خانه و آشپزخانه

بهترین مارک همزن برقی خانگی + 12 مدل پرفروش

بهترین همزن کاسه دار و بدون کاسه کدام است؟ همزن کاسه دار بخریم یا بدون کاسه؟ یکی از لوازم پرکاربرد برای شیرینی پزی و آشپزی همزن‌های برقی حرفه‌ای هستند. که کار خصوصا شیرینی پزی و پخت کیک را بسیار ساده و راحت کرده‌اند. اما این که چند مدل همزن داریم و کاربرد هر کدام چیه؟ هدف ما در این مطلب معرفی انواع همزن از نوع معمولی و حرفه‌ای و در نهایت پرفروش ترین همزن‌های برقی بازار را معرفی خواهیم کرد.

انواع همزن برقی دستی و کاسه دار

همزن‌های برقی در دو نوع کاسه دار حرفه‌ای و همزن برقی دستی هستند. که برای آشپزخانه و آشپز‌های حرفه ای و یا آشپزهای تازه کار از لوازم کاربردی و ضروری می‌باشند که با قابلیت‌های مختلف می‌توانند مراحل مهیا سازی غذا و شیرینی را بسیار ساده و راحت کنند. اما این که کدام مدل همزن مناسب کار شماست ابتدا با ویژگی و کاربرد هر کدام از مدل همزن‌های برقی را بررسی کنید، و با کاربرد هر کدام آشنا شوید، تا بهترین همزن برقی کاسه دار و یا بدونه کاسه را متناسب با نیاز و انتظارتان تهیه کنید.

همزن برقی کاسه دار (ایستاده)

همزن های برقی کاسه دار که به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی شده‌اند. روی یک پایه تنظیم می‌شوند. دارای کاسه‌ای برای مخلوط کردن مواد هستند، این کاسه پس از روشن کردن همزن به صورت اتوماتیک می چرخد همزن بدون دخالت دست مواد را به طور یکنواخت آماده می‌کند. از ویژگی‌های این مدل همزن کاسه‌دار حرفه‌ای، بسیار پرقدرت از دوام بالایی هم برخوردارند. اما همزن‌های کاسه دار نسبت به مدل‌های ساده از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند.

همزن برقی بدون کاسه ساده

همزن برقی بدون کاسه ساده برای آماده کردن مواد اولیه غذا و یا کیک بسیار سبک کاربردی هستند، نحوه کار این مدل همزن ساده دستی مواد را به صورت دورانی همزده تا مواد مخلوط شوند. این مدل همزن برای مواد کم و کارهای ساده آشپزی ایده آل هستند. و از قیمت مناسبی برخوردارند.

همزن برقی کاسه دار خوبه یا بدونه کاسه؟

همزن کاسه دار و بدونه کاسه هر دو برای کارهای آشپزی و شیرینی پزی کاربردی هستند. اما اگر از آشپزهای حرفه ای هستید و یا در طول هفته بارها از همزن استفاده می‌کنید، قطعا همزن کاسه‌دار اتومات بهترین گزینه برای آشپزخانه شماست.

پیشنهادشده: بهترین مولتی کوکر

بهترین مارک همزن برقی

همزن های برقی از برندهای مختلفی تولید می شوند، از پرفروش ترین برندهای بازار میتوان به همزن برقی گوسونیک، دسینی، اسکارلت، المپیا، کیچن اید، کنوود، میگل، فلر و فیلیپس را میتوان نام برد. اما هر کدام از برندها دارای همزن‌هایی با مشخصات و ویژگی‌های خاص خود را دارند، که قبل از خرید همزن برقی کاسه دار و بدون کاسه حتما مشخصات هر کدام را بررسی کنید، تا با توجه به انتظاراتی که دارید با اطمینان بیشتری مدل همزن برقی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همزن برقی اسکارلت مدل HE-133 از مدل همزن‌های بدونه کاسه است. این همزن سبک و کاربردی دارای قدرت 180 وات و با هفت سرعت چرخش با سری های مختلف استیل ضد زنگ قابلیت خمیر زن یک همزن کاربردی برای آشپزی هست. که خرید همزن اسکارلت توسط 600 نفر از خریداران قبلی فروشگاه پیشنهاد شده است.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

در این مطلب پرفروش ترین مدل همزن‌های برقی کاسه دار و بدون کاسه معرفی شده، که ممکن است برندهای معرفی شده در طول زمان ناموجود شوند. در صورت موجود نبودن محصولات این مطلب پیشنهاد میکنم، با کلیک روی دکمه زیر به دسته بندی اصلی مراجعه کنید و محصولات مشابه را هم مورد بررسی قرار دهید.

یهترین مارک همزن برقی کدام است؟

از بهترین برندهای بازار میتوان به همزن برقی گوسونیک، دسینی، اسکارلت، المپیا، کیچن اید، کنوود، میگل، فلر و فیلیپس را میتوان نام برد. که در این مطلب مدل های پرفروشترین برندها معرفی شده‌اند.

همزن برقی کاسه دار خوبه یا بدونه کاسه؟

همزن کاسه دار و بدونه کاسه هر دو برای کارهای آشپزی و شیرینی پزی کاربردی هستند. اما اگر از آشپزهای حرفه ای هستید و یا در طول هفته بارها از همزن استفاده می‌کنید، قطعا همزن کاسه‌دار اتومات بهترین گزینه برای آشپزخانه شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا