خانه و آشپزخانهلوازم برقی

اتو پرس بهتره یا مخزن دار + مقایسه و معرفی 7 مدل با کیفیت پرفروش

اتو پرس بهتره یا مخزن دار کدام؟ اتوهای بخار لوازم برقی کاربردی هستند، که با وجود مدل‌های متنوع این محصول هنگام خرید اغلب افراد دچار تردید می‌شوند، که کدام مدل اتو بهتره بخریم؟ یا  به دنبال اطلاعاتی هستند تا بتوانند نتیجه بگیرند کدام یک بیشتر به کارشان می‌آید و برایشان مفید است. ما هم پیش تر در بهترین مدل اتو مخزن دار و همچنین بهترین مارک اتو پرسی را به عنوان محبوب‌ترین و پر کاربردترین اتوهای موجود در بازار معرفی کردیم. در این مقاله هم قصد داریم با بررسی و مقایسه اتو مخزن دار و اتو پرسی که قبلا معرفی شد، مشخصات کامل و نوع عملکرد و کاربرد هر کدام از این دو مدل را بدانیم که کدام از این دو مدل اتو پرسی و مخزن دار عملکردی بهتری دارند و بین خریداران از محبوبیت بیشتری برخوردارند. کدام میتواند برای شما مناسب تر می‌باشد.

مقایسه اتو مخزن دار و اتو پرس

اولین فاکتور برای مقایسه اتوهای پرسی و مخزن دار، نحوه عملکرد هر کدام از این دو مدل است. که تفاوت‌های این دو مدل اتو قطعا در طرز استفاده اتو تاثیر بسزایی خواهد داشت. بنابر این اگر می خواهید یک اتو با کیفیت خوب تهیه کنید تا سزیعتر پارچه و لباس هایی را با الیاف مختلف به آسانی اتو کشی کنید نحوه کار با اتو را بررسی کنید.

نحوه کار با اتو پرسی

نحوه کار با اتو پرسی

اتو پرس با داشتن سطح بزرگ برای اتو کشی، اصلاح و صاف کردن لباس از طریق حرارت و فشار بخار پرقدرت برای لباسهایی با الیاف مصنوعی و طبیعی کاربرد دارند. در سال‌های اخیر اتو پرس ها طرفداران زیادی پیدا کردند. این نوع اتو عملکرد راحت‌تر و وقت کمتری هم می‌گیرد. همین سبب شده بسیاری از افراد ترجیح دهند به جای استفاده از اتو بخار از اتو پرس استفاده کنند.

طرز کار با اتو پرسی به این طریق است که ابتدا مخزن آب دستگاه اتو پرس را پر کرده، سپس با قرار دادن پارچه در قسمت صفحه به صورت دستی پانل بالا را روی پارچه قرار داده با زدن دکمه روی دستگیره اتو بخار دستگاه به طور کامل پارچه و لباس را پرس کرده اتو پرسی برای لباس های سنگین با حجم زیاد عملکرد سریعتری نسبت به اتوهای مخزن دار دارند و کاملا لباس های ضخیم و یا بسیار نازک را صاف و مرتب می‌کنند. در واقع با یک پرس ساده سطح زیادی از لباس اتو می‌شود. اما این مدل اتو برای همه لباس‌ها مناسب نیست و گوشه و کنار لباس‌ها مثل کنار دکمه‌ها را نمی‌توان به راحتی با آن اتو کرد.

اتو مخزن دار

نحوه کار با اتو مخزن دار

اگر شما هم از افرادی هستید که برای اتو کشی لباس هر باز مجبور هستید. مخزن اتو را پر کنید با مدل اتو مخزن دار دیگر نگران خالی شدن مخزن اتو نخواهید بود. چرا که اتوهای مخزن دار طوری طراحی شده اند که قسمت اتو و مخزن از هم جدا هستند. این مدل با مخزن جداگانه و بزرگی که دارند، حجم زیادی از آب را برای قدرت بیشتر فشار بخاردهی اتو دارند. از ویژگی این مدل ایجاد ترکیب رطوبت و حرارت در حین اتوکشی می‌شود. نوع طراحی در اتو بخار مخزن دار برای صاف کردن لباس مانند اتو بخارهای پرس بیشتر بر پایه قدرت بخار صورت می‌گیرد.

تفاوت اتو پرس و اتو مخزن دار

اتو پرس و اتو مخزن دار کلا از طراحی متفاوتی برخوردارند، این دو مدل از نظر طراحی ظاهری کاملا دو مدل با میزانکار بازدهی و کارایی متفاوتی دارند. اتو پرس با دارا بودن صفحه بزرگ امکان اتو کردن لباسهای سنگین مانند پرده های بزرگ را دارندکه هیلی سریع و خوب سطح وسیعی را از پارچه اتو میکنند.

مدل اتو مخرن دار با وجود قابلیت های زیاد ابعاد و اندازه جمع و جور تری نسبت به اتوهای پرس دارند این مدل با حجم بخاردهی بسیار بالایی که دارند برای بسیاری از مزون و گارگاهای خیاطی به عنوان اتو گارگاهی هم مورد استفاده قرار میگیرند. از دیگر ویژگی های اتو مخزن دار طراحی شده برای اتو کشی قسمت های باریک لباس هستند.

از مزیت های استفاده از دو مدل اتو پرسی و مخزن دار نسبت به اتو بخار معمولی دارند. قدرت و میزانکار در نتیجه بهتر حتی برای لباس هایی با پارچه های غیر قابل شستشو که امکان آسیب دیدن بافت لباس بالا می‌رود را دارند.

اتو پرس بهتره یا اتو مخزن دار؟

در پاسخ به این سوال که اتو پرس بهتره یا اتو مخزن دار ؟ باید گفت این که هر دو مدل اتو بازدهی بالایی دارند، اما بستگی به انتظار و نوع کاربرد استفاده از هر کدام از این دو مدل اتو پرس و مخزن دار متفاوت است. نحوه استفاده از اتو پرسی با قابلیت های کاربردی بیشتر ساده تر است. اما اتوهای مخزن دار با کفی کوچکتر و اتو کشی دستی نیار به قدرت بیشتری برای اتو کشی دارند در کل اتوهای مخزن دار بیشتر مناسب کارگاه هستند که با برخورداری از مخزن بزرگ و پرس قوی قابلیت اتو کشی حجم بالایی با دوام بیشتر دارند.

نتیجه:

با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و طرز استفاده هر دو مدل اتو که در این مطلب بیان شد. همچنین مقدار هزینه ای که شما دارید، میتوانید از بین لیست 10 تایی از مدل اتو پرس و اتو مخزن دار که در ادامه معرفی می شود، به راحتی اتو مناسب خانه خود را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بهترین مارک اتو مخزن دار

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا