خانه و آشپزخانه

بهترین مدل اتو بخار تفال فرانسه + 12 مدل اصل پرفروش

تفال از برندهای مطرح و خوشنام لوازم خانگی است. که کیفیت و طراحی محصولات این برند سبب شده در بازار لوازم خانگی محبوبیت فراوانی داشته باشد. اتو بخارهای تفال هم نمونه‌ای از محصولات برند پرطرفدار تفال هستند. که نظرات بسیاری را به بهترین مدل اتو تفال این برند جلب کرده‌اند. اگر شما هم قصد خرید اتو تفال را دارید، در این مقاله به بررسی مدل های متنوع اتو بخارهای تفال می‌پردازیم. تا از بین پرفروش ترین مدل اتو تفال بهترین اتو تفال اصل فرانسه را معرفی کنیم.

اتو تفال اصل

اکثر افراد برای خرید محصول به دنبال مدل های اصل و باکیفیت هستند. برند TEFAL از تولید کنندگان اصل فرانسه هستند. که از هفت دهه پیش آغاز به فعالیت کرد. و با تجربه زیاد در ساخت محصولاتی باکیفیت به یک برند جهانی تبدیل شد. تفال با جدیدترین لوازم خانگی بهترین گزینه اید ال و مناسب برای تهیه لوازم خانگی است. و اما در ادامه برای خرید بهترین اتو تفال مدل های متنوع اتو تفال را معرفی خواهیم کرد.

اتو بخار مخزن دار و معمولی تفال

تفال هم مانند برندهای بزرگ همواره سعی بر تولید جدیدترین محصولات با پیشرفته ترین امکانات روز داشته است. با وجود تنوع بالای محصولاتی چون اتو مخزن دار ( کارگاهی) و معمولی هر کدام از این مدل ها به نوعی نیاز افراد مختلف را برطرف می‌کنند. تنوع اتو نفال سبب شده مشتریان این برند به راحتی اتو مناسب کار خود را با توجه به نیازشان انتخاب کنند. تنوع مدل اتوهای برند تفال تا 200 نوع می‌باشد که یکی ازویژگی های برند اتوهای تفال محسوب می‌شود.

کیفیت اتو بخار تفال

تفال از برندهای نام آشنای لوازم خانگی است که اکثر افراد با محصولات باکیفیت این برند آشنا هستند. به طوری که میتوان گفت اغلب افراد حداقل تجربه استفاده یکی از محصولات برند تفال را دارند. و همین سابقه طولانی تولید برند تفال و استفاده و پیشنهاد افراد مختلف نشان دهنده کیفیت بالای انواع محصولات تفال از جمله بهترین مدل اتو تفال است.

جدیدترین مدل اتو تفال کدام است؟

اتو بخار تفال مدل  FV9845 از جدیدترین بالاترین مدل اتو تفال است. که با ترکیب رنگبندی زیبا و طراحی منحصر بفرد و امکانات کاربردی از بین مدل های مختلف اتوهای تفال مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

بهترین اتو بخار تفال مدل FV9845
بهترین اتو بخار تفال مدل FV9845
قابلیت‌ها تنظیم میزان بخاردهی
بخاردهی عمودی
نوع اتو بخار
جنس کفهسرامیک
بازه طول کابل2.1 تا 3 متر
عملکرد سیستم قطع خودکار، اسپری آب، سیستم ضدچکه
بخاردهی عمودی و فیلتر ضد رسوب Micro-Calc اشاره کرد.

مشخصات اتوهای تفال

برند بوش مدل اتو بخارهای تولبد شده توسط این شرکت را با قابلیت‌های متنوع و امکانات پیشرفته روز ارائه میکند که ویژگی های خاص اتو برند تفال سبب شده که مدل های جدید اتو تفال فرانسه را متمایز از دیگر اتوهای بازار کند.

ویژگی های بهترین اتو تفال

  •  سیستم قطع خودکار
  • سیستم ضدچکه
  • بخاردهی عمودی
  •  فیلتر ضد رسوب Micro-Calc
  • حجم بخار خروجی بالا
  • وزن مناسب اتوبخار با طراحی ارگونامیک

بهترین مدل اتو بخار مخزن دار تفال

اتوهای مخزن دار یکی از انواع مدل اتوهای پرقدرت هستند. که اتوکشی آسان را در سریعترین زمان نسبت به اتوهای معمولی انجام میدهند برند تفال نیز چندین مدل اتو مخزن دار باکیفیت و پرقدرت را با ویژگی و قابلیت های یک اتو خوب و کاربردی ارائه کرده است. که مدل های گفته شده زیر از پرفروشترین اتوبخارهای مخزن دار تفال معرفی شده‌اند.( البته ما در مقاله‌ای اتوبخار مخزن دار را بررسی کرده‌ایم. میتوانید پرفروشترین این محصولات را در پست بهترین مارک اتو مخزن دار مشاهده کنید.)

  1. اتو بخار مخزن دار تفال مدل GV 7850
  2. اتو مخزن دار تفال مدل GV9581
  3. اتو مخزن دار تفال مدل GV9220EO
  4. اتو مخزن دار تفال مدل GV9570EO

گارانتی اتو تفال

برند تفال با اعتبار و اطمینان از کیفیت محصولات نمایندگی های مختلفی در ایران هم دارد. این نمایندگی‌ها برای اتوبخارهای تفال تا 18 ماه گارانتی را در نظر گرفته‌اند. در حقیقت یکی از عواملی که باعث شده اتو بخارهای تفال اعتبار و محبوبیت بیشتری داشته باشند.

قیمت و خرید اتوبخار تفال اصل

تفال اتوهای این برند را در مدل های بسیار متنوعی به بازار عرضه کرده است. که هر کدام با توجه به مشخصات و قابلیت‌هایی که دارند تعیین قیمت شده‌اند. و قیمت یکسانی ندارند، با توجه به قیمت این روزهای بازار که ثبات خاصی ندارد نمیتوان قیمت معینی را برای اتوبخارهای تفال بیان کرد.

در این قسمت برای سهولت انتخاب بهترین مدل اتو تفال لیستی از پرفروش ترین مدل اتو تفال را آماده کرده‌ایم. میتوانید با بررسی اتوهای معرفی شده آخرین مدل اتو تفال کاربردی و متناسب با نیازتان را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا