خانه و آشپزخانه

بهترین مارک چادر مسافرتی ایرانی و خارجی در بازار [1 نفره تا 12 نفره باکیفیت]

چه چادر مسافرتی ای بخریم؟ فنری؟ اتوماتیک ؟ عصایی ؟

با خرید چادرمسافرتی برای کوهنوردی، کمپینگ و مسافرتی می‌توان با خیال آسوده سفر کرد. و با داشتن یک سرپناه امن راحت هر جا از طبیعت که زیبا بود هنگام سفر چادر مسافرتی خود را برقرار کرد. و از طبیعت لذت برد.

چه نوع چادر مسافرتی بخرم؟ اما چادر مسافرتی در مدل های متنوع با جنس مختلف تولید شده‌اند. که با توجه به چهار فصل بودن و مناطق کشور باید یکی از مدل هایی که مناسب منطقه‌ای که بیشتر به آن سفر می‌کنید را تهیه کرد. چادر مسافرتی شامل چادر مسافرتی فنری، عصایی، اتوماتیک می‌شود. البته خرید و انتخاب چادر مسافرتی کار چندان سختی نیست. فقط باید تمام نکات مهم خرید چادر مسافرتی را در نظر گرفت. ما در این مطلب از فراهم کده با معرفی بهترین مدل‌های چادر مسافرتی و همچنین نکات فنی و اطلاعات لازم برای خرید چادر مسافرتی را در اختیار شما قرار دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین مارک چادر مسافرتی

بهترین مارک چادر مسافرتی شامل هفت مارک پرفروش با کیفیت از چادرهای مسافرتی که شامل: کچوا، هاسکی ، نیچرهایک ، پکینیو، اف آی تی ،هاسکی، کلمن و هامتو ….از برندهایی هستند انواع چادر مسافرتی اتوماتیک، فنری و عصایی که لوازم ورزش و سفر را با بالاترین کیفیت عرضه می کنید.

انواع مدل چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی در سه نوع اتوماتیک، فنری، عصایی هستند. که منظور از اتوماتیک یعنی به راحتی قابل جمع و باز کردن را دارند. که در مدل چادر مسافرتی معمولی جمع کردن آن کمی سخت‌تر است.

چادر مسافرتی اتوماتیک

چادر مسافرتی اتوماتیک

چادر مسافرتی اتومات، ساختاری تشکیل شده به شکل عصایی و فنری ترکیب شده با هم دارند. که طراحی چتر مانند آن باعث باز و بسته شدن سریع این مدل می‌شود. به همین دلیل به آین مدل اتوماتیک گفته می‌شود.

چادر مسافرتی فنری

چادر مسافرتی فنری

ستون‌های چاردر مسافرتی فنری به شکل فنر باهم جمع می‌شود. که هنگام بیرون کشیدن چادر از کیف به راحتی فنرها از هم باز شده و چادر برقرار می‌شود. این مدل وزن و حجم زیادی دارند و برای کوهنوردی مناسب نیستند.

چادرمسافرتی عصایی

چادرمسافرتی عصایی

چادرهای مسافرتی عصایی که با ستون‌هایی از جنس فایبر گلاس که بسیار سبک هستند تولید شده‌اند. و به همین دلیل انتخاب کوهنوردان بیشتر مدل عصایی چادر مسافرتی است. که با وزن کم و سبک بودن این محصول برای کوهنوردان گزینه بسیار مناسبی است.

راهنمایی و نکات مهم خرید چادرمسافرتی

تعداد نفرات: چادرمسافرتی از 2 تا 12 نفره متفاوت هستند که خرید مدل باید با توجه به تعداد افرادی که قرار است از چادر استفاده کنند صورت میگیرد. مدل‌های 6 نفره به بالا برای مسافرت‌های خانوادگی و یا کمپینگ‌های گروهی استفاده می‌شود.

وزن چادر: یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، وزن و ابعاد چادر است. همانطور که از اسم این وسیله پیداست چادرمسافرتی باید وزن کمی داشته باشد که هنگام سفر بتوانید به آسانی چادرمسافرتی را جمع و جا به جا کنید.

ستون چادر مسافرتی: یکی از اجزای اصلی چادر مسافرتی ستون‌های آن است. که چادر را برقرار می‌کند. که این ستون‌ها باید مقاومت بالایی داشته باشند تا هنگام استفاده دچار مشکل نشوند. هنگام خریدن چادر مسافرتی باید به ستون چادر دقت داشته باشید. کوهنوردان بیشتر از چادرهایی با ستون آلومینیومی که مقاومت بیشتری دارند استفاده می کنند. هر چند اغلب چادرهای مسافرتی دارای ستون و میله های فایبرگلاس هستند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین زیرانداز مسافرتی

بررسی جنس چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی از نوع چادرمسافرتی برزنتی، نایلون، و پلی استر هستند. که باید با توجه به منطقه و آب و هوایی که قرار است سفر کنید، نوع جنس چادر را انتخاب کنید. هرکدام از این جنس‌ها دارای ویژگی خاص خود هستند.

چادر مسافرتی برزنتی

چادرهای برزنتی نسبت به دیگر جنس‌های چادر مسافرتی از دوام بالایی برخوردارند. وبرای شرایط مختلف آب و هوایی کاربرد دارند. و از نظر عبور گرما و سرما مقاومت خوبی دارند. اما نقط ضعف این مدل چادر این است. که با رسیدن کمی رطوبت بسیار سنگین می‌شوند.

چادر مسافرتی نایلونی

چادر مسافرتی نایلونی جنس بسیار سبکی دارد. و به آسانی قابل حمل در کنار کوله پشتی است. از طرفی رطوبت را جذب نمی‌کنند. بنابراین کسانی که کوهنورد هستند و یا به کمپ‌های تفریحی در مناطق مرطوب می‌روند، چادر مسافرتی نایلونی بهترین گزینه برای این سفر و کوهنوردی هستند.

چادر مسافرتی پلی‌ استر

پلی استریکی از مواد مواد ارزان که با استفاده از این مواد به عنوان مواد اولیه چادر مسافرتی تولید شده جنس سبک و خاصی دارند. این جنس چادرهای سبک و کم وزن خریداران بسیاری دارد.

چادر مسافرتی اتاق‌ دار

این مدل چادرهای مسافرتی اتاق دار دارای پرده‌ای هستند. که با کشیدن زیپ این مدل چادر را به 2 و یا 3 قسمت تقسیم تقسیم می‌کند. این مدل می‌تواند برای خوابیدن یک نفر با فضای مجزا تعبیه شده باشد. یا برای نگهداری وسایل و همچنین اتاقی برای تعویض لباس هستند.

قیمت چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی با داشتن جنس، سایز و امکانات مختلف از قیمت های متنوعی در بازار برخوردارند. و نمی‌توان برای آن قیمت را مشخص کرد. برای خرید چادر مسافرتی ابتدا باید تمام نکات خرید بهترین چادر مسافرتی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و نیاز خود به این که چادر مسافرتی چند نفره لازم دارید چادر مسافرتی خود را تهیه کنید.

البته ما در این قسمت از مطلب لیست پرفروش ترین چادر مسافرتی برزنتی، نایلونی و پلی استر را در اندازه و مدل‌های جدید بازار آماده کرده‌ایم. که می‌توانید با بررسی این مدل‌ها و با سلیقه خود بهترین مدل چادر مسافرتی را انتخاب و برای خرید روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا