خانه و آشپزخانه

اتو بخار فیلیپس بهتره یا تفال + معرفی 15 مدل پرفروش از دو برند

کیفیت اتو فیلیپس بهتره یا تفال؟ همیشه انتخاب بهترین مارک برای خریداران یک چالش بزرگ است. خصوصا بین دو برند شناخته شده و مطرح تفال و فیلیپس انتخاب را کمی دشوارتر میکند. که مارک اتو فیلیپس بهتره یا تفال ؟ ما پیش در در مقاله هایی بهترین مدل اتو تفال و بهترین مدل اتو فیلیپس را معرفی کردیم. در این مقاله قصد داریم بهترین مدل اتو تفال را با فیلیپس مقایسه کنیم. تا در نهایت بتوانید از بین این دو برند، اتو مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

مقایسه اتو تفال و فیلیپس

فیلیپس و تفال از برندهای خوشنام و مطرح جهانی هستند. که اتو بخارهایی تقریبا با عملکردی مشابه دارند. اما ویژگی‌های این دو برند کاملا متفاوت هستنند. به همین دلیل بررسی بیشتر مشخصات مدل اتوهای فیلیپس و تفال میتواند کمک شایانی برای خرید بهترین مدل اتو مطابق با انتظار شما کند. که در ادامه بیشتر به این موضوع میپردازیم.

شباهت اتو بخار تفال و فیلیپس

اتو بخارهای تفال و فلیپس هر دو از بهترین متریال ساخت استفاده می‌کنند. در شکل ظاهری مخزن آب، کابل، تنظیم درجه حرارت شبیه به هم هستند. اما با وجود پیشرفت تکنولوژی هر کدام از این برندها سعی دارند، که قابلیت‌هایی را مطابق با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز را برای محصولات خود طراحی کنند، که سبب عملکرد بهتر و اتو کشی آسانتر شود. که همین عملکرد متفاوت در مدل‌های این دو برند در تصمیم و انتخاب مدل اتو تاثیر گذار است.

اتو تفال (tefal)

تفال برندی با محبوبیت جهانی است. که علاوه بر مدل اتوهای با کیفیت در تولید محصولات برقی و غیر برقی هم فعالیت دارد. که عرضه این محصولات در اکثر کشورهای دنیا سبب شناخته تر دن این برند شده است.

پرفروشترین مدل اتوتفال

برند تفال اتوبخارهای مخزندار و دستی خانگی را با ویژگی و امکانات متنوع و مناسب با نیاز مشتریان این برند را تولید کرده است. اتوهای تفال با توجه به کیفیت بالای این محصولات توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین خریداران داشته باشند.

بهترین اتو بخار تفال

  • اتو بخار تفال مدل FV9845
  • اتو بخار تفال مدل FV5718
  • اتو بخار تفال مدل FV 6830
  • اتو بخار تفال مدل FV4920

اتو فیلیپس ( Phillips)

فیلیپس برند از کشور هلند است که به یک برند چند ملیتی تبدیل شده است. این برند در زمینه تولید لوازم برقی فعالیت دارد. محصولات فیلیپس جزء محبوبترین و باکیفیت ترین‌های موجود در سطح جهان هستند. برند فیلیپس اتوهای بخار فیلیپس را با عملکری حرفه‌ای تولید میکند. که جدیدترین مدل اتو بخارهای فیلیپس در رده بهترین مدل اتو بخارهای بازار جهانی قرار گرفته‌اند.

جدیدترین مدل اتو فیلیپس

  • اتو بخار فیلیپس مدل GC5037
  • اتو بخار فیلیپس مدل DST5040
  • اتو بخار فیلیپس مدل GC4532
  • اتو بخار فیلیپس مدل 4517

گارانتی اتو فیلیپس

یکی از ویژگی های شاخص اتوهای برند فیلیپس گارانتی و خدمات پس از فروش این برند است. که توسط شرکت شکوفا الکتریک از 18 تا 24 ماه پشتیبانی محصولات فیلیپس، از جمله اتو بخارهای فیلیپس را ارائه میکند.

کیفیت اتو تفال بهتره یا فیلیپس

برندهای اتو تفال و فیلیپس از لحاظ متریال ساخت در حد یکسان و جزو برترین برندهایی هستند که مدل اتوهای متنوعی را با بالاترین کیفیت روانه بازار می‌کنند. کیفیت یکسان این دو برند تفال و فیلیپس سبب محبوبیت فراوان هر دو برند در بازارهای جهان شده است.

اتو تفال بخرم یا فیلیپس؟

برای خرید هر کالایی بعد از انتخاب بهترین مارک باید با توجه به معیارهای شخصی برای خرید اقدام کرد. در پاسخ به این سوال که اتو تفال بهتره یا فیلیپس کدومو بخرم؟ باید گفت با در نظر گرفتن نیازتان، طبق سلیقه و هزینه ای که دارید میتوانید به راحتی مناسبترین مدل اتو را از بین برندهای محبوب تفال و فیلیپس انتخاب کنید.

معرفی بهترین اتو فیلیپس و تفال

دز این بخش برای سهولت خرید بهترین مدل اتو از برندهای فیلپس و تفال را لیست کرده‌ایم. میتوانید با بررسی بیشتر مدل اتوهای معرفی شده اتو بخار مدنظرتان را انتخاب کرده و با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید نظرات خریداران قبلی و قیمت روز اتو را مشاهده کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

اتو بخار تفال

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا