تلویزیونخانه و آشپزخانه

تلویزیون اسنوا بهتره یا ایکس ویژن + 15 مدل پرطرفدار بازار

تلویزیون اسنوا یا ایکس ویژن؟ امکانات هر کدام از برندهای تلویزیون ایکس ویژن و اسنوا چیه؟ قیمت تلویزیون ایکس ویژن و تلویزیون اسنوا چقدره؟ برای خرید تلویزیون یکی از چالش‌های بزرگ وجود برندهای متعدد ایرانی و خارجی در بازار است که اغلب خریداران را دچار تردید می‌کنند که کدام برند تلویزیون بهتر است ما در این مقاله قصد داریم این دو مارک پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ایرانی برند اسنوا و ایکس ویژن را بیشتر معرفی کنیم و با مقایسه تلویزیون‌های اسنوا و ایکس ویژن بتوانیم با اطلاعات کاملتری مدل تلویزیون مناسب را معرفی کنیم تا با بررسی مشخصات گفته شده بتوانید با اطمینان بیشتری تلویزیون مناسب را انتخاب کنید.

تلویزیون اسنوا یا ایکس ویژن

در حال حاضر برندهای ایرانی توانستند با تولید تلویزیون هایی با کیفیت بالا و امکانات قابل قبول مطابق با استاندارد و کیفیت جهانی را به بازار ارائه کنند تلویزیون‌های اسنوا و ایکس ویژن هم در رقابتی تنگاتنگ در بازار ایران از مدل برندهای پرفروش بازار محسوب می‌شوند. که در ادامه سعی می‌کنیم بیشتر به مشخصات و امکانات کاربردی هر دو برند بپردازیم و بخش‌های گوناگون بررسی و معرفی خواهیم کرد

کیفیت تلویزیون اسنوا

تلویزیون‌های اسنوا یکی از محصولات گروه صنعتی انتخاب هستند که در سایزبندی بزرگ و کوچک تولید و روانه بازار شده‌اند تقریبا می‌توان گفت که همه تلویزیون‌های اسنوا از نظر یک سری مشخصات با هم برابرند . دارای ویژ گی های خاص برند استوا هستند

اسنوا

ابعاد تلویزیون اسنوا

برند اسنوا مطابق با نیازهای متفاوت کاربران و خریداران این برند مدل تلویزیون‌های اسنوا را در ابعاد 65،55،43،32 تا 75 اینچ با طراحی مینیمال جدیدترین تلویزیون اسنوا دارای قاب ساده و ظریفی هستند. که ظرافت تلویزیون های اسنوا سبب جلب توجه این برند شده است.

کیفیت تصویر تلویزیون اسنوا

تلویزیون‌های اسنوا در حال حاضر از 13 مدل انواع تلویزیون full HD و 4K را با بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوری‌های به روز دنیا طراحی کرده که در آخرین مدل تلویزیون اسنوا 4K نمایش عالی تصاویر در حد بالا و مورد قبول اکثر خریداران قرار گرفته است

سیستم عامل هوشمند

کمپانی اسنوا در جدیدترین مدل تلویزیون‌های اسنوا 4k دارای امکانات از پورت‌های اپتیکال (Optical) و وی جی آی (VGA) را به کار گرفته است که تصاویری با کیفیت تصاویر بسیار خوب رنگ و تصویر واقعی برخوردارند البته در برخی از مدل‌های غیر هوشمند تلویزیون اسنوا عدم پشتیبانی از امکانات ارتقای کیفیت تصاویر سبب شده که در مقایسه با برندهای خارجی قابلیت و امکانات محدودتری داشته باشند.

کیفیت صدا تلویزیون اسنوا

کیفیت تلویزیون‌های مدل  Full HD اسنوا دارای دو بلندگو با برخورداری از تکنولوژی‌های مدرن Dolby ،Dolby Digital و Dolby Digital Plus هستند دو بلندگو در قسمت جلو با 10 وات صدا هستند که در مجموع خروجی 20 واسطه را با تکنولوژی دالبی دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

پورت USB

تلویزیون‌های هوشمند اسنوا با درگاه‌های ارتباطی چون ورودی hdmi پورت USB پورت کامپوننت (Component Port) و یک ورودی پورت کامپوزیت (Composite Port) هستند.

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا

تلویزیون‌های ایکس ویژن

تلویزیون‌های ایکس ویژن یکی از محصولات کمپانی مادیران هستند خط تولید تلویزیون‌های ایکس ویژن از سال 1385 راه‌اندازی شد برند ایکس ویژن با بیش از 50 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید لوازم خانگی با بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی روز تلویزیون‌های ایکس ویژن را قابل رقابت با برندهای خارجی و ایرانی تولید و به بازار عرضه کرده است

کیفیت تلویزیون ایکس ویژن

برند ایکس ویژن با بیش از یک دهه فعالیت متمرکز بر کیفیت و ارایه سرویس مناسب تلویزیون های ایکس ویژن و سایر محصولات این برند را با گارانتی و ندمات پس از فروش کامل کرده. که تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن با کیفیت بالا از محصولات با دوام با قابلیت‌های متعددی یکز اط این محصولات پرظرفدار هستند که نیاز کاربران را به خوبی پاسخگو بوده‌اند.

تصویر تلویزیون ایکس ویژن برند ایکس ویژن با به کارگیری و اجرای مولفه‌های کیفیت استفاده از فناوری‌های ‏HDR و پنل LED سطح کیفیت تصاویر Full HD را با میزان شفافیت و وضوح بالا در نمایش تصاویر طبیعی امکان‌پذیر کرده است.

سیستم صوتی در مدل‌ تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن مجهز به دو نوع سیستم صوتی pure sound و  Harman kardon هستند. که در این سیستم صوتی دالبی، اولین فرمت صوتی صدای فراگیر از تنظیمات کانال 1 تا 6 کانال صوتی پشتیبانی می شود.

درگاه‌های ارتباطی تلویزیون ایکس ویژن

کیفیت درگاه‌های ارتباطی تلویزیون ایکس ویژن با برخورداری از درگاه HDMI پورتTOSLINK و پشتیبانی از درگاه‌های ارتباطی چون MHL و CEC و HDMIARC، … و مجهز به وای فای برای اتصال به شبکه اینترنت تکمیل شداند.

 سیستم عامل اندروید تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون های هوشمند ایکس‌ویژن UHD 4K سری 8 دارای  پردازنده مرکزی MSD3663LSA امکانات متعددی از وبگردی تا نصب اپلیکیشن‌های مختلف را برای کاربران فراهم میکنند. البته نمیتوان برنامه و آپ‌های زیادی را در حافظه دستگاه ذخیره کرد چرا که دارای توان سخت‌افزاری و حافظه مشخصی برای لود شدن بهتر کارکرد بهتر دستگاه هستند.

تلویزیون ایکس ویژن خوبه یا اسنوا؟

تلویزیون ایکس ویژن و اسنوا هر دو از برندهای شناخته شده ایرانی هستند. که هر دو برند با مونتاژ برخی قطعات از بهترین شرکت های خارجی تلویزیون هایی مطابق با آخرین تکنولوژی را با قیمت بسیار مقرون به صرفه به بازار عرضه میکنند. که تقریبا در یک رده از بهترین تلویزیون های ایرانی نیز قرار گرفته اند. به طور کل برای انتخاب بین تلویزیون ایکس ویژن و اسنوا باید به ابعاد، قیمت و طراحی تلویزیون که بستگی به سلیقه شخصی دارند باید توجه داشت.

تلویزیون ایکس ویژن خوبه یا اسنوا؟ همچنین با بررسی های انجمن هایی مانند نی نی سایت و مشخصات جزئی هر دو دریافتیم که تلویزیون های ایکس ویژن از طراحی زیبایی نسبت به تلویزیون های اسنوا برخوردارند. و اینکه در  تلویزیون‌های جدید ایکس ویژن از سیستم عامل اندوید 10 و 11 و در تلویزیون‌های اسنوا از اندروید 9 استفاده شده است.

قیمت و خرید تلویزیون ایکس ویژن

درحال دریافت محصولات منتخب ...

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بیشتر بخوانید : تلویزیون هوشمند اسنوا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا