خانه و آشپزخانه

بهترین مارک اتو بخار مخزن دار خانگی و کارگاهی + 23 مدل پرفروش اتو مخزن دار

بهترین مارک اتو بخار مخزن دار چیست؟

بهترین مارک اتو بخار مخزن دار کدام است؟ اتو مخزن دار با وجود مخزن مجزا برای بخاردهی قوی‌تر از مدل اتو بخار معمولی هستند. که با عملکرد بالاتر مدل اتو بخارهای مخزن دار بهترین اتو برای خیاطی هستند که باعث اتو کشی آسان و سریعتر می‌شوند. مدل اتو بخارهای مخزن دار مانند سایر لوازم دیگر خانه دیگر دارای تنوع بالایی از برندهای مختلف با ویژگی متفاوت تولید می‌شوند.

اگر قصد خرید اتو مخزن‌دار خانگی و یا کارگاهی را دارید، ما در این مطلب سعی بر آشنایی بیشتر با انواع مدل اتو بخار مخزن دار و و معرفی نمونه‌هایی از بهترین اتو مخزن دار است.

اتو بخار مخزن دار چیست؟

مقدار حجم آب برای اتوکشی مدل اتو مخزن‌دار در مخزنی مجزا همراه با اتو نگهداشته می‌شود. و هنگام اتو نقش اصلی را برای عملکرد بهتر اتو را ایفا میکند. برای همین مخزن تعبیه شده این مدل اتو مخزن‌دار شناخته شده‌اند. در گذشته نوع اولیه این مدل اتوهای بخار مخزن دار بیشتر برای خشکشویی استفاده می‌شد. اما امروزه با طراحی مدرن در مدل‌های پیشرفته با قابلیت مختلف در انواع برندهای برتر و شناخته شده‌ای تولید و برای اتوکشی خانگی و بهترین اتو برای خیاطی محسوب میشوند.

بهترین اتو بخار دستیاتو بخارقیمت و خرید اتو بخار دستی دیجیکالا
بهترین اتو پرسیاتو پرسقیمت و خرید اتو بخار پرسی دیجیکالا
بهترین اتو بخار مخزن داراتو بخار مخزن دار تفال مدل GV 7850قیمت و خرید اتو بخار مخزن دار دیجیکالا
بهترین اتو مسافرتیاتو مسافرتیقیمت و خرید اتو بخار مسافرتی دیجیکالا
بهترین اتو بخار ایستادهبخارگر تفال مدل IT 8460 EOقیمت و خرید اتو بخار ایستاده دیجیکالا

تفاوت اتو بخار مخزن‌ دار با اتوبخار معمولی چیست؟

مدل اتو بخار معمولی و مخزن دار و معمولی هر دو کاربرد و مشخصات خاص خود را دارند. اما یکی از تفاوت‌های اصلی این دو مدل اتو، نوع مخزن نگهداری آب در اتو بخار مخزن دار در حجم بیشتری آب را در مخزن جداگانه دارد. اما برای مدل اتو بخار معمولی مخزن آب در حجم کمتر و معمولا در قسمت زیر دسته اتو تعبیه شده است. که همین ویژگی سبب شده که شکل ظاهری کاملا متفاوتی از هم داشته باشند.

مقایسه اتو مخرن دار با اتو بخار معمولی

کیفیت اتو بخار مخزن دار

اگر شما هم برای خرید اتو بین مدلهای متنوع اتو بخار مخزن دار ، اتو پرس و معمولی دچار تردید شده‌اید. و این سوال برایتان پیش آمد که کدام اتو بخار بهتره ؟ با توجه به این که اتو مخزن‌دار و اتو پرس قیمت بالاتری نسبت به اتو بخار معمولی دارد. از امکانات بهتری نیز برخوردار هستند. اگر از لحاظ هزینه مشکلی نباشد حتما برای خرید اتو یکی از انواع مدل اتو مخزن دار با قدرت بالاتر و اتوکشی آسانتر پیشنهاد می‌شود.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک اتو پرسی خانگی بازار

مزیت استفاده از اتو بخارهای مخزن‌ دار

  • دارای مخزن بزرگ بدونه نیاز به پر کرددن مکرر آب هنگام اتوکشی
  • اتوکشی بسیار با کیفیت برای لباس های سنگین، مجلسی،و حتی پرده های بزرگ
  • میزان بخاردهی بالاتر و قوی نسبت به مدل اتو معمولی
  • مناسب برای اتو کشی لباس در حجم زیاد و برای گارگاه و خیاطی
  • دارای مخزن جدا برای اتو کشی سبک و آسان
  • امکانات ضد فرسودگی و سیستم ضد رسوب

راهنمایی و نکات خرید اتو مخزن دار

قدرت اتو : اتو بخارهای مخزن دار با قدرت و توان مختلف تولید می‌شوند. برای خرید اتو توجه داشته باشید، اتو بخار انتخابی شما از توان بالای 2000 وات برخوردار باشد. تا بیشترین بازدهی را داشته باشید.

وزن دستگاه : برای اتو کشی با اتوهای مخزن دار به صورت دستی باید اتوکشی انجام شود. بهتر است مدلی را انتخاب نمایید که وزن بالایی نداشته‌ باشد. و دارای قدرت بخار بالاتری باشد تا به مراتب مراحل اتو کشی آسانتری داشته باشید.

جنس کفی اتو: انواع اتو با جنس کفی از سرامیک، تیتانیوم و استیل… تولید می‌شوند. یکی از فاکتورهای مهم خرید اتو، توجه به نوع جنس کفه اتو می‌باشد. که دارای جنس کفه از تیتانیوم و یا سرامیک هستند. برای اتو کشی بسیار مناسب و در مقابل ضربه و یا فشار مقاومت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارند.

بهترین مارک اتو بخار مخزن دار

همه برندهای تولید کننده اتو و لوازم خانگی سعی برای تولید محصولات با کیفیت دارند. اما با توجه به امکانات مختلف اتوهای تولید شده از چند برند برتر مورد توجه بیشتر خریداران قرار گرفته‌اند . برندهایی نظیر اتو مخزن دار فیلیپس، تفال، دلونگی، فکر بیم، کنوود، بوش… جزو بهترین اتو بخار مخزن دار و از برندهای خوشنام و با کیفیت بازار هستند.

خرید و قیمت اتو بخار مخزن دار

در این مقاله سعی بر شناخت امکانات انواع مدل اتو مخزن دار صنعتی و خانگی داشتیم. در این قسمت هم برای سهولت خرید 5 مارک پرفروش سال را از بهترین مدل اتو بخار مخزن دار آماده کرده‌ایم. که می‌توانید با بررسی بیشتر و کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول مشخصات کاملتر هر محصول را با قیمت روز و نظرات خریداران مشاهده کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا