خانه و آشپزخانه

بهترین قوری وارمردار شیشه ای و استیل + خرید 12 مدل شیک زیبا 

چگونه میتوان چای و دمنوش را چند ساعت گرم نگه داشت؟ این سوال بسیاری از افراد است که میل به نوشیدنی گرم بعد از خستگی کار روزانه را دارند. در این مطلب قصد داریم قوری وارمردار که با استفاده از آن می‌توان ساعت‌ها چای و دمنوش را گرم نگه داشت و طرز استفاده از قوری وارمر دار را معرفی کنیم.

قوری وارمردار چیست؟

شما می‌خواهید چای و دمنوش خود را روی میز پذیرایی بدونه استفاده از اجاق گرم نگه دارید؟ قوری وارمردار بهترین وسیله‌ای است که با استفاده از این مدل قوری می‌توان ساعت‌ها چای و دمنوش خود را گرم نگهدارید. قوری وارمردار با استفاده از شمع‌های وارمر که زیر قوری قرار میگیرند. بعد از روشن کردن شمع تا چند ساعت دمنوش را گرم نگه می‌دارد. قوری وارمر دار عملکردی شبیه یک اجاق گاز کوچک را دارد.

وارمر چیست؟

وارمر( warmer ) به معنی گرمتر که این نوع شمع هم به نام وارمر اجاق کوچک شمع دار هستند. که امروزه استفاده از شمع وارمر برای گرم نگه داشتن غذا نیز زیر مدل‌های جدید ظروف سرو مانند سوفله خوری وارمردار قرار می‌گیرند. تا مدت طولانی‌تری غذا گرم بماند.

 قوری وارمردار

طرز استفاده از قوری وارمردار چگونه است؟

پس از این که مقدار کافی از چای و یا دمنوش مورد علاقه خود را درون قوری وارمردار ریختید، آب جوش را روی آن بریزید. شمع وارمر درون استند را روشن کنید و قوری را روی آن بگذارید.

کاربرد قوری وارمردار چیست؟

قوری وارمدار علاوه بر این که دمنوش را تا ساعت‌ها گرم نگه میدارد. این مدل قوری زیبایی و جلوه خاصی برای دکوراسیون هم دارند. به طوری که خریداران این مدل قوری برای بیشتر مهمانی‌ها و دورهمی از این مدل استفاده می‌کنند که مانع سرد شدن دمنوش می‌شود و لذت نوشیدن چای را دو چندان می‌کند.

جذابیت و زیبایی قوری وارمر دار در عین کاربردی بودن علاوه بر مهمانی در اغلب کافی شاپ و رستوران‌ها نیز این استندهای جذاب برای میزهای پذیرایی رمانتیک و زیبا استفاده می‌شود.

پیشنهاد شده برای شما: خرید و قیمت قوری چینی جدید بازار

نکات خرید قوری وارمدار

جنس قوری وارمردار: انواع مدل قوری مختلف وارمردار در بازار وجود دارند. که جنس‌های مانند قوری وارمردار استیل، چینی، چوب بامبو، پیرکس در بازار وجود دارند. که انتخاب هر کدام از این جنس‌ها بستگی به سلیقه شما خواهد داشت.

قوری وارمردار استیل

قوری وارمردار استیل

قوری وارمردار استیل دارای بدنه مقاوم هستند که از استیل ضد زنگ تولید می‌شوند. این مدل قوری وارمردار استیل از کیفیت مطلوبی برخوردارند. که ظاهر براق و ترکیب شده با شیشه آن زیبایی این مدل دو چندان شده است.

طرح و رنگ وارمر قوری : استند وارمر هم به صورت تکی در بازار وجود دارند. و همچنین مدل‌های ست شده هستند که استفاده از این مدل ست وارمر قوری باعث جلوه بیشتر این مدل برای میز پذیرایی می‌شوند. ناگفته نماند که وارمرها دارای دارای تنوع زیادی هستند که میتوان آنها را با دیگر وسایل پذیرایی هماهنگ کنید. و با سلیقه خود جلوه ای زیبا برای میز پذیرایی رقم بزنید.

وزن قوری وارمر: اکثرا قوری‌ها در حجم یک الی دو لیتر هستند باید قوری را جنسی انتخاب کنید، که سبک و ظریف باشد. که هر چقدر قوری سبک و ظریف‌تر باشد، قطعا زیبایی بیشتری خواهد داشت.

قیمت قوری وارمر

قوری وارمر دار نسبت به زیبای و کاربردی که دارند. از قیمت مناسبی برخوردارند. و جزو وسایلی هستند که به راحتی میتوان این مدل قوری را با قیمت مناسب تهیه کرد. خرید و استفاده از این مدل با قیمت ارزان باعث جذابیت و زیبایی میز پذیرایی می‌شود. که نشان دهنده ذوق و سلیقه میزبان می باشد.

در این قسمت از مطلب مدل‌های برتر و پرفروش بازار را که خریداران زیادی داشته لیست کرده‌ایم می‌توانید بررسی کنید و مدل مد نظر خود را انتخاب و برای خرید روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا