خانه و آشپزخانه

بهترین و پرفروش ترین جاروبرقی پارس خزر + قیمت 5 مدل برتر 1403

جاروبرقی پارس خزر کدوم مدلش خوبه

اگر به دنبال خرید جاروبرقی ایرانی با کیفیت هستید، به احتمال زیاد جاروبرقی برند پارس خزر هم در لیست مواردی است که قصد انتخاب و یا خرید آن را دارید. چنانچه با مدل های متنوع این برند آشنایی نداشته باشید انتخاب بهترین نوع جارو برقی پارس خزر برای شما کمی سخت است. ما در این مطلب تصمیم داریم 5 مدل جدیدترین جاروبرقی پارس خزر را مورد بررسی قرار دهیم تا در نهایت پرفروش ترین مدل جاروبرقی پارس خزر که محبوبیت بیشتری در بین طرفداران برند پارس خزر را دارد بشناسیم.

جاروبرقی پارس خزر

جاروبرقی پارس خزر نمونه ای پرفروش از محصولات برند پارس خزر است که قابل رقابت با برندهای معروفی همچون سامسونگ، ال جی و پاناسونیک می باشد. جاروبرقی های پارس خزر با قدرت و کیفیت بالایی که دارند به یکی از برند جاروبرقی‌های محبوب ایرانی تبدیل شده است.

پارس خزر

جاروبرقی پارس خزر کدوم مدلش خوبه؟

اما با اینکه اغلب افراد با برند پارس خزر آشنا هستند، معمولا برای خرید جاروبرقی پارس خزر این سوال پیش می‌آید که کدام مدل جارو برقی پارس خزر خوبه؟ جاروبرقی های پارس خزر همانند دیگر برندها در مدل جاروبرقی پارس خزر ایستاده، کیسه دار با توان 1800 تا 2800 وات طراحی و تولید می‌شوند. که هر کدام ویزگی خاص همان مدل را دارند، بنابر این قبل از خرید جاروبرقی پارس خزر باید مشخصات هر مدل جاروبرقی پارس خزر را بررسی کرد تا با اطمینان بیشتری مدل منتاسب با انتظار تان را تهیه کنید.

1-جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000
جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

جاروبرقی‌ پارس خزر جاروبرقی مدل Turbo 2000 یکی از محصولات پرقدرت و خوش ساخت برند پارس خزر است.که با توان 2000  وات قدرت مکش بالایی دارد، این مدل جاروبرقی دارای چراغ نشانگر پر شدن کیسه از زباله و دکمه تنظیم مکش جارو نیز روی بدنه دستگاه تعبیه شده. همچنین با سیم ۶٫۷ متری و سری‌های مختلف امکان تمیز کردن فضایی تا شعاع ۸  متر با سطوح مختلف، درزها، گوشه‌ها و قسمت‌های مبل را می‌دهد. جاروبرقی جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000 با قیمت مناسب، بی‌صدا و دارای مکش قوی یکی از جاروبرقی‌های ایده ال موجود در بازار است.

بهترین جاروبرقی های سامسونگ جارو برقی سامسونگ مدل Prince 3قیمت خرید جاروبرقی‌سامسونگ‌دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های دوو جاروبرقی دووقیمت خرید جاروبرقی دوو در دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های فیلیپس جاروبرقی فیلیپسقیمت خرید جاروبرقی فیلیپس دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های سپاهانجاروبرقی سطلی سپاهان جارو مدل شکوفهقیمت خرید جاروبرقی سپاهان دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های پارس خزرجاروبرقی پارس خزر قیمت خرید جاروبرقی پارس خزر دیجیکالا

2-جارو برقی پارس خزر مدل VC-2000W

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2000W
جارو برقی پارس خزر مدل VC-2000W

جاروبرقی‌ پارس خزر جاروبرقی مدل VC-2000W یکی دیگر از جاروبرقی‌های برند پارس خزر با طراحی بسیار زیبا،  قدرت و مکش قوی مجهز به  ولوم تنظیم مکش، دستگیره متحرک و سری‌های مختلف است که امکان تمیز کردن تمامی سطوح و مبلمان را می‌دهد. طراحی ظاهری  جمع‌وجور زیبای این مدل بسیار مورد توجه خریداران قرار میگیرد. این مدل توانسته انتظارات خریداران را به عنوان یک جاروبرقی زیبا، باکیفیت و پرقدرت با قیمت مناسب را برطرف کند.

پیشنخاد شده برای شما: بهترین جاروبرقی سامسونگ

3-جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W
جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

یکی دیگر از جاروبرقی‌های برند پارس خزر جاروبرقی مدل VC-2200W  این جاروبرقی با دارا بودن توان مصرفی موتور 2200 وات، طراحی و امکانات و قدرت‌ مکش بالا در رنگبندی متنوعی تولید شده است این مدل جاروبرقی کیسه‌دار با طراحی ساده و کلاسیک و مزیت لوله قابلیت تنظیم ارتفاع، پاکت هوا و فیلتر اسفنجی برای جریان خروجی هوا به خوبی می‌تواند انتظارات شما را از یک جاروبرقی زیبا، باکیفیت و قوی برآورده کند.

4- جاروبرقی مدل TURBO 2500WB

جاروبرقی مدل TURBO 2500WB
جاروبرقی مدل TURBO 2500WB

  جاروبرقی مدل TURBO 2500WB یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی شرکت پارس خزر است.  با برخورداری از موتور قدرتمند 2500 وات، مکش فوق‌العاده‌ از مدل جاروبرقی های کیسه دار برند پارس خزر دارای  فناوری Quattro Power و فیلتر کیسه ضدحساسیت HEPA  با قابلیت شستشو و همچنین قابلیت Double Filtration  برای تصفیه کامل هوای خروجی به فضای اتاق بهره برده است. برای تعویض کیسه یکبار مصرف نشانگر چراغ چشمک زن دارد. وقتی کیسه جاروبرقی از زباله پر شد، برای تعویض علامت می‌دهد. از دیگز ویزگی های این مدل سیم بلند ۱۴  متر است که تا شعاع ۱۴  متر به خوبی میتوان نظافت کرد. همچنین سیستم سیم‌جمع‌کن خودکار و لوله تلسکوپی قابل تنظیم و دارای چرخش ۳۶۰  درجه از دیگر ویژگی‌های این جاروبرقی دارای گرید A است.

5-جارو برقی پارس خزر مدل ECO-1800W

جارو برقی پارس خزر مدل ECO-1800W
جارو برقی پارس خزر مدل ECO-1800W

 ارزانترین جاروبرقی پارس خزر مدل ECO-1800W از دسته‌ی جاروبرقی کیسه‌دار پارس خزربا قدرت 1600 وات کار می‌کند و امکان تنظیم قدرت مکش آن از طریق دکمه‌ی اسلایدی روی بدنه فراهم شده است. این مدل طراحی شده با محفظه دو جداره بدنه از جاروبرقی های بی صدا محسوب می‌شود. دکمه تنظیم این مدل روی بدنه طراحی شده که به شما امکان تنظیم قدرت مکش را می‌دهد. تنظیم قدرت مکش جاروبرقی سبب  جلوگیری از مصرف زیاد انرژی می شود همچنین  مجهز به فناوری چرخش ۳۶۰  درجه است که امکان کار برای تمام سطوح را به کاربر می دهد. نوع پاکت طراحی شده در این جارو از نوع کاغذی و یک بار مصرف است که بعد از پر شدن باید آن را عوض کنید. از دیگر دیژگی های جالب توجه این جارو وجود محافظ حرارتی، سیم‌جمع‌کن خودکار از دیگر خصوصیات قابل توجه این جاروبرقی قوی و پرقدرت است.

موتور جاروبرقی پارس خزر ساخت کجاست

پارس خزر یک برندکاملا ایرانی است، که سالهاست در عرصه تولید لوازم خانگی فعالیت میکند. موتور جاروبرقی های پارس خزر هم توسط همین شرکت تولید می‌شوند. پارس خزر توانسته جاروبرقی پارس خزر را با موتور با کیفیت و قترتمند را ارائه و توسط همین شرکت گارانتی کند.

قیمت بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر

جاروبرقی های پارس خزر در مدل های متنوع هستند که هر کدام از مدل‌ها با توجه به امکانات و قدرت توان جاروبرقی تعیین می‌شود. که قاعدتا هر کدام دارای قیمت خاص همان مدل هستند. در این بازه زمانی دارای قیمتی بین 3 میلیون تا 8 میلیون قیمت متفاوتی دارند.

لیست پرفروش ترین جاروبرقی پارس خزر

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با خرید جارو برقی پارس خزر، بهترین ابزاری را برای تمیزی منزل خود خواهید داشت. جارو برقی پارس خزر با استفاده از تکنولوژی پیشرفته خود، باعث از بین بردن هرگونه خاک و ذرات ریز روی فرش و کف می‌شود. با قویترین موتور و توان مکش بالا، حتی موهای خزیده را هم به راحتی تمیز می‌کند. این جارو برقی همچنین با دارا بودن فیلترهای قابل شستشو، به شما کمک می‌کند که هوای خانه تان تمیز و تازه باقی بماند. پس با خیال راحت، جارو برقی پارس خزر را خریداری کنید و از تمیزی لذت ببرید

  2. خرید جارو برقی پارس خزر می‌تواند یک گام مهم در بهبود کیفیت زندگی شما باشد. با تکنولوژی پیشرفته و قابلیت های منحصر به فرد، این جارو برقی شما را توسط ویژگی های خاصی مانند جذب ذرات ریز و پاک کردن محیط راحت می‌کند. بهبود عملکرد خانه و بهداشت شما را تضمین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا