خانه و آشپزخانه

بهترین اسپرسو ساز مباشی + 5 مدل جدیدترین اسپرسوساز مباشی 2023

اسپرسو ساز مباشی یکی از نمونه محصولات برند خوشنام و معتبر مباشی است. که اگر از افراد علاقمند به خوردن نوشیدنی قهوه باشید قطعا با اسپرسوسازهای مباشی آشنایی دارید. ما در پست قبل بهترین اسپرسوساز خانگی را از برندهای برتر معرفی کرده‌ایم. و اما در این مقاله تصمیم داریم انحصارا به بررسی بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی بپردازیم. و با مقایسه‌ای بین مدل‌های این برند داشته باشیم. در نهایت با دیدن نظرات خریداران قبلی اسپرسوساز مباشی بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی را معرفی کنیم.

اسپرسو ساز مباشی

مباشی یکی از برندهای اصلی تولید کننده انواع مدل اسپرسو ساز و قهوه ساز است. که چندین نمونه مختلف از این محصولات را با ویژگی‌های خوب تولید کرده است. که در بازار ایران جزو پرفروش ترین اسپرسوساز هستند. این برند با تولید اسپرسوساز با کیفیت و ویژگی‌های منحصر بفرد این محصول نظرات خریداران را به خود جلب کند.

بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی

اسپرسوسازهای مباشی با عملکرد حرفه‌ای صنعتی و نیمه صنعتی برای مصارف خانگی، سوپر مارکتی و کافی شاپ … استفاده می‌شوند. که هر کدام از مدل‌های اسپرسوساز مباشی دارای ویژگی‌های خاص خود می‌باشند. چند نمونه از ویژگی‌های اصلی اسپرسوسازهای مباشی مانند:

ویژگی اسپرسوساز مباشی

  • سیستم قطع کن خودکاد( اتوماتیک)
  • قابلیت درست کردن انواع نوشیدنی اسپرسو، لاته، ماکیاتو، موکا ، شیرگرم و آب جوش را دارند. ( البه بستگی به مدل اسپرسوساز این قابلیت ها می‌تواند متفات باشد. )
  • دارای تمپر و پیمانه قهوه
  • دارای تنظیم فوم خروجی قابل تنظیم که میتوان فوم شیر را با غلظت باب میل تهیه کرد.
  • مجهز به صفحه گرم نگهدارنده فنجان
  • مجهز به سینی چکه گیر متحرک

پیشنهاد شده برای شما: بهترین قهوه جوش دستی [موکاپات]


اسپرسو ساز مباشی خوبه؟

مباشی از برندهای است که اسپرسوساز مباشی اتوماتیک و معمولی را در طرح های مدرن و رنگبندی متنوع به بازار عرضه کرده. اگر برای شما سوال شده که اسپرسو ساز مباشی کدوم بهتره؟ باید بگوییم که تمام اسپرسوسازهای مباشی از نظر کیفیت، در حد یکسانی قرار دارند اما برای خرید حتما باید ویژگی های هر مدل زا بررسی کنید و با توجه به انتظارتان مدل مناسب را تهیه کنید.

اسپرسوساز مباشی ساخت کجاست؟

همانطور که شما میدانید و ما نیز بارها بیان کرده‌ایم. شناخت بیشتر هر برند میتواند کمک شایانی برای خرید بهترین محصولات باشد. حال در پاسخ به این سوال که اسپرسوساز مباشی ساخت کجاست؟ باید بگویم برند مباشی ژاپن به ثبت رسیده، اما دفتر اصلی فروش در دبی قرار دارد. مباشی برندی است که 350 نوع محصول مختلف را در بازارها ارائه کرده که اسپرسوسازهای مباشی نمونه هایی از این محصولات پرطرفدار هستند.

کدام مدل اسپرسو ساز مباشی بهتر است

برند مباشی انواع اسپرسوساز را با مدل‌های متنوع و کیفیت بالا به بازار عرضه کرده است. اگر شما هم سری به فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی زده باشید قطعا متوجه شده‌اید، که برند اسپرسوساز مباشی ( mebashi ) با طراحی کاربردی و کیفیت عالی جزو پرفروش ترین این محصولات می‌باشد. در بین خریداران جدیدترین مدل اسپرسو ساز مباشی بسیار خوش درخشیده‌اند. بنابر این اگر قصد خرید اسپرسوساز را دارید، بدونه شک میتوان اسپرسوساز مباشی ۲۰۳۴ را برای خرید پیشنهاد کرد.

نمایندگی و خدمات پس از فروش اسپرسوساز مباشی

برند بزرگ و شناخته شده مباشی با اطمینان از کیفیت بالای محصولات خود را با ضمانت و گارانتی روانه بازار کرده است. و تا 12 ماه اسپرسوساز مباشی را گارانتی کرده و نمایندگی اصلی برند مباشی در شهر تهران با ارائه انواع خدمات برای مشتریان مباشی را دایر کرده است.

نظرات در مورد اسپرسوساز مباشی

یقینا با شنیدن نظر خریداران که قبلا از مدل اسپرسوساز مباشی استفاده کرده‌اند و کاربرد هر قابلیت این محصولات را تجربه کرده‌اند برای تصمیم گیری برای مقایسه و انتخاب بین مدل‌های متنوع مدل اسپرسوساز مباشی می‌تواند کمک کننده باشد

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

 اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010
اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

کاربر دیجی کالا: بعد از سه ماه استفاده: من با راهنمایی رفیقم که یه مدل خفن دلونگی داشت خریدم و اون کیفیت اسپرسوی خروجی رو تایید کرد و عالی دونست. کار کردن با خروجی بخارش مهارت می‌خواد و به مرور باید یاد گرفت. قطعا اگر بدنه فلزی بود خیلی عالی می‌شد ولی باید قیمت رو هم در نظر داشت. فکر می‌کنم اگر یه تمپر ۵۱ مناسب کنارش تهیه بشه خوبه. هر چند خودش یه دونه داره.

  • ➕زمان کم برای آماده شدن
  • ➕سینی متحرک
  • ➕کیفیت اسپرسوی عالی
  • ➕نشانگر دما
  • ➕چراغ‌های جداگانه مخصوص آماده بودن قهوه و یا بخار
  • ➕ظاهر کلاسیک
  • ➕کیفیت بسیار خوب در کنار قیمت
  • ➖ بدنه پلاستیک فشرده که یه مقدار توی ذوق می‌زنه

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2013

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2013
اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2013

علی رستمی: دستگاه خوبیه حتی از دستگاه های بالا 5تومنی هم. بهتره واقعا ولی ی ایراد داشت ک مرجوع کردم امیدوارم هرچه زودتر لطف کنن ی دستگاه دیگ برام بفرستن کلی میشه گفت راضیم

ساناز بیات: دوستان خیلی خوبه فقط حتما طبق نظرات بعضی دوستان اول ابگیری کنید تا به اصطلاح اب بندی شه، و مثل من اشتباهی اون واشر نارجی رنگ رو نزارید روش بمونه اونو باید بردارید (توی قسمت تانک اب)


اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2031

 اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2031
اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2031

اذن الله خوشقدم: خوب من هم در خرید این اسپرسوساز دو به شک،بودم اما الان ازش خیلی خیلی راضی هستم به شما هم پیشنهاد میدم

  • ➕چندکاره
  • ➕شستشو آسان
  • ➕ظاهر زیبا
  • ➕بسته بندی خوب

خرید بهترین مدل اسپرسوساز مباشی

این پست مشخصات و کیفیت انواع مدل اسپرسوساز مباشی بررسی کردیم. در این بخش برای سهولت خرید جدیدترین مدل اسپرسو ساز مباشی را معرفی می‌کنیم. می‌توانید با توجه به هزینه و انتظارتان بهترین اسپرسو ساز نیمه صنعتی مباشی و خانگی از بین مدل‌های معرفی شده با انتخاب مدل مد نظرتان و کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول، قیمت روز را با مشخصات بیشتر ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

اسپرسو ساز مباشی بهتره یا دلونگی

 برندها دلونگی و مباشی هر دو از بهترین برندهای پرطرفدار به حساب می آیند. که ما در این پست و مقاله بهترین اسپرسوساز دلونگی با بررسی مزایا و معایب اسپرسوساز دلونگی و  اسپرسوساز مباشی و مقایسه اسپرسوساز دلونگی و مباشی  پرفروش ترین مدل های هر دو برند را معرفی کرده ایم تا با مطالعه مشخصات مدل های لیست شده بتوانید با در نظر گرفتن هزینه و نیازتان بهترین مدل اسپرسوساز را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا