خانه و آشپزخانهلوازم برقی

نظرات کاربران در مورد سرخ کن بدون روغن + 10 مدل پرفروش سرخ کن

بهترین مارک سرخ کن کدام است؟

سرخ کن بدونه روغن خوبه؟ سرخ کن بدونه روغن بخرم یا با روغن کدوم بهتره؟خرید و استفاده از سرخ کن‌های بدون روغن و با روغن برای سرخ کردن مواد غذایی به یکی از وسایل اصلی آشپزخانه تبدیل شده‌اند. سرخ کن‌های جدید می‌توانند مراحل آشپزی را بسیار ساده‌تر کنند. و انواع مواد غذایی را در سریعترین زمان ممکن با طعم عالی برشته و سرخ کنند.

سرخ کن های آشپزخانه ای از برندهای برتر تولید کننده لوازم خانگی الکترونیکی تولید می‌شوند. پیش تر ما در مقاله های قبلی بهترین سرخ کن فیلیپس و بهترین مدل سرخ کن تفال را معرفی کرده ایم. در این مقاله به بررسی نظرات کاربران را در مورد سرخ کن های بدون روغن را بدانیم. و آیا خریداران از استفاده سرخ کن های بدون روغن راضی هستند؟

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9252سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9252قیمت و خرید سرخ کن فیلیپس دیجی کالا
سرخ کن تفال سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY111 قیمت و خرید سرخ کن تفال دیجی کالا
سرخ کن گوسونیکسرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758 قیمت و خرید سرخ کن گوسونیک دیجی‌کالا
سرخ کن بدون روغن سانفورد مدل SF2457سرخ کن بدون روغن سانفورد مدل SF2457قیمت و خرید سرخ کن سانفورد دیجی کالا

از سرخ کن بدون روغن راضی هستین؟

در مطلب قبلی بهترین مارک سرخ کن بدون روغن را بررسی کردیم. و پرفروشترین این محصولات را از برندهای قدرتمند و با کیفیت ایرانی و خارجی معرفی شد. تصمیم داریم در ادامه این مطلب نظرات کاربران را درمورد سرخ کن بدون روغن بررسی کنیم . تا در نهایت با اطلاعات کافی از مارک های مختلف سرخ کن و نوع عملکرد و تجربه کاربران بتوانید بهترین مدل سرخ کن را انتخاب کنید.

سرخ کن چه رنگی خوبه؟


اینکه سرخ کن‌ها چه رنگی خوبه؟ بستگی به این دارد که چه برند و مدلی را انتخاب می‌کنید چون بعضی از سرخ کن‌ها تعداد رنگ‌های محدودتری مثلا فقط سفید یا فقط مشکی دارند. اما به طور کلی سرخ کن‌ها اکثریت با رنگ‌هایی مشکی و سفید هستند و در برخی از برندهای جدید رنگ سیلور و مشکی طلایی بسیار زیبا هم دیده می‌شود.

نظرات در مورد سرخ کن بدون روغن تفال

غزل عادل‌زاده خریدار:

پیشنهاد می‌کنم

سرخ کن کاملن بدون روغن هم نیست یعنی یه کم باید روغن بریزید. سیب زمینی باید زمانش دستتون بیاد مثلن ۲۵ دقیقه میذارید خشک میشه ۲۰ دقیقه میذارید خوب نمیپزه. من تو سبد روی قابلمه در حال جوش بخارپزش کردم بعد با یه قاشق روغن قاطی کردم خیلی خوب شد.

بادمجون رو خشک میکنه حتمن باید با فرچه روش روغن رومال کنید مرغ رو وقتی به شکل جوجه میذارید خوب میپزه و طلایی میشه اما با آرد سوخاری افتضاح میشه و اصلن شبیه مرغ سوخاری درنمیاد در هر صورت یک حسن خوبی داره و اونم اینکه گازت تمیز می مونه. خونه هم بوی غذا نمیگیره. برای کثیف نشدن کف سرخ کن سعی کنید یک پیش دستی زیر توری بذارید روغن مرغ میریزه توی اون و مجبور نیستید کلی ظرف رو بسابید اینطوری طول عمر دستگاه تونم بیشتر میشه هر بار سیب زمینی که می ریزید نهایتن دو نفر رو جواب بده

مرغ درسته که اصلن توش جا نمیشه اگه هم کوچک باشه روش میسوزه و توش نمیپزه. روی هم رفته خوبه مخصوصن تو ایام مریضی که نمیشه سرخ کردنی خورد با این میشه بعضی چیزها پخت. کارمو راحت کرده. پیاز رو توش گذاشتم برشته شد. کمی سبزی هم ریختم خشک کرد البته هنوز میوه توش خشک نکردم امیدوارم میوه رو هم خشک کنه. من هم فر دارم هم مایکروفر هیچ کدام کارایی اینو ندارن. کلن راضی ام ازش امیدوارم پول برقش زیاد نشه

درحال دریافت محصولات منتخب ...

سرخ کن بدون روغن فیلیپس 

۸ آذر ۱۴۰۱؛ مریم اروانه

کیفیت کار خیلی خوب و عالیه و تقریبا همه چی باهاش میشه درست کرد جای تستر رو برام گرفت. با سرعت بالا و کیفیت عالی و کارایی زیاد غذای سالم و بدون روغن. به شدت توصیه میشه.

۲۰ آبان ۱۴۰۱؛ کاربر دیجی‌کالا

عالیه هم شیکه هم کاربردی با این قیمت سرخ کن بدون روغن فیلیپس همین مدل و میشه گفت که خوبه

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بهترین سرخ کن شیائومی

کاربر دیجی‌کالا

سلام من تازه به دستم رسید عالیه یکی از نکات مثبت‌ش کنترل از راه دوره با برنامه mi home مناسب برای خانواده های کم جمعیت

سید حامد جاسمی

یکی از بهترین خریدهای زندگیمه

درحال دریافت محصولات منتخب ...

سرخ کن بدون روغن کنوود

۱۰ آذر ۱۴۰۱؛ کاربر دیجی‌کالا

سرخکن کنوود عالی به همه پیشنهاد میدم حتما خریداری کنن منکه واقعا راضیم ازش فوق العادس

۲۹ مهر ۱۴۰۱؛ نرگس گودرزی

یک ماه تحقیق زیاد کردم و بین فیلیپس -تفال و کنوود شک داشتم که با توجه به جادار تر بودن کنوود در این بازه قیمتی انتخاب کردم وقتی دستم رسید دیدم عالی هست واقعا عالی هست اگر میخواین سیب زمینی و بادمجان خشک نشه یک قاشق غذاخوری روغن تو ظرف بریزید و با فرچه روی سیب زمینی ها و یا بادمجان بکشید دیگه خشک نمیشه مرغ دو کیلویی را راحت داخلش گذاتشم و در دمای 200 و زمان 40 دقیقه راحت مغز پخت کرد فقط توجه کنید وسط کار باید حتما یکبار مرغ را بچرخانید تا دو طرف پخته بشه، کیفیت عالی، جادار بودن سبد

درحال دریافت محصولات منتخب ...

دوستان ضمن تشکر از از مطالعه این مطلب شما هم اگر تجربه خرید و استفاده از سرخ کن های‌بدون روغن را دارید می توانید در انتهای این مقاله نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا