برند تلویزیون‌هایی با طراحی ظاهری زیبا و در تنوع مدل‌های 32 تا 75 اینچ را با کیفیت بالایی تولید کرده‌اند در حال حاضر جی پلاس و اسنوا هر دو از برندهای محبوب و پرطرفدار هستند که در ادامه با بررسی مشخصات هر کدام از مدل‌ها با اطمینان بیشتری می‌توان گفت که تلویزیون جی پلاس بهتره یا اسنوا ؟!

جی پلاس بهتره یا اسنوا



تلویزیون جی پلاس

برند جی پلاس ایرانی توسط شرکت گلدیران جایگزین برند ال جی در ایران است که با وجود شرایط تحریم در ایران محصولاتی با کیفیت و متنوع از جمله تلویزیون جی پلاس را در مدل‌های مختلف هوشمند و تلویزیون غیره هوشمند جی پلاس با فناوری و کیفیت فوق العاده جایگزین برند ال جی کرده این برند قدرتمند توسط متخصصین ایرانی طراحی و تولید شده است.


مشخصات تلویزیون‌های جی پلاس Gplus

سیستم عامل اندروید: تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس با برخورداری از سیستم عامل اندروید تی وی،(Android TV) که در دنیای مدرن امروز به راحتی افراد می‌توانند با این پپلتفرم هوشمند به اپلیکیشن های چون نت فلیکس Netflix و دنیای بازی‌های زیادی دسترسی محیط‌های سرگرم کننده را در اختیار داشته باشند.

رزولوشن: جدیدترین تلویزیون‌های جی پلاس با رزولوشن‌های HD، FHD و UHD ارائه شده اند در مدل تلویزیون‌های جی پلاس 4k با آنالیز تصاویر HDR بالاترین کیفیت تصاویر را به نمایش می‌گذارند البته تلویزیون جی پلاس 4k قیمت بیشتر از مدل‌های ساده این تلویزیون دارند

اتصال موبایل به تلویزیون های جی پلاس

از دیگر قابلیت‌های تلویزیون‌های جی پلاس برخورداری سیستم عامل اندروید نسخه ۹ که مدل‌های جدید تلویزیون جی پلاس قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند لپ تاپ و غیره را را امکان‌پذیر کرده اند. تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس با قابلیت اتصال دستگاه‌های هوشمند و موبایل به تلویزیون جی پلاس از ویژگی های بارز این تلویزیون ها محسوب می‌شود.

پورت ‏USB و پورت HDMI 

از امکانات ویژه‌ای که در تلویزیون‌های پیشرفته امروزی مانند تلویزیون های نسل دوم جی پلاس قرار دارد پورت ‏USB و درگاه های HDMI برخورداری از این قابلیت می‌تواند با اتصال حافظه‌های خارجی و دانگل به وسایلی مانند انواع گیرنده‌های دیجیتال (ستاپ باکس)، دستگاه‌های استریمینگ، دوربین، رایانه خانگی یا لپتاپ، کنسول‌های بازی مدرن هم متصل شد و شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های مختلف را از تلویزیون بررسی مدیریت کرد.

اندروید تی وی ‌(Android TV) بهترین ویژگی تلویزیون‌های جی پلاس که این برند را متمایز از سایر برندهای ایرانی کرده است برخورداری از اندروید تی وی سیستم جستجوی صوتی می‌باشد که با فعال کردن میکروفون پیام‌های خود را به صورت صوتی به تلویزیون منتقل می‌کند.

تلویزیون جی پلاس
تلویزیون جی پلاس



معرفی تلویزیون اسنوا

اسنوا یکی دیگر از برندهای مطرح ایرانی است که در رقابتی تنگاتنگ با جی پلاس محصولاتی قابل رقابت با سایر برندهای خارجی را عرضه کرده است اسنوا با حدود دو دهه سابقه در تولید محصولات متنوعی همچون لباسشویی، کولر، اجاق گاز، یخچال و لوازم صوتی تصویری در جایگاه ویژه بین برندهای ایرانی قرار گرفته است.


تلویزیون‌های اسنوا با برخورداری از کیفیت تصاویر HD، Full HD و 4k از گزینه‌های مناسب برای دیدن فیلم‌ها مسابقات ورزشی و بازی‌های هیجان انگیز هستند جی پلاس و اسنوا هر دو با برخورداری از این سه گزینه در یک رده قرار دارند

کیفیت صدا: اسنوا سعی داشته با بهره‌گیری از تجربیات برند سامسونگ مدل تلویزیون‌هایی را با ارائه کیفیت صدای دالبی و فراگیر را تولید کند که در جدیدترین مدل تلویزیون اسنوا کیفیت صدای این مدل‌ها به شدت افزایش پیدا کرده با دو بلندگوی 15 وات در نهایت خروجی صدایی با 30 وات صدا را به صورت صوتی فراگیر پخش می‌کند. (در برخی از مدل تلویزیون های اسنوا دارای صوتی Digital Dolby بوده و خروجی صدای دیجیتال تلویزیون نیز اپتیکال می‌باشد.)


پورت‌های اتصال تلویزیون اسنوا برند اسنوا هم مانند برندهای بزرگ دارای پورت LAN و USB و پورت HDMI  هستند که با با پشتیبانی از مرورگر اینترنت و قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند، نصب اپلیکیشن‌های مختلف را امکان‌ پذیر کردن اما یکی از کاستی‌هایی که نسبت به تلویزیون جی پلاس دارد دسترسی سخت‌تر به قسمت پورت‌های تلویزیون اسنوا است.

بهترین تلویزیون هوشمند اسنوا
بهترین تلویزیون هوشمند اسنوا

درحال دریافت محصولات منتخب ...

مقایسه تلویزیون‌های اسنوا و جی پلاس

ما در این مطلب سعی کردیم ویژگی های تلویزیون های اسنوا و جی پلاس را به طور مقایسه ای بیان کنیم، که با در نظر گرفتن بسیاری از ویژگی های کوچک مدل های متنوع این تلویزیون ها میتوان با اطمینان بیشتری برند و مدل تلویزیون را انتخاب کنید. اما به طور کل با توجه به این که این دو برند در یک سطح هستند میتوانید با در نظر گرفتن بودجه ای که در اختیار دارید و سلیقه و همچنین با توجه به فضای خانه خود بهترین تلویزیون ایرانی را از برندهای اسنوا و جی پلاس انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بیشتر بخوانید : تلویزیون هوشمند اسنوا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا