خانه و آشپزخانه

بهترین مدل یخچال دیپوینت + قیمت و خرید 9 مدل پرفروش

یخچال دیپوینت خوبه بخرم؟ بهترین مدل یخچال دیپوینت کدومه؟ یکی از برندهایی که این روزها نام آن بیشتر شنیده می‌شود. برند خوشنام دیپوینت است. که با مدل های متنوع یخچال فریزرهای دیپوینت بیشتر شناخته شده. اگر شما هم قصد خرید یخچال فریزر از برند دیپوینت را دارید، بهتر است ابتدا با ویژگی‌های هر کدام از مدل یخچال‌های دیپوینت و اطلاعاتی همچون کیفیت، مدت گارانتی و آشنایی با انواع مدل های یخچال دیپوینت داشته باشید. تا با اطمینان بیشتری مدل یخچال مناسب با انتظارتان را انتخات کنید.

در ادامه قصد داریم، چند مدل از پرفروش ترین یخچال فریزرهای دیپوینت را بررسی کنیم. تا با در نظر گرفتن ویژگی‌های هر کدام از این مدل‌ها بتوانیم بهترین مدل یخچال دیپوینت را معرفی کنیم، در نهایت با داشتن اطلاعات کافی تجربه بهتری از انتخاب یک یخچال فریزر با کیفیت و زیبا را داشته باشید.

یخچال دیپوینت ساخت کجاست؟

یکی از شرکت های ایرانی که در ابتدا با نام گل آسای سرما در سال 1376 شروع به فعالیت کرد. طی مدت کوتاهی با تلاش و تجربه متخصصین در سال 1379با تغییر نام به دیپوینت، به یک برند تخصصی در زمینه طراحی و تولید یخچال فریزرهای خانگی تبدیل شد. دیپوینت همواره سعی بر این داشته که محصولاتی با ویژگی های مختص برند خود را در انواع مدل یخچال فریزرهای مدرن و پیشرفته را با امکانات کاربردی برای طرفداران این برند را ارائه کند.

کیفیت موتور یخچال دیپوینت خوبه؟

یکی از قطعات اصلی یخچال فریزر موتور این دستگاه است. که در واقع ارتباط مستقیمی در کیفیت و کارایی یخچال دارد. و اغلب برای خریداران یخچال فریزرهای دیپوینت هم همیشه این پرسش وجود داشته که موتور یخچال دیپوینت ساخت کجاست؟ برند دیپوینت با هدف ارائه محصولی کاملا بومی سعی داشته با تکیه بر دانش متخصصین موفق شود موتور یخچال فریزرهای دیپوینت را به دست متخصصین ایرانی تولید کند. میتوان گفت دیپوینت برندی کامل ساخت ایران است که توانسته به خوبی در بین برندهای بزرگ بدرخشد.

بالاترین مدل یخچال دیپوینت

برند تخصصی دیپوینت با استفاده از تکنولوژی روز یخچال فریزر های بالاپایین، دوقلو و ساید بای ساید را با فناوری پیشرفته ای که در اختیار داشته با امکاناتی در حد برندهای بزرگ تولید کرده. و در پاسخ به این سوال که بالاترین مدل یخچال دیپوینت کدام است؟ میتوان گفت اغلب مدل یخچال های برند دیپوینت که در سالهای اخیر تولید شده اند، طراحی جدید دارند و از لحاظ کیفیت هم در حد یکسانی هستند.

بالاترین مدل یخچال دیپوینت در حال حاضر یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دیپوینت مدل D5i دو دستگاه کاملا جداست که هر دو یخچال ها کاملا با یکدیگر هماهنگ عمل میکنند با فضای جادار وبزرگ این یخچال دیپوینت و سایر امکانات یجچال مناسب برای افرادی هستند که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می کنند برای خرید بالاترین مدل با توجه به نیازتان میتوانید جدیدترین مدل یخچال های دیپوینت را بررسی کنید.

 یخچال دوقلو دیپوینت

جدیدترین یخچال دیپوینت مدل مکسMAX_D

بهترین مدل یخچال دوقلو دیپوینت مدل مکس در 3 رنگ سفید چرمی، سفید براق و استیل (مکس سیلور) تولید می‌شود. ظاهر بیرونی یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس همانند یک یخچال ساید بای ساید طراحی شده که شکل ساختار بیرونی این مدل را از دیگر مدل ها بسیار متمایز کرده است. این مدل در گنجاشی برابر با 601 لیتر،  5 طبقه شیشه ای نشکن و ضد شوک و  مخزن آبسرکن با قابلیت اتصال به آب شهری،  برای یک خانواده پر جمعیت که استفاده زیادی از فریزر دارند گزینه ایده آل محسوب می‌ شود. ( یخچال دیپوینت مدل مکس را در پایان این پست بین محصولات با مشخصات کاملتری معرفی شده است)

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل یخچال هیمالیا

مزایا و معایب یخچال دیپوینت

هر محصولی به نوعی دارای مزایا و معایبی است. که با دانستن مزایا و معایب آن میتوان بهترین مدل را با در نظر گرفتن مزیت های محصول و مطابق با نیاز و انتظار خریداران بهترین مدل را پیشنهاد کرد.

مزایای یخچال دیپوینت

  • نوفراست: یخچال فریزرهای دیپوینت کاملا بدونه برفک هستند
  • دارای کمپرستور اینورتر
  • طراحی ظاهری مدرن و مطابق یا سلیقه های امروزی
  • رده انرژی A ، +A ++
  • سیستم گردش هوا برای تازه تر نگهداشتن مواد غذایی
  • قابلیت انجماد سریع
  • دارای 6 ماه گارانتی کمپرستور و 3 ماه گارانتی محصول پس راه اندازی

معایب یخچال دیپوینتپ

  • نداشتن خدمات پس از فروش در همه شهرهای ایران
  • صدای بیشتر موتور نسبت به برندهای خارجی
  • طبقات کم

یخچال دیپوینت خوبه؟

برند دیپوینت یک برند کاملا ایرانی است. که البته نسبت به برندهای بزرگی همچون ال جی و سامسونگ عملکرد کمرنگ تری داشته. و کمتر نام آن شنیده شده است. اما به نسبت کیفیت مطلوب این برند توانسته نیازهای بسیاری از خریداران را به خوبی برطرف کند، و ارزش خرید را با قیمت ارزانتر از برندهای خارجی را دارند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

در این مقاله پرفروش ترین مدل یخچال فریزرهای دیپوینت معرفی شده ممکن است طی زمان مدل‌های معرفی شده ناموجود شوند.  بنابراین میتوانید با کلیک روی دکمه زیر مدل های مشابه را از برندهای دیگر موجود در فروشگاه را مشاهده و بررسی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا