خانه و آشپزخانه

بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال (Tafal) + قیمت 12 پرفروش ارزان

سرخ کن تفال یکی از برندهای محبوب بازار هستند. که روند سرخ کردن و برشته کردن غذا را ساده و سریع و با مقدار بسیار کمی به بهترین حالت ممکن سرخ میکند. و همچنین با طراحی زیبا ظاهری تاثیر بسیار زیادی برای دکوراسیون آشپزخانه دارند. اما با توجه به مدل های متنوع این محصولات انتخاب بهترین سرخ کن تفال کمی دشوار است. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به طور اختصاصی به بررسی مدل های متنوع سرخ کن تفال بپردازیم. و در نهایت بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال را معرفی کنیم.

سرخ کن تفال ساخت کجاست؟

برند tefal توسط فردی به نام مارک گروگوایر در کشور فرانسه تاسیس شد. پس از سال ها تلاش برند تجاری تفال به عنوان یکی از برندهای شناخته شده برتر در جهان معرفی شد. این برند با سابقه طولانی در تولید لوازم برقی و پخت و پز را همگام با استانداردهای بین المللی و فناوری پیسرفته روز دنیا محصولات تفال را به کشورهای مختلف ارائه می‌کند. این برند فرانسوی با تولید محصولات عالی و همچنین سرخ کن های جدید یک قاشق روغن تفال را طراحی و تولید کرده که بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته‌اند.

انواع مدل سرخ کن تفال

برند تفال سرخ کن های متنوعی را با توجه به نیاز مشتریان تولید و عرضه کرده، که هر کدام از این مدل سرخ کن های تفال کاربردی و باکیفیت بالا توانسته به خوبی نیاز کاربران را برطرف کند.سه مدل سرخ کن تفال شامل:

  • سرخ کن تفال با روغن
  • سرخ کن تفال بدونه روغن تفال
  • سرخ کن تفال یک قاشق روغن

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9252سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9252قیمت و خرید سرخ کن فیلیپس دیجی کالا
سرخ کن تفال سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY111 قیمت و خرید سرخ کن تفال دیجی کالا
سرخ کن گوسونیکسرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758 قیمت و خرید سرخ کن گوسونیک دیجی‌کالا
سرخ کن بدون روغن سانفورد مدل SF2457سرخ کن بدون روغن سانفورد مدل SF2457قیمت و خرید سرخ کن سانفورد دیجی کالا

سرخ کن با روغن تفال

مدل سرخ کن تفال قدیمی با مخزن برای سرخ کردن و پخته شدن مواد غذایی مانند سیب زمینی و مرغ …طراحی شده‌اند. اما این مدل سرخ‌کن با روغن تفال برای افرادی که غذایی سالم و رژیمی نیاز دارند، به دلیل استفاده از روغن زیاد مناسب نیستند. این مدل سرخ کن با روغن، نیاز به مقدار روغن فراوان تری نسبت به سرخ کن های دیگری دارند.

سرخ کن تفال بدون روغن

سرخ کن تفال بدون روغن

سرخ کن بدون روغن از برندهای مختلفی تولید می‌شوند، برند تفال هم مانند دیگر برندهای برتر بازار مدل سرخ‌کن بدون روغن های این برند را با کیفیت بالا با طراحی عالی و کاربردی درچندیدن مدل متنوع تولید میکند. سرخ‌کن بدون روغن تفال با قیمت بسیار منصفانه و کیفیت بالا مورد توجه اکثر خریداران قرار گرفته‌اند.

سرخ کن یک قاشق روغن تفال مدل FZ7510

جدیدترین سرخ کن تفال یک قاشق روغن

یکی از جدیدترین مدل سرخ‌کن تفال، سرخ کن یک قاشق روغن تفال مدل FZ7510 است این مدل سرخ‌کن با یک قاشق روغن قابلیت سرخ کردن مواد غذایی با حجم بالایی را دارند و ارزش مواد غذایی را در حین پخت کاملا حفظ می‌کنند.

عملکرد سرخ کن بدونه روغن بر اساس گردش هوای داغ طراحی شده‌اند. که هوای داغ تولید شده در تمام قسمت های سرخ کن گردش پیدا میکند. و هنگام زیر و رو شدن مواد به قطرات روغن آغشته شده سبب می‌شود، تمام قسمت‌های مواد غذایی کاملا سرخ و برشته شود.

طرز استفاده از سرخ کن تفال

مدل قدیمی سرخ کن‌های تفال با روغن برنامه زیاد خاصی ندارند و فقط با پر کردن مخزن روغن و زدن دکمه غذا را سرخ و آماده میکند. اما مدل جدید سرخ کن‌های تفال با قابلیت اتصال به بلوتوث در یک برنامه اختصاصی و از طریق اتصال بلوتوث و داردن برنامه پخت به سرخ‌کن به راحتی و بدونه زدن دکمه غذایی سالم و بدونه روغن خوش طعم را سرخ می‌کند. که برنامه پخت مخصوص هر مواد غذایی را داخل دفترچه راهنما درج شده است.

ما پیش تر در مقاله ای انواع برندهای سرخ کن را بررسی کرده ایم . برای شناخت برندهای دیگر سرخ کن پیشنهاد میکنم مقاله بهترین مارک سرخ کن بدون روغن را مطالعه کنید.

کیفیت سرخ کن تفال خوبه بخرم؟

تفال با لوازم الکترونیکی و پخت پز خانگی به عنوان یکی برند خوشنام و معتبر جهانی شناخته شده است. سرخ کن تفال هم با کیفیت بالا از محصولات ایدال این برند هستند. که مدل سرخ کن بدونه روغن با کیفیت مطلوب و کارایی بالا این برند میتواند گزینه ای مناسب و جایگزین برای سرخ کردن به روش سنتی باشد.

بهترین سرخ کن بدون روغن تفال

سرخ کن تفال از بین برندهای دیگر محصولی پرفروش با قیمت مناسب بازار هستند. که در این بخش نمونه هایی از پرفروشترین سرخ کن های تفال را لیست کرده ایم. محصولات معرفی شده از بهترین مدل سرخ کن بدون روغن تفال هستند. که متوانید با در نظر گرفتن هزینه و انتظارتان مدل سرخ کن مناسب آشپزخانه خود را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا