خانه و آشپزخانه

بهترین مدل جاروبرقی پاناسونیک + لیست قیمت 7 مدل پرفروش 2024

جاروبرقی پاناسونیک یکی از محصولات برند معتبر و خوشنام پاناسونیک است، که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا و ایران جذب مدل های متنوع جاروبرقی‌های پاناسونیک شده‌اند. اگر شما هم قصد خرید جاروبرقی را داشته‌اید حتما به مدل‌های متنوع جاروبرقی پاناسونیک در فروشگاه های مختلف برخورد داشته‌اید. برخی از افراد با توجه به تنوع مدل‌های جاروبرقی پاناسونیک دچار تردید می‌شوند که کدام مدل جاروبرقی پاناسونیک بهتره؟ یا اینکه جاروبرقی پاناسونیک چند هزار خوبه؟ جاروبرقی اصل ژاپن خوبه یا مالزی؟ هدف ما هم در این مطلب بررسی بیشتر بهترین مدل جاروبرقی های پاناسونیک با در نظر گرفتن سوالات پیش آمده است. پیشنهاد میکنم در ادامه با ما همراه باشید.

جاروبرقی پاناسونیک اصل ساخت کجاست؟ ژاپن یا مالزی؟

شرکت پاناسونیک در سال 1918 در ژاپن تاسیس شد. با این وجود که محصولات ژاپنی همیشه طراحی و بالاترین کیفیت ساخت را دارند، پس از پیشرفت در ساخت محصولات برند پاناسونیک به یک برند چند ملیتی تغییر کرد. و توانست در کشو ر مالزی هم انواع محصولات برند پاناسونیک از جمله بهترین مدل های جاروبرقی پاناسونیک را تحت نظر پاناسونیک ژاپن مونتاژ و به بازار جهانی ارائه کند.

جاروبرقی سطلی پاناسونیک

بهترین مدل جاروبرقی پاناسونیک

برند پاناسونیک جاروبرقی های تولید شده توسط این شرکت را با طراحی ظاهری زیبا و متفاوت تر از دیگر برندها، با موتور قدرتمند و با توان مکش بین 1500 تا 3500 وات را تولید و عرضه کرده است. برند پاناسونیک طی حدود یک قرن فعالیت و تجربه، امروز سه زیربرند موفق به نام‌های ناسیونال (National)، تکنیکس (Technics) و سانیو (Sanyo) را هم به دنیای لوازم الکترونیک معرفی کرده است. 

  • جاروبرقی پاناسونیک ایستاده
  •  جاروهای پاناسونیک سطلی
  • جاروهای پاناسونیک باکیسه و بدون کیسه

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک جاروبرقی سطلی ایرانی و خارجی

کیفیت جاروبرقی پاناسونیک خوبه؟

پاناسونیک علاوه بر طراحی ظاهری بروز و مدرن توجه ویژه ای به قطعات و کارایی دوام جاروبرقی پاناسونیک دارد. و مدل های متنوعی از جاروبرقی های پاناسونیک را به عنوان یک وسیله با دوام و ضروری با رنگ های گوناگون مطابق با سلیقه های مختلف تولید کرده است.

تفاوت جاروبرقی پاناسونیک ژاپن و مالزی چیه؟

همان طور که در ابتدای همین مطلب بیان شد برند پاناسونیک یک برند اصل ژاپن است. این برند بعد از تبدیل شدن به یک برند چند ملیتی محصولات پاناسونیک از جمله جاروبرقی پاناسونیک را در کشورهای دیگر مثل مالزی تحت لیسانس ژاپن با مونتاژ قطعات و ساختاری کاملا شبیه به جاروبرقی اصل پاناسونیک تولید میکند.

جاروبرقی پاناسونیک چند هزار خوبه؟

شرکت پاناسونیک بهترین مدل جاروبرقی های این برند را در تنوع رنگبندی و با توان مکشی از 1100، 23000 تا 3500 وات را مجهز به موتورهای قدرتمند برای طرفداران این برند در جهان ارانه کرده است. که جاروبرقی وسیله‌ای برای یک سال نباشد و باید بتوانید سال‌ها روی کیفیت و کارایی آن حساب کنید. 


خرید جاروبرقی پاناسونیک

برای خرید جاروبرقی و بهترین مدل جاروبرقی پاناسونیک باید مواردی مانند توان جاروبرقی، میزان صدا، نوع مخزن، طول سیم …..را بررسی کرد. که در ادامه لیستی از جدیدترین قیمت جاروبرقی پاناسونیک اصل ژاپن را با مشخصات خواهید دید.

لیست جدیدترین مدل جاروبرقی پاناسونیک

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا