خانه و آشپزخانه

بهترین کولر آبی آبسال + قیمت 11 مدل کولر آبسال 2800 تا 7000 هزار

کولر آبی آبسال خوبه؟

کولر آبی آبسال از محصولات شرکت یونیورسال سابق است. که فعالیت این شرکت از سال 1335 آغاز کرده و تاکنون محصولات خانگی سرمایش و گرمایشی نظیر انواع مدل کولر آبی آبسال، بخاری، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند.

آبسال جزو بهترین مدل کولرهای آبی تولید شده در ایران هستند. که از کیفیت بالایی برخوردارند، و توانسته بهترین مدل کولر آبی آبسال را از 2800 تا 7000 به بازار عرضه کند.

برند معتبر و خوش سابقه ایرانی آبسال با تولید محصولات متنوع توانسته مدل‌های گوناگونی را مطابق با نیاز مشتریان وارد بازار کرده و بجهت رفع کردن نیاز مشتریان محصولاتی با کیفیت بالا در سطح کشور عرضه کند.

بهترین کولر آبی آبسال کدام است؟

شرکت آبسال با تولید مدل‌های مختلف کولر آبی معمولی، سلولزی، پرتابل با مصرف بهینه و کیفیت تولید کرده که این مدل‌کولر آبسال توانسته با رده انرژی مناسب تا 60 درصد مصرف انرژی را کم کند.

  • کولر آبی پرتابل آبسال
  • کولر آبی پوشالی آبسال مدل AC35 –
  • کولر آبی آبسال اینورتر
  • کولر آبی آبسال 7000
  • کولر آبی آبسال ۳۵۰۰
  • کولر آبی آبسال ۵۵۰۰
  • کولر آبی آبسال ۴۵۰۰

مشخصات فنی کولرهای آبی آبسال

کولرهای آبی آبسال با ایجاد رطوبت کافی در هوای گرم و خشک تابستان هوایی مطبوع و لذت بخش را فراهم می‌کند.

پوشال به طور یکسان روی پنجرهای کولر قرار گرفته که علاوه بر گردش هوای خوب باعث بازدهی و راندمان بالاتر مدل کولر آبسال می‌شود.

نحوه قرار گیری پوشال کولر به نوعی است که مانع از ورود گرد و غبار به داخل فضای منزل می‌شود.

البته استفاده از کولرهای آبی سلولزی آبسال بهتر است. به این دلیل که نیازی به تعویض پوشال کولر طی مدت کوتاهی را نخواهید داشت.

جنس و رنگ استفاده شده برای مدل‌کولرهای آبی آبسال با ورقی از بالاترین کیفیت از ورق گالوانیزه و با پوشش رنگ پودری ضخیم کاملا سطح کولر پوشش داده شده است.

کولرهای آبی آبسال دارای دوام و طول عمر بالایی هستند. به همین دلیل مشاهده می‌کنید که در اغلب خانه ها و ساختمان‌ها از مارک معتبر آبسال با مدل‌های متنوع کولر استفاده می‌کنند.

پوشش رنگ ضخیم و لایه ای باعث زیبایی مدل‌کولر پرتابل آبسال و همچنین مقاومت بیشتر کولر در مقابل گرما، سرما و رطوبت دارند.

اگر شما هم قصد خرید کولر را دارید و با انواع مدل کولر آشنایی ندارید پیشنهاد می‌کنیم پست های دیگر بهترین کولر گازی ایرانی و خارجی ، بهترین کولر آبی پرتابل ، کولر گازی گری ساخت کجاست؟ را مطالعه و محصولات معرفی شده را مورد بررسی قرار دهید.

کولر کم مصرف آبسال

 شرکت آبسال یکی از بهترین انتخاب‌های فروشندگان و مصرف کنندگانی می‌باشد. که  کولرها با کم ترین مصرف برق تا ۶۲ % نسبت به کولرهای معمولی  ترجیح میدهند. و دارای کولرهای فوق مجهز به موتور BLDC است که با سه سرعت مختلف تنظیم می‌شوند. و با اطمینان کامل میتوان بهترین مدل کولر آبی آبسال در مدل های 2800، 34000، 55000 و 7000 و پرتابل را میتوان تهیه کرد.

مینی کولر آبی آبسال

البته شرکت آبسال مدل مینی کولرهای کوچک  با نام AC۳۳ و AC۳۳K را تولید کرده که دارای ریموت کنترل و بدونه تسمه طراحی شده اند. این مدل کولر برای اتاق های کوچک نگهبانی و یا کانکس ها بهترین گزینه می‌باشند.

گارانتی کولر آبی آبسال

شرکت آبسال با پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات خور را ضمانت کرده است. که گارانتی 5 سال الکتروموتور برای تمام مدل کولر آبسال کم مصرف با ضمانت برد الکتریکی برای تمام مدل کولرهای آبسال را دارد که می‌توان در سراسر کشور از آن بهره گرفت.

قیمت کولر آبی آبسال

همانطور که در این مقاله مدل های متنوع کولرهای آبسال معرفی شد. با توجه به این موضوع که هر کدام از این مدل کولرهای آبسال دارای قیمت های مختلف هستند. که برای خرید باید ابتدا مدل کولر مناسب برای منزل و یا محل کار خود را انتخاب نمایید. قبل از خرید پیشنهاد می‌کنیم مدل های متنوع این بخش از مقاله را بررسی کنید

11 مدل از پرفروشترین مدل های کولر آبسال

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا